ame_70

Ulei "inspumat"

12 posts in this topic

Salutare oameni buni!

As avea nevoie de o parere de la voi sau daca cineva a mai patit ceea ce am patit eu sa ma ajute cu un sfat.

Am schimbat uleiul acum 1000 de km si neavand ce face sambata m`am uitat sa vad daca este la nivel.

Surpriza de proportii! Pe joje era o spuma ca de cappucino.

Am sters , am bagat joja inapoi crezand ca am mers mai in forja cu toate ca nu s`a intamplat , am desfacut si busonul de sus sa vad daca si uleiul de acolo are spume.

Cel de sus era lacrima.L`am sunat pe mecanicos sa`l intreb care ar putea fi problema si el mi`a spus ca mai are un Volvo S sau V 40 la reparat care a avut aceeasi problema de la epuratorul de ulei sau mai bine zis oil trap`ul.

Garnitura de chiuloasa nu cred ca ar avea de ce sa fie ciupita deoarece antigelul din vas e lacrima.

Daca aveti sau v`ati intalnit cu astfel de probleme v`as fi recunoscator daca m`ati sfatui.

Va multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte sa schimb OilTrap-ul (anul trecut) - am observat si eu intr-o dimineata asta, la mine. Verifica joja vreo 2 zile la rind si vezi daca mai apare "spuma" - e un fel de condens mai pronuntat, albicios (insa verifica doar cu motorul rece-lasat peste noapte, eventual).

Insa eu stiu ca ti-ai schimbat OilTrap-ul parca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu aveam problema asta si nici nu am mai vazut-o, fie infundat sau nu oil trap-ul... Aburii de ulei vin pe sus, sunt filtrati de oil trap si bagati la loc in baie. Ce stiu eu (si i-am zis si lui Ame) e ca atunci cand oil trap-ul e infundat, da presiune CEL MULT pe la joja, nicidecum nu se face uleiul spuma.

Amedeo, cand ti-ai luat ultima data compresia la cilindri ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca a aparut odata cu sezonul rece-mizeaza si pe condens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clar are apa in el ,si am inteles ca si oiltrapul face condens ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu l-am schimbat Matrixxx ca am fost ,,smecher" sa arunc acum 6l de ulei si un filtru :violent1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am patit si aceiasi problema numai ca eu am schimbat oil trap-ul.Pana acum s-a intamplat doar o data.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai eu zic sa-l schimbi...plus ulei nou... Acum tu faci cum crezi.  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu l`am schimbat astazi si am pus un ulei pe care vreau sa`l arunc dupa 500 km si in aceasta perioada sa vad daca mai face.

Era praf mi`a spus mecanicul.O sa urmaresc sa vad daca mai face cu toate ca nu cred deoarece mecanicul mi`a spus ca o probabila cauza ar fi condensul care se face.

Oil trap`ul la Volvo fiind pozitionat cam aiurea , adica mai in fata.

La alte masini am inteles ca e mai protejat si din cauza asta face condens mai greu.

Asta mi`a spus mecanicul.

Imi pare rau de uleiul care avea 1000 de km , dar asta e.Daca nu l`am ascultat pe Matrixxx sa`l schimb la timp...

Mecanicul mi`a spus ca nu era foarte praf uleiul , dar daca a intrat apa , clar trebuia aruncat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa speram ca ai scapat ! Oricum trebuia sa schimbi OilTrap-ul ala, acum vreo citiva ani nu mai ai grija lui.  Mai verifica diminetile astea joja, dupa ce masina a stat peste noapte, ok ?

:-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asia o sa fac i-am ,,dat"  acum si maine o sa ma uit sa vad ,sper sa fii scapat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi m-am uitat si uleiul este curat ;).Multumesc pt sfaturi :77:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now