Posted 29 Nov 2009 · Report post Buna.Am o nelamurire si totodata mie frica sa nu fie ceva problema cu masina.......cand am desfacut capacul ala de plastic de pe motor(ornamentul acela, prins in vreo 8 surube) cu scopul de a skimba tamponul de sus de la motor, am observat niste urme de ulei acolo deasupra, unde sunt bobinele de la bujiile 4 si 5.Doar in zona bujiilor 4 si 5 erau urme de ulei, ce e drept nu mult, putin, dar era....., in rest, in dreptul celorlalte bobine era curat ca lacrima.Oare de la ce poate fi? ???.Este ceva problema la masina?Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2009 · Report post nu stie nimeni nimic? :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2009 · Report post Nu stiu cum e la S80, la mine uleiul ajunge in jurul bobinelor de la buson, se prelinge daca nu esti atent cand faci schimbul, de altundeva n-ar avea de unde sa fie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2009 · Report post Nu stiu cum e la S80, la mine uleiul ajunge in jurul bobinelor de la buson, se prelinge daca nu esti atent cand faci schimbul, de altundeva n-ar avea de unde sa fie.Exact, si la mine s-a prelins si trebuit sa desfac capacul de plastic sa sterg cand am facut schimbul, de altundeva nu cred ca are de unde sa vina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2009 · Report post Parereea mea:Sterge pe acolo, pune la loc capacul mergi si tu 100 km si dupa aia verifica din nou!Daca nu e nimic,ai patit ca la colegii,daca e ceva...mai vedem atunci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2009 · Report post ok.Am sa incerc asa......saptamana asta trebuie sa fac skimbul de ulei, filtre etc si o sa sterg acolo si o sa vad dupa aia.Multumesc tuturor de interesul acordat si de raspunsurile date Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2013 · Report post Am si eu aceeasi problema cu urmele de ulei 2 ore le-a trebuit prostiilor din service ,se scurge pe langa surubul din fata partea staga de la tamponul de sus.Aceeasi problema am intalnit-o la ambele motoare .Defect de fabricatie,sau meltenii le-au strans de le-au dat peste cap !? Share this post Link to post Share on other sites