Sign in to follow this  
Followers 0
cata21pol

consum mai mare cu 2,5 -3 l ?DE CE?

38 posts in this topic

am patit din nou fenomenul ieri pe autostrada soarelui,de aceasta data am observat momentul in care consumul a scazut la cel normal zic eu ,moment marcat printr-un usor sprint al masinii,ca si cum avea ceva agatat dupa ea(greutate) iar in acel moment cineva i-a dat drumu,nu stiu daca intelegeti ,dar ceva e tare ciudat

PS :ma tot gandesc sa nu fie din cauza placutelor care sunt destul de uzate ,dar am vereficat si nu se incalzesc,chiar o sa le schimb sa vedem ce se intampla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca nu sunt placutele. Filtrul de motorina de cand nu l-ai mai schimbat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 luni -aproximativ 7000 km ,motorina doar rompetrol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bine mergi la un tester si verifica asa :

-debitmetru

-presiune turbo

-timpi injectie,

-cantitate injectata

-presiune rampa injectie

O sa aflii daca sunt ceva probleme .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca asta e singura solutie ,o sa va anunt de rezultatul testerului de indata ce il voi avea

Share this post


Link to post
Share on other sites

iata ca am gasit si explicatia: la un interval de 300-500 km filtru de particule intra intr-un proces automat de curatare ,ce dureaza 15-20 de minute,consumul fiind influentat cu 2-3l%, motiv pt care nu este recomandat sa mergi cu masina intervale scurte de timp zilnic 15-20 min ,intu-cat acesta nu se va mai curata,deci pot sta linistit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

HA HA

Sefu cand intra FAPul in regenerare se simte, masina trage mai greu, nu se poate tura si DA consuma mai mult . Dar nu cred ca e cazul la tine, la unele marci chiar este anuntat soferul cand incepe procesul de regenerare printr-un indicator luminos in bord si mesaj scris .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D  Si tradus, mesajul inseamna:

"Anunt: pentru asemenea probleme viitoare, treceti pe benzina."

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

HA HA

Sefu cand intra FAPul in regenerare se simte, masina trage mai greu, nu se poate tura si DA consuma mai mult . Dar nu cred ca e cazul la tine, la unele marci chiar este anuntat soferul cand incepe procesul de regenerare printr-un indicator luminos in bord si mesaj scris .

la s60 avertizeaza cand face aceasta regenerare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate la S60 nu da mesaj cand se regenereaza, mesajul (Clogged particle filter ) apare numai cand se infunda DPFul .

Oricum creste consumul si scad putin performantele, deci pana la urma Catalin a avut dreptate, de la regenerare creste consumul .

Cata ai avut dreptate bre, nu ai vedenii e de la DPF ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu cateva zile in urma am fost anuntat de BC ca filtru de particule este infundat.Am mers la Primus si totul a durat 1 ora ,m-a costat 100 ron.Cat despre puterea moturului tin sa specific ca mai mult de 100 de cai nu cred ca dezvolta ,de fapt eu nu prea auzeam turbo,a fost o senzatie unica sa duc pedala la fund si sa ma rog de ea sa se miste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0