Sign in to follow this  
Followers 0
vlpvlp06

Descarca bateria

22 posts in this topic

Salut!

Am si eu o problema cu masinuta,cand sta pe loc imi descarca bateria pana nu mai are pic de curent in ea.

- alternatorul incarca

- am lasat-o fara alarma si tot descarca bateria

- am inlocuit bateria si tot o descarca

Are cineva alte sugestii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masoara cat ai consumul cu motorul oprit, normal trebuie sa fie maxim 0.2 A .

Daca nu stii cum se masoara da-mi un semn .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca pun ampermetrul unde scrie 10A si fac o punte intre borna + a masinii si borna + a bateriei.

Corecteaza-ma daca am gresit.

E clar ca pe undeva este un consumator dar nu prea imi dau seama cum sa il depistez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut o problema asemanatoare la un Mercedes . Ramasese un releu blocat . Am fost la cineva care a masurat consumul la bornele bateriei si a spus ca e cam mare . A scos pe rand cate o siguranta si a depistat pe unde ar putea fi . Dupa aceea a gasit releul care era blocat , l-a scos si nu mai era consumul . L-am cumparat second , l-am inlocuit si gata . Nu mai am numarul acelui electrician din pacate pt ca mi-au furat telefonul si aveam nr in el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vali, exact asa si vezi cat ai consumul fara contact pus .

Daca nu ai ap de masura da-mi un mesaj maine si il aduc la intalnire si masuram .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aparat de masura,vineri sunt liber si ma voi ocupa de aceasta problema.Voi pune aparatul de masura sa imi masoare consumul si voi scoate fiecare siguranta in parte pentru a depista de unde vine consumul.

Maine la intalnire nu am sa vin cu volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am masurat astazi si fara nici un consumator imi consuma 0.32.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cit timp ti-o descarca de nu mai ai pic de curent?verifica si electromotorul,ala cind fura curent,fura,foarte mult si in timp destul de scurt.desfaci borna + de la electromotor si masori consumul pe urma,vezi daca iti da mai putin.daca iti fura pe le el,nu iti da la proba cu sigurantele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa incerc si varianta asta numai ca nu prea am acces la electromotor.

Merci de sfat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cutia cu sigurante este una care anuleaza toti consumatorii... este speciala pentru situatia cand nu se foloseste masina si impiedica descarcarea de catre consumatorii permanenti.

Siguranta de care iti spun are 2 pozitii: "normal use" (cum e acum) si "transport" (asa e denumita la mine, poate la tine e altfel denumita).

Pune siguranta pe "transport" si daca tot mai descarca bateria, ai o lista mai simpla cu componentele ce trebuiesc verificate. De obicei, utilizatorii permanenti sunt: imobilizatorul, alarma, ceasul, etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca avem la fel panoul de sigurante,la mine cel putin nu am o astfel de siguranta sau poate nu m-am uitat eu destul de atent.

La tine unde este pozitionata aceasta siguranta?

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siguranta este cea rosie, mai groasa. Ca sa anulezi consumatorii permanenti o muti dincolo.

...Si cas-ul e consumator permanent la unele masini si asta are puterea sa descarce o baterie.

Bafta!

post-924-12877870184795_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat si la mine panoul de sigurante nu contine si aceasta siguranta.

Sa inteleg ca atunci cand scoti siguranta este ca si cum ai scoate borna de la baterie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, nu e ca si cum ai scoate borna.

Afecteaza consumatorii permanenti. Daca pui contactul se aprinde bordul, poti sa dai si la automat... parca si pleaca, nu mai tin minte exact.

Daca o muti, nu mai merge lumina in interior, imobilizatorul/alarma, telecomanda, ceasul, cas-ul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cred ca la mine asta se intampla automat in momentul in care iau contactul,imi opreste casetofonul,luminile si cam toti consumatorii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o varianta mai simpla de verificat daca iti fura electromotorul.pe borna de + ai acolo borna groasa care merge direct la electromotor si o alta borna mai subtire care alimenteaza instalatia masinii,sunt inpreunate amindoua,ori prin surub,ori printr-o mufa mai solida.separi acea borna mai subtire de cea groasa si o lasi asa si vezi daca iti mai descarca bateria.daca in felul acesta nu o mai descarca,este clar ca este ceva la instalatia masinii.daca tot o descarca,verifici neaparat electromotorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema s-a rezolvat,de vina era intreupatorul becului de la torpedou care nu mai inchidea becul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tare ;))

La ala nici nu ma gandisem, dar cum naiba nu ai vazut pana acum ca deh nu e chiar etans torpedoul la 850 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai asta era problema ca era etans si nu vedeam nici o luminita.Oricum am ajuns la becul de la torpedou dupa ce am verificat luminile de la usi,plafoniere,picioare,portbagaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar cat timp nu porneai masina? 2-3 zile ... o saptamana ? Totusi becul de la torpedou are 2W daca nu ma insel.

La mine a stat masina aproape 24h cu luminile din spate de la plafoniera aprinse si a pornit fara probleme. Mmm .Oricum e logica problema. Bine ca ai rezolvat-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam asa am patit si eu si am eliminat toti consumatorii pe care voi ia-ti enumerat mai sus.

am scos chiar si mufele de la cass si chiar cu toate astea facute tot ramineam fara curent.

am pus platoul cu carbuni de la alternator nou,si totusi cind si cind nu aveam curent.

chiar ieri am ramas fara curent la pornire avind in vedere ca mersesem cu masina prin oras vreo ora.???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0