dorinscase

pompa de presiune

17 posts in this topic

...cand  accelerez brusc...moare...nu se opreste dar ramane la viteza constanta, oricare ar fi aceasta viteza, ...daca o accelerez incet  atunci merge perfect.....e rau, ca nu poti depasi nimic !!!...la tester zice ca e pompa de presiune !!!,,,si e cam 1500 de euro,,,a-ti mai patit careva asa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...cand  accelerez brusc...moare...nu se opreste dar ramane la viteza constanta, oricare ar fi aceasta viteza, ...daca o accelerez incet  atunci merge perfect.....e rau, ca nu poti depasi nimic !!!...la tester zice ca e pompa de presiune !!!,,,si e cam 1500 de euro,,,a-ti mai patit careva asa ?

Ce pompa de presiune ? La ce tester ai fost ? La unu cu laptop si care traduce engleza mot-a-mo ?

Poate regulator presiune !

Spune si tu ce motor ai ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca are diesel si e pompa de face aia 1800 de bari la commonrail....nasoala treaba daca e aia...dar in mod normal nu prea trebuie sa se strice! :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

...scuze  revin cu detalii...e motorul de peugeot de 2 L si 136 de cai....rezultatul este de la repr Volvo  din Debretin ...tipii par ok de altfel  au tot verificat si surubalit dar pana la urma asta au confirmat ca este...interesant  merge ca un moskvici ,incet si batraneste,...culmea ca in oras nu se simte ,de la stop o ia bine ....doar cand ti-e lumea mai draga te lasa balta...nu pot depasi nimic....dar daca o calc incet merge si pana la 160 Km/h....sper sa nu fie afisat de 2 ori rasp....daca da tot eu sunt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW, da cu ce motorina ai mers ?

Nu am auzit sa pice pompa de inalta, mai degraba pica injectoarele.

Mai verifica totusi si in alta parte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

...multa lume se mira !!!....mai vad oricum si in alta parte...cat despre motorina...de la Mol (este langa mine) si de la OMV  dupa care sa intamplat chestia asta....cei de la peugeot au zis ca mai degaraba senzorul de presiune e defect...oricum problema ramane deschisa....din pacate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai mai bine incepi cu schimbarea senzorului, costa mai putin decat o pompa noua .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este supapa de presiune si nu vine decat impreuna cu pompa pe original. Sunt insa si firme care rezolva separat. Nu mai merge cu pompa defecta ca daca se blocheaza rupi axa cu came!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti apare vreun mesaj de eroare?

Merge cumva ok pana la 2000 turatii/min si deabia dupa se simte ca nu mai vrea sa traga?

Se intampla tot timpul sau din cand in cand?

Ai gasit cumva span in carcasa filtrului de motorina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu apare niciun mesaj. Doar pe tester, la valori reale iti masoara presiunea din rampa. Niciun tester nu iti va spune exact ca e pompa. O dai jos si o pui pe un banc de probe. Platesti ceva manopera dar stii ca elimini din posibilitati. Totodata cand se da jos pompa sa se uite si in orificiul unde intra in motor. Acolo se cupleaza pe axa cu came. Vezi daca pinionul de cuplare e ok.

Partea cu spanul a mai fost discutata si aici si pe alte forumuri. Nu se stie exact daca e de la pompa masinii sau poate de la pompele de peco. Ia-o intai cu testerul, preferabil VIDA ca iti spune si ceva probabilitati si daca e din zona pompei continui cu demontatul. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna baieti si merci de informatii....fenomenul se intampla, mai mult, la turatii de peste 2000 de ture...de pe loc cu a-I-a, II-a, III-a merge pana la 4000...de aici incepe loteria...daca o calc incet merge nu se ineaca, daca putin o calc mai tare pastreaza viteza  care o am dar nu mai creste....daca atunci las putin pedala  incepe sa creasca viteza si incepe totul de la inceput adica o calc incet merge...daca iar  o calc mai tare acelasi fenomen !!! e f interesant....ieri am ajuns cu motorina pe rosu si  6 km a mers perfect ...raliu am facut pe centura(nou terminata !)...si nici nu sa mai aprins engine system....,poate a fost de la motorina (OMV),am nimerit eu de pe  fundul rezervorului.... sa vad azi cum merge si ce se mai intampla....nu desfac nimic deocamdata , cand vin mecanicii mei din concediu  eventual ne uitam la filtru pt span....va tin la curent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai degraba ce zici tu e legat de filtrul de particole, cand intra in regenerare iti taie puterea motor si nu mai poti accelera.

Nu prea cred ca pica pompa de inalta, de fapt cred ca ma repet, am mai zis asta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa explicatia din ultimul tau post e posibil sa masina sa intre in 'limp mode". Nu schimba pompa de injectie poate cureti turbina/capsula si e ok. Cati km are masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna baieti....cum am mai zis nu schimb nimic deocamdata...sa mai uitat cineva la masina...si ce a descoperit !!!...uleiul are nivel mai mare decat normal( cand a fost schimbat a fost la nivel !) iar debitmetrul de aer ,cel de langa filtrul de aer nu functioneaza(a scos fisa si motorul merge la fel ...dealtfel merge rotund si pt mine a fost surpriza !!!) practic cu debitmetru si fara tot una e.....masina are 172 000 km  si primii 130 000 au fost facuti 90 % intre Frankfurt si Viena pe autostrada...de doi ani e la mine...si inca un detaliu cand  intra in faza in care nu mai trage parca vibreaza putin spre inainte daca continui sa o calci...daca o lasi putin de tot atunci isi revine si accelereaza din nou de multe ori pana la 4000...iar alteori cam 1000 de ture dupa care iar incepe fenomenul....buclucas...ce am mai constatat primii 10 -20 km merge bine nici in bord nu apare nimic...dar dupa ...prima dat cand incetinesc sau la primul semafor apare in bord mesajul....cu debitmetrul ma intreb nu e bun el in sine ,sau informatia data de calculator la motor....fara ala n-ar trebui sa merga rotund...sau de unde stie calc cum sa regleze motorul, ca sa mearga rotund ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci ...finalul....dus pompa la becheschaba in HU....schimbat chitul ....aprox 350 E....merge perfect...a durat 2,5 sapt...ce au zis aia de la debretin aia a fost....se pare ca se putea repara si la Buc si la Timisoara...asta pt info....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inteleg ca nu ti-a schimbat pompa ci pistonasele si ce mai e prin ea? In banii astia intra si supapa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut....da au curatat-o cu ultrasunete...si au schimbat garnituri supape...etc...asa au zis tot kitul...a ramas numa carcasa pe care cred ca au curatat-o cu ultrasunete...cam asa au zis....a durat mult sa vina piesele...prin anglia am gasit cam  la 220 de lire una second (8000 de mile ...cica motorul)dar e o telenovela sa intri in posesia ei...deocamdata merge super bine masina sunt multumit si nu a fost 1500 de euro cat au zis la repr....numa bine tuturor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now