Sign in to follow this  
Followers 0
yonutz_2010

stie cineva ce este

23 posts in this topic

stie cineva ce este ala rotund de pe conducta de alimentare cu benzina din naintea rampei de injectoare ca eu am fost nevoit sa o dau jos ca pierdeam benzina pe la un capat si vreau sa stiu daca este probleme ca merg fara ia  si daca este sa o pun inapoi cum as putea ca am vazut ca a fost bagata la cald  ??? si nu vreau sa mi sa strice masinuta taman acum cind aproape am scapat de troate problemele si merge cum trbuie sa mearga un volvo sa fi mindru de el  :yahoo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa descrierea ta pare...regulatorul de presiune. Daca-i asa, eu zic sa-l pui la loc  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca se refera la "pulse dampener" si daca e asa, poti merge linistit fara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer habar nu am ce face  :D dar e pusa inaintea rampei de injectoare asa ca nu cred ca e de decor  ;) . Pune-o la loc si incearca sa o stringi cu niste coliere ( eventual cite doua , vad ca e destul loc ) cit mai inguste si flexibile .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este exact ce am spus si mai sus - amortizor de pulsatii pe coloana de alimentare. poti merge linistit fara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai am o singura nelamurire cind pui contactul pompa trebuie sa bage sau nu ca la mine nu baga si porneste unpic cam greu sa invirte motorul de vreo 3_4 ori pina porneste ce ar putea fi pompa sau releul ce pot face ca sa imi dau seama ca este cam rusinos ca un volvo sa porneasca un pic cam greu ceva gen batrina dacie astept sugestiile voastre nu vreau sa fac de ris marca volvo sunt mindru ca sunt posesor de volvo si asa vreau sa ramin ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La unele modele ecu comanda un "priming" adica o amorsare scurta a pompei, insa la altele nu face asta, se asuma ca circuitul de benzina este sub presiune si supapa de sens din pompa de combustibil isi face treaba. Probabil ca la tine nu face asta si nu prea ai ce-i face in afara de a rezolva supapa de sens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cum imi dau seama daca ecu da comanda sau nu si este supapa de la pompa de benzina de vina  ??? cum pot sa verific care este de vina sau cum poti sati dai seama care este cele care ecu le da comanda si cele care nu le da comanda ce trebuie facut sa scap de problema asta ca este cam rusinos si enervant uneori >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

haideti fratilor chiar nu stie nimeni cum putem sa scapam de problema asta ca este enervanta rau :machinegun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cum imi dau seama daca ecu da comanda sau nu si este supapa de la pompa de benzina de vina  ??? cum pot sa verific care este de vina sau cum poti sati dai seama care este cele care ecu le da comanda si cele care nu le da comanda ce trebuie facut sa scap de problema asta ca este cam rusinos si enervant uneori >:(

Ia un prieten , pune-l sa ridice bancheta din spate si sa asculte daca pompa baga cind pui contactul . Nici a mea nu porneste la sfert (calda sau rece ) , am renuntat la ideea asta  :( . Pornirea asta greoaie poate avea mai multe cauze care se pare nu pot fi identificate in serrvice-urile noastre  :D , asa ca Dumnezeu cu mila  ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cunosc foarte bine modelul vostru, insa trebuie sa se roteasca de citeva ori cama, ca senzorul de cama sa transmita ok-ul ECU-ului. Nu poate porni ca dacia, la sfert de cheie...ce naiba. Daca si asta e problema enervanta, sa vezi cind nu mai porneste nici cu slujbe ce relexanta devine problema, nici nu mai ai timp sa te enervezi  :D

:kiss2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

corect.si a mea porneste la fel de cand o am si la inceput ma enerva foarte tare chestia respectiva.dupa indelungi cautari si cercetari a ajuns la concluzia ca de geaba si gata.si sincer sa fiu nu am auzit sau vazut vreuna ca sa porneasca la sfert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fratilor eu am mai avut una ne inmatriculata cu motor de 2000cm benzina si o lua la sfert asta de ce nu ar luauo la fel nu cred ca facea producatorul asa ceva sa nu porneasca la sfert si gabi sa sti ca nu imi baga pompa cind pun contactul  ??? este cam ciudata treaba asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie sa bage curent pompei sigur, la punerea contactului. Ai un releu ce comanda pompa aia, schimba-i condensatorii din ea (2) ca sint vechi si creeaza probleme - daca poti bineinteles. Sau daca ai schema electrica, sunteaza (pune un fir gros) intre contactele releului ce comanda pompa si vezi atunci ce se intimpla la punerea contactului - asa vezi sigur daca e din releu sau nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut si la volvo meu am acelasi neajuns,pornirea greoaie,cu mentiunea ca pe timp rece porneste sensibil mai usor

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum trebuie sa pun firul ala la releu ca nu stiu dami mai multe detali te rog ca vreau sa scap si cu schimbatul condensatorilor ca nu stiu cum se face ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma uit pe o schema si iti spun - putina rabdare.

Condensatorii se schimba usor, iei releul in casa, il desfaci din carcasa si tot ce vezi condensator electrolitic il schimbi cu altul nou. (lipit/dezlipit).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca pornirea greoaie poate fi cauzata de condensatori?

                                                                  Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel la a mea nu baga pompa cand pun contactul,ci atunci cand dau la automat,si daca nu porneste motorul  se aude pompa cum lucreaza un pic dupa ce demarorul s-a oprit.

cand e rece am pornire mai buna,in schimb dupa ce rulez,incercand sa pornesc o ia greu,find nevoit sa tin acceleratia apasata.

Cred ca vrea sa ma lase pompa,tot pe ea o incriminez ca responsabila  consumul mare, (10%) extraurban.

A schimbat cineva pompa cu rezultate in imbunatatirea consumului cu noua pompa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer, nu prea vad ce legatura ar avea pompa de benzina cu faptul ca masina consuma mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0