Sign in to follow this  
Followers 0
darius7

am o problema cu s60 d5 din 2003 stie cineva ?

64 posts in this topic

ieri am dus masina sa-mi schimb distributia, plus pompa de apa ,cand a schimbat pompa de apa a curs vre-o 2 litri de apa cu antigel,azi dimineata mi-a zis sa bag antigel ca s-a scurs vre-o 2 litri si ceva in fine ,becul din bord imi era aprins si imi scria ca nu am antigel adika borcanul era gol,am mers si am cumparat antigel,problema e ca nu a intrat decat aproape un litru,si becul sa stins din bord,am plecat cu ea la drum ,dupa vreo 3 km,apa inca nu a ajuns la jumate adika la 90 grade,dintr-o data mi-sa oprit masina in drum si mi-a scris servis urgent etc,am tras pe dreapta ,am incercat sa o mai pornesc o data am dat la cheie si a pornit dar a stat 2 secunde si sa oprit la fel,cand dau la cheie sta 1-2 secunde si se opreste .un prieten mi-a zis sa deschid capacu unde bag apa sa vad cand dau sa pornesc daca vine pe furtun apa am dat si nu vine apa.el a zis ca trebe aerisit ceva pe acolo,nu stiu.stie careva care ar fi problema ?trebe aeristia pompa de apa conductele ceva ?ati intampinat careva asa ceva? sunt ceva senzori etc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai schimbat distributia este normal sa completezi pe parcurs cu antigel. La fel am patit si eu cand am schimbat distributia. Masina nu te lasa sa mergi fara apa. Completeaza cu antigel pana la nivel si va merge. Cand scade, completeaza iara. Cand toata instalatia va fi plina nu o sa-ti mai scada nivelul in vas si o sa fie ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar am completat,imediat si nu porneste ,moare motorul, porneste sta 2-3 sec pornit si moare ,nu am accelerato deloc sa nu se intample altceva.nu a ajuns apa la 90 grade sa deschida termostatul.borcanul e la maxim.ce e de facut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva nu e in regula cu apa aia in borcan. Probabil este o perna de aer in instalatie. Eu zic sa mai incerci de cateva ori sa o pornesti. Probabil sa-si dea drumul la "dopul" de aer si sa-si revina. Altceva suspect eu nu imi dau seama sa fie. Distributia unde ai schimbat-o?

Share this post


Link to post
Share on other sites

un prieten mecanic a schimbat-o ...are servis acasa .....ce sa zic ... se poate  ce zici u sa fie vre-o perna de aer ,nu stie de unde se aeriseste ....ai idee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are auto-aerisire prin furtunelul ce iese din borcan (ala de deasupra). Poti sa-l dai jos dopul de la vasul de expansiune si sa invarti asa la automat. Daca nici asa nu merge....se poate sa fie alte probleme care nu au legatura cu apa... ci cu alimentarea de motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aerul este mai usor decat apa si iese singur cand se inlocuieste volumul cu apa. Aia tot incerc sa-ti explic, ca nu ai ce sa-i faci altfel. Senzorul care citeste nivelul agentului de racire, nu este in blocul motor, ci in vasul de expansiune...Daca ai incercat de mai multe ori la automat si nu si-a revenit singura, e CLAR ca ai o alta problema acolo. Triunghiul din bord e rosu sau galben acuma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu apare triunghiul,deci cand mi-sa oprit masina a aparut triungiul rosu am tras pe dreapta am oprito,cand am pus contactul a disparut tot,triungiul nu se aprinde deloc.acum daca pun contactul nu arata nici o eroare nimik,nici un mesaj nimik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E alta problema acolo si pare legata de alimentarea cu motorina, pompa de joasa din rezervor zic eu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

E alta problema acolo si pare legata de alimentarea cu motorina, pompa de joasa din rezervor zic eu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffff....mi-sa stricat acum 3 saptmanani pompa din rezervor,am cumparato cu tot cu rezervor  si am schimbato (am cumparato second-hand) sa nu fie oare aceasi problema ca mor ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate fi ceva din calculator ?am verificat pompa de motorina din rezervir si baga presiune,e ok pompa ,masina porneste 0 secunda dar moare motoru,calculatorul nu-i da voie ,ce e de facut ?stie cineva ceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie pusa pe un tester si vazut de ce nu porneste .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus azi dimineata masina pe tester,a dat 2 defecte,unu: scria presiunea rampa si inca o eroare temperatura ridicata etc ...asta imi dau seama ca am mers fara apa ca-m 600 metri pana la un magazin si am cumparat antigel si am bagat pe loc,dar mai era apa in motor dar in borcan nu era ...porneste  o secunda si se opreste.mi-a sters defectiunile din calculator ...dar ce ramane de facut? trebuie dusa la volvo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Printr-o intamplare nefericita (volvo bucuresti stie de ce si le "multumesc pentru profesionalism") si eu am mers fara apa.

Nu mi se intampla nimic de genul asta.

Imi aparea mesaj pe bord si completam si de multe ori nu mai era deloc apa in borcan. Nici caldura nu mai baga saracutza.

Am mers 1000 de km. Viena - Bucuresti si opream din 150 in 150 de km si completam apa. A fost un drum de cosmar pentru ca nu gaseam pe unde curge.... In fine am urmari temperatura si nivelul si am adus masina in bucuresti cu bine....

Pot spune insa ca nu imi face figuri masina.

mergea normal....

O data daca nu ma insel mi-a taiat puterea motorului insa nu s-a oprit.....

Poate si din cauza ca nu am lasat sa creasca temperatura motorului nici macar cu un grad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea da exact problema asta, mai mult da cu virgula, nu este posibil sa nu porneasca si sa nu dea eroare.

Desfa returul la injectoare si vezi daca da cu motorina, poate nu face presiune .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am verificat pompa din rezervor,am pus un manometru si arata ca baga 1 atmosfera ,deci e ok .am desfacut la injectoare,e ok cu motorina,ce pot zice ?sunt foarte suparat.a bagat testerul si scrie valva presiune sau ceva de genu.am schimbat si senzorul de la pompa de inalta presiune si nimik,pompa de inalta presiune am cumparato second,se poate sa fie stricat senzorul de pe ea  ceea ce e posibil dar nu prea a-si crede....aveti idee????cum o pot rezolva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-au zis la servis ca senzorul de pe pompa inalta presiune e dus,se potriveste de pe alt model de masina ?aveti idee cat e un senzor ? il cumpar aiurea si poate nu e senzorul.ati fost careva la reprezentanta in timisoara la volvo ?sa stiu se merita sa merg sau nu ...oare imi spun exact care e problema ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citat din VADIS

Measurement range 0-2,000,000 hPa.

Displays the pressure in the rail. The pressure must be approximately 350,000 hPa when idling.

When starting the engine (cranking) a pressure of at least 200 000 hPa must be reached.

Recomandarea mea este sa instalezi Vadisul si sa o iei din aproape in aproape, sa verifici fiecare parametru in parte.

Ai schema ca fiecare componenta a sistemului de alimentare, ai senzor rampa si regulator presiune, toate trebuie verificate .

Eu cred totusi ca nu vine motorina, desfa returul si da la automat, vezi daca iese ceva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff....vadisul cred ca e un program nu ?nu eu am testerul,am chemat pe cineva ....in final ,daca nu reusesc astia d la service sa-i dea de cap,trebuie sa o duc la timisoara la reprezentanta e cel mai aproape.problema e ca n ustiu,se merita sau nu ,sunt buni sau nu ....nu stiu nimik despre ei ,cred ca te storc de bani ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0