Guest dantee

Costuri Revizii

51 posts in this topic

Am ajuns la IATSA Bv. pana la urma si in urma devizului:

Operatii: revizie 90000km-266.25

            testare scaner VIDA-112.50

Materiale: saiba-3.37

              filtru ulei-53.30

              filtru aer-149.64

              filtre de aer-76.65

              filtre motorina-105.52

              ulei Castrol SLX Prof. C1 5W30 6l.-224.46

              sol curatat frane-10.45

              cutie servetele bord auto-0.01

Total materiale-623.40

Total(operatii+materiale)-1002.15+TVA=1192.50

Garantie-90zile manopera / 18 luni piese,materiale

Manual de utilizare in limba romana-cadou :P

Ce pareri aveti? Cred ce este OK dar nu sunt sigur daca pe viitor mai tin cartea service la reprezentanta. Depinde de buget.

Personalul la IATSA este de nota 9 din 10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fata de cei din Iasi...  >:( prefer sa fac de 10 ori/zi drumul pana la Bv

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrosani. schimbat distributie curea,rulment ghidare,pompa de apa,ulei aral sintetic 5w40,filtru ulei,filtru motorina,filtru aer,filtru habitaclu,lichid servo.piesele lor produse in austria.pret cu manopera 1380 lei. orice piesa cumparata de la ei si inlocuita acolo =24 luni garantie.au preturi bune ex. curea distributie 2.0d 2005 =148 lei.nu cred ca exista mai ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat mai costa o revizie la un Volvo V50? In Timisoara in afara de reprezentanta pe unde se poate face o revizie serioasa cu consumabile de calitate si oameni priceputi? Si daca ma duc in alta parte, pot ei sa scoata mesajul acela din bord cu "e timpul pt revizie", sau trebuie sa ma duc apoi la reprezentanta pt stergere?

Edited by ironman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesajul din bord il scoti singur, te invat eu cum :)) Revizia fa-o la prieteni sau cunoscuti care stii ca au service si lucreaza bine. Consumabile poti cumpara de la Alex Voicu, crede-ma, iesi mai bine decat la reprezentanta ;)

 

 

 

Edited by Claudiu T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta si urmaresc, sa ies cat mai convenabil. Dar nu cunosc pe nimeni cu service si nici nu am prieteni care sa cunoasca. Ma gandesc la ovarom sau ciclop, dar n-am mai fost la ei pana acum, si nush ce sa zic. Iar alta problema e ca e prima revizie care o fac ever, si habar n-am ce piese/consumabile imi trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apai, eu am fost la ServiceTim cand mi-am facut DPF off, e un nene de treaba (nenea Nutu - 0786 237 297), dar nu el a lucrat la masina. Mi s-au parut ok baietii, dar au strans cam tare surubul de la capacul de pe motor si mi-au dat un pic de lucru. Toata chestia e sa stai langa ei cand lucra ca sa fii sigur ca nu fac draci.

Consumabile necesare: ulei (la 2.0D trebuie 5.5 litri, distanta dintre marcare MIN-MAX e de 2 litri - asa scrie in cartea tehnica), filtru ulei, filtru motorina, filtru aer motor si filtru aer habitaclu (pentru inlocuirea caruia trebuie data jos pedala de acceleratie - simplu si rapid, dar inlocuirea e chinuitoare, fiind pozitionat ca naiba), la tine la cutie automata trebuie din cand in cand sa schimbi si uleiul din cutie si tinand cont ca nu stiu cati km are masina, ar fi indicat sa il schimbi tu prima data ca dupa aceea sa ai o orientare cand trebuie schimbat si sa ai si siguranta ca e schimbat. Verificat daca e totul ok pe sub ea - bucse, chestii pe la suspensii si directie la care nu ma pricep, poate te ajuta alti colegi.

Mesajul de service se reseteaza ca in video, trebuie sa incerci un pic daca nu reusesti din prima :P

La reprezentanta te rup la consumabile (preturi cu 50% mai mari)...si da-o naibii garantie ca nu te ajuta la nimic daca iti strica masina...mai bine sa se lucreze responsabil si sa ai siguranta decat garantie pe hartie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci de informatii. Am inteles. Sper sa reusesc si eu cu mesajul, mai ales ca e in germana. Distributia si uleiul la cutia de viteze le-am schimbat acu vreo 2000km, deci alea nu-s problema. In rest am sa ma interesez de unde pot lua consumabile de calitate, si am sa merg poate la nenea Nutu, sau poate in alta parte, doar sa evit reprezentanta pe cat posibil. Un ulei de calitate? Ceva brand pt filtre? Acum vreo 3500km am schimbat si filtrul de polen, nu stiu daca ala intra sau nu aici. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala de polen e cel caruia ii zic eu filtru de aer habitaclu :) Ca filtreaza aerul ce intra in masina prin ventilatie. Ulei, eu bag original Volvo, sunt multumit de el, ultima data am luat de la Alex Voicu (MidnightCaller), nu bag altceva. Daca gasesti Castrol bun, e recomandat de Volvo (si asta original tot Castrol cred ca e, Made in Germany scrie pe bidon).

Filtre MANN (ulei+admisie aer motor), cred ca sunt cele mai ok ca si raport pret/calitate. Vorbeste cu Alex, sunt oameni seriosi, onoreaza comenzile, au preturi foarte bune si piesele la fel. Ii trimiti VIN-ul masinii, si iti spune ce ai nevoie si cat costa. Transportul e 20 lei daca e valoarea coletului sub 500 lei din cate tin minte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci. Zilele urmatoare ma apuc de treaba. Mai una si gata: dupa ce scap de mesajul din bord prin metoda asta, urmatoarea tura cand e timpul unei revizii, mai apare mesajul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap apare la 30 000 km sau 1 an (care este prima)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca "n-am apucat sa ma apuc de treaba". As vrea sa stiu asa estimativ, cam cat timp pot sa mai aman revizia din momentul in care-mi apare mesajul in bord? Am amanat-o cam 1000 km pana acu, si tot ma gandesc ca dupa caietul de service urmatoarea trebuia sa fie la aprox. 186000 km. Acum mai am putin pana la 181000km. Deci, cam cat pot sa mai trag de timp si ce se poate intampla daca o aman peste limita? As vrea sa se stie ca o aman din cauze externe, nu pt ca asa vreau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instiintarea aceea de revizie pe bord poate fi decalata de revizia reala . Uitate la km/ timp . 

Daca totusi treci peste nu e o tragedie , mi-a povestit un prieten ca le-a venit o doamna care in 3 ani si 50k km nu a schimbat / verificat uleiul la o Toyota  (benzina ceva ... ) , concluzia mea 1000 de km peste e oke (doar acei 1000 km sa nu ii faci intr-un an, asta in cazul in care a trecut anul de cand a fost facuta revizia)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care este mesajul in bord? Sa programezi revizia sau sa te prezinti la revizie? La mine primul apare cam cu 2-3 luni inainte sa programez revizia, ulterior spune ca e vremea sa ma prezint pentru revizie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesajul este: "termin buchen für wartung".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este cel de programare revizie din cata germana stiu eu. Nu inseamna sa te si prezinti acum neaparat. Programeaza-te si mergi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap. Nu ca aveam nevoie de vreo confirmare, insa azi mi-a aparut mai intai mesajul "motorsystem wart erforderl" si am zis ca gata, ala e. Insa dupa o discutie cu MC a reiesit ca nu e ala, ci ca aia e o alta problema :(, iar dupa cateva ore mi-a aparut si "standardwartung durchführen", care de fapt e mesajul care-l asteptam (sau mai bine spus, nu-l asteptam). Deci nu prea mai e timp de asteptat. Sambata ar trebui sa ajunga consumabilele, si luni, marti, ma duc la reprezentanta sa-mi faca schimbul si sa-mi spuna care-i treaba cu "motorsystem wart erforderl". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost revizie, toate bune si frumoase per general. "motorsystem wart erforderl" ar fi fost de la un senzor pt DPF care a picat, am comandat altul si ajunge in cateva zile, celelalte mesaje au disparut (si cel cu motorsystem a disparut, dar cica apare iar daca aman prea mult schimbarea senzorului). Costuri: 400 lei consumabilele mai putin filtrul de polen inclusiv transport si bacsis la curier. Filtre MANN iar ulei Mobil 1... nu mai retin exact. Factura totala azi, ~510 lei incluzand: manopera revizie + constatare defect senzori de parcare + constatare DPF + diagnoza + stergator spate si manopera lui + saiba si buson baie de ulei care au trebuit schimbate + mici alte verificari ici-colo + test de drum. Mai urmeaza senzorul undeva la 640 ron, original (aftermarket era cu vreo 150 lei mai mult!!), update de soft la Volvo Service 2.0 pt ca exista o lipsa de comunicare intre doua calculatoare care doar asa poate fi reparata, 150 RON update-ul (era gratuit daca revizia includea consumabile de la dumnealor, dar eu am venit cu ale mele).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa mentionez ca au descoperit o mica scurgere de ulei la turbina. Au mai fixat furtune, strans coliere etc, si vom vedea la urmatoarea revizie cum se comporta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. am schimbat si eu distributia (role, pompa apa, curea) plus semeringuri vibrochen (toata cureaua era de ulei), ulei formula f, filtru ulei mahle, filtru motorina continental, filtru aer si curea alternator. pret piese 850 lei. pret manopera 300 lei la service care mi-a facut si carte service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am un Volvo V50, 1,6 D2, an 2011. Poate binevoieste vreun co-internaut sa posteze un grafic / manual de bune practici cu aspecte legate de efectuarea reviziilor. Ceva gen: schimbarea uleiului motor 20000 km sau un an, placute frana xxxxx km, distributia xxxxxx km s.a.m.d 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai posteaza si tu un grafic cu regimul de mers si cate frane pui :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La primus auto am platit revizia la s40/2010 850 ron, au bagat promotia la toate masinile peste 6 ani, reducere de x% pentru filtre si ulei, ce este pana in 6 ani costa peste 1000 ron, mie la s60 mi-au cerut 1600 ron pt revizie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, danclaudiu a spus:

Salut. Am un Volvo V50, 1,6 D2, an 2011. Poate binevoieste vreun co-internaut sa posteze un grafic / manual de bune practici cu aspecte legate de efectuarea reviziilor. Ceva gen: schimbarea uleiului motor 20000 km sau un an, placute frana xxxxx km, distributia xxxxxx km s.a.m.d 

Ulei la un an sau 15-20k km, placute de frana cand sunt uzate (te mai uiti la ele cand mai schimbi roti, poate ai surprize ca mine cu ele uzate inegal pe spate si trebuie sa le schimbi), distributie la 240k km zice Volvo. Acum daca esti sigur ca masina are km reali te pot sfatui sa o lasi pana la 200k linistit, hai 180k ca sa fii sigur. Filtre asa cum schimbi la toate celalalte masini, odata cu uleiul, plus ala de motorina la aprox 25-30k km ca avem motorina murdara. Cel de polen poate merge si la 2 ani in functie de zona in care stai.

Depinde si de tine cum mergi, sunt foarte multi factori de luat in calcul. Dar nu are nimic special. Poate partea cu distributia care vad ca tine destul de bine si am confirmarea catorva colegi de pe forum care au schimbat-o in jur de 200k km si mi-a spus o ruda ca e facuta cureaua dintr-un material mai special care tine mai mult decat cele aftermarket pe care le cumperi sa faci schimbul. Poate mai scartaie cate ceva, mergi la mecanic, iti face el constatare daca are ureche buna si se pricepe. Cureaua de la accesorii e bine sa o schimbi cand iei masina ca nu stii cand a fost schimbata ultima data. Iar dupa, intervalul e undeva la 60k km parca pentru cureaua de accesorii (cea de la alternator), dar si asta e in functie de ce pui pe masina si cat ghinion ai sa se uzeze sau sa cedeze prematur.

Bunele practici tin de tine si cat de mult vrei sa ai grija de masina :D

Seara faina sa ai!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam' pt. raspunsuri si promptitudine. In general, am grija de masina. Un minus ar fi ca merg cu ea subturata. Am avut una pe benzina inainte si mi-am pastrat metehnele. Dar un ghid orientativ pus la dispozitie de constructor aveti stiinta de existenta lui?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now