nk_12321

Cit costa rovinieta la 850 ?

18 posts in this topic

Zilele astea m-am gandit ca trebuie sa platesc rovinieta ;D bun... m-am dus la oficiul de plata si..... am avut o mic discutie cu functionarul de acolo..... El sustinea ca mashina mea nu are Euro(volvo 850 motorizare:B5254FS)..... nu cred ca are dreptate.....

Intrebarea e: ce euro are masina asta??? ca stiu sigur ca are ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Aceeasi dilema am avut-o si eu cand m-am pomenit ca mi-a trantit Euro 2 pe rovinieta. Pacat ca am vazut abia la un an dupa !. Si ceea ce mi se pare o tampenie enorma este ca in talon masina mea este trecuta (de RAR) ca Euro 2, desi in listele lor de motoare Euro3, motorul meu este ACOLO (B4164S2). Cred ca trebuie sa am o discutie si eu cu RAR-ul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal RAR trebuie sa treaca in coada "Numarului de omologare" trecut in talon si clasa de poluare. Aceasta este indicata de ultimele doua caractere din acest numar. Ex:  E2, E3, E4 . S-au mai intalnit cazuri cad domnii, (doamnele) de la RAR nu au sinchisit sa treaca. Daca te duci acum si faci gat la ei, o sa zica sa sari la cap cu banul ca trebuie sa modifice pe carte si talon ( de parca este vina ta ca ei nu si-au facut treaba la momentul potrivit). Asa ca pentru 5 ron care dai in plus la taxa aia.....nici nu trebuie sa te stresezi. Eu nici nu o mai platesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu am platit'o de ceva vreme, da catziva dintre prietenii mei au avut probleme din cauza asta  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

B5254S are euro 2, cl putin aste dupa '94, mai ales ca Volvo a produs prima masina cu sonda lambda.

PS: Si eu am aceeasi problema, tot non-euro e trecuta, lucru care poate fi considerat un avantaj la ITP in cazul in care nu-ti iese la noxe pentru euro 2.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

B5254S are euro 2, cl putin aste dupa '94, mai ales ca Volvo a produs prima masina cu sonda lambda.

PS: Si eu am aceeasi problema, tot non-euro e trecuta, lucru care poate fi considerat un avantaj la ITP in cazul in care nu-ti iese la noxe pentru euro 2.  ;D

A stai fara grija ca revizia am facut'o ca euro 2 si rezultatele au fost perfecte;D numa astea cu taxa lor de drumuri ...... >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt rovinete exista asa: non-euro, euro si euro 2! si e normal ca sa iti dea e2. ca la noi la nimenea....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca problema e la baza omologarii initiale. Din cauza asta platim rovinieta pentru non-euro.\

La ultimul ITP, a fost Pedala cu masina mea pentru eu eram plecat din tara, si am avut noxele un pic cam mari pentru euro 2 din cauza catalizatorului. Asa ca mi-au facut testele pentru non-euro....  8), fara spaga, fara prostii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cauza ca am hotarat sa fac mutatie si la masinutza trebuie sa schimb cartea de indentitate etc... asa ca poate schimb si treaba cu euro..... nu shtiti ce dovada trebuie sa le aduc celor de la RAR ca am euro2 ?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand dovada e sub masina: Sonda lambda si catalizator. Nu cred, totusi, sa fie nevoie de vreo dovada ca ei au niste liste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e prea mare dovada aceste 2 lucruri... La BMW 525 E34 care l-am avut, cu tot cu lambda si catalizator tot non-euro era... Poate un non-euro mai ecologic, dar non-euro nevertheless :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Non-euro nu avea cum sa fie daca era dotata cu catalizator si sonda, cel putin euro 1.

Oricum problema cu masinile care nu sunt trecute in categoriile corespunzatoare provine de la omologare. Iar pe vremea aia omologarile se faceau individual, pentru fiecare masina in parte nu pentru fiecare model sau marca. Verificati in cartea de identitate ce scrie la omologare si veti vedea daca este omologata individual sau nu, a mea cel putin este.

Asa ca solutia este sa va duceti din nou la RAR pentru o reomologare, dar sincer nu vad rostul. Eu as ramane deocamdata pe non-euro pentru ca reprezinta un avantaj cu ITP-ul si taxele nu sunt cu mult diferite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog spuneti-mi si mie ce euro poate fi un volvo v70  D5252T cu 103 kW, viteza max constructiva 200km/h. E pe motorina , an de fabricatie 1998. Datele care le-am scris sunt luate din certificatul de inmatriculare. VA ROG FRUMOS spuneti-mi. MULTUMESC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieselul de prin 1998 ar trebuii sa fie E2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cautat masina in "Lista Magica" cu Euro3 data de RAR shi nu este acolo... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca ceva, am un volvo v70 din 1998. motor 2.5 tdi. mise aprinde la bord un bec reprezentand inscriptia sondei lambda. uneori se mai stingea in cursul mersului dar acum nu se mai stinge. motorul functioneaza normal si la sarcina si la ralanti. DACA IMI PUTETI SPUNE DESPRE CE ESTE VORBA. app. am fost la un tester si mi sa spus k nu se poate stabili legatura cu calculatorul masini referitor la defectiunile motorului. daca ma puteti ajuta cu un service mai specializat in apropierea orasului VASLUI sau IASI.      VA MULTUMESC !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi sunt catziva km in plus eu recomand service-ul autorizat din Chisinau (asta daca ai pasaport... si vrei sa ajungi acolo) sunt foarte seriosi si muncitori... nu sar imediat cu schimbatul pieselor... si nu repara pe ghicite.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now