Sign in to follow this  
Followers 0
Buruiana

Benzineste, scanteieste da' ... NU PORNESTE

8 posts in this topic

Volvo 1995 / 960 / 2.5.

 

Istoric:

  1. Parcat omeneste dar cu becul rosu de la litrometru aprins (de vreo 2 km);

  2. Oprit motor in conditii normale;

  2. Pornit motor pentru activare pompa servo;

  3. Oprit motor in conditii normale;

  4. Ridicat masina pe cric pentru schimbarea placutelor de frana (roata fata - stanga, cu asta am inceput);

  5. Incercat pornit motor, pentru activare pompa servo - motorul nu porneste;

  6. Schimbat placutele de frana la toate cele 4 roti,

  7. Coborit masina pe rotile ei in pozitia normala de drum;

  8. Adaugat 15 litri de benzina;

  9. Tot nu porneste.

  Buuun. Am facut urmatoarele:

    1. Schimbat / incarcat bateria / adaugat robot de pornire;

    2. Controlat presiunea benzinei de la pompa din rezervor P=3,9 barr;

    3. Verificat bujii = dau scanteie si sunt curatzele;

    4. Impins masina;

 

  In mod normal, motorul pornea ,, la sfert ''.

  Si acuma ce ii mai fac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai mare grija cu placutele ... Daca le-ai schimbat pe toate, o buna vreme nu vei avea frine, deci fii foarte atent. Mergi cu grija, mai calci frina, evita aglomeratia pine se pasuiesc placutele noi.

Ce injectie ai? Mecanica sau electronica? Verifica si la capacul de delcou, sa fie curat, sa aiba carbunele din fund, sa nu fie fisurat. Daca bujiile dau scinteie buna, nu una chioara, atunci inseamna ca nu se alimenteaza. Cauze multe ... filtru benzina infundat (mai ales cind de merge pe drojdie), injectoar/e blocate, supapa retur blocata pe deschis, etc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Controlul presiunii de la pompa de benzina l-am facut la iesirea conductei, imediat inainte de regulatorul de presiune, adica dupa filtrul de benzina. E posibil ca regulatorul de presiune sa fie infundat, adica se poate infunda un regulator de presiune?

Nu are delco in sensul clasic, are injectoare comandate electric.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributia ai verificat-o, poate e cureaua slabita si a sarit de la punct .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Ai gasit cumva bujiile ude ?

2. vezi ca presiunea trebuie verificata la rampa de injectie.

post-993-12877870186639_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum adica n-are delco dar are injectoare comandate electric? CE are bujia cu injectorul? Probabil ai aprindere electronica cu flux si n-ai delcou.

Cum a zis si Bogdan G, bujiile se umezesc? DAca nu, inseamna ca nu vine benzina prin injectie... Injectia din ce deduc este electronica, deci ai calculator. Posibil sa se fi blocat pe-acolo ceva si sa-ti taie injectia? Nu stiu motorul tau dar incerc sa intuiesc.

Controlul presiunii de la pompa de benzina l-am facut la iesirea conductei, imediat inainte de regulatorul de presiune, adica dupa filtrul de benzina. E posibil ca regulatorul de presiune sa fie infundat, adica se poate infunda un regulator de presiune?

Nu are delco in sensul clasic, are injectoare comandate electric.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Catalin: Multumesc pentru ajutorul tau. Am zis "delco clasic". Injectoarele se deschid sincron cu scanteia bujiei.

BogdaG: O sa masor si presiunea la rampa de alimentare a injectoarelor, momentan nu am un racord pentru filetul si supapa de drenare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0