pol

Antiskid momentano escluso!!!

9 posts in this topic

Salutare!!! am fost cu "avionul" la un tester pentru ai sterge erorile, ca nu reuseam sa trec de 2900-3000 ture , dupa  ce am mers cu cruise control activat.Erori majore cica n-ar avea.Oricum au fost sterse.Vin acasa cu masina, fara nici o problema.Cand sa plec, dupa cateva ore, ...ups...eroare........."antiskid momentano escluso"(ca masina este luata din IT)si pauza pornire.Se aprind toate ledurile in bord(normal), se sting majoritatea(raman aprinse doar simbolurile...motor, ulei,frana de mana si abs)Cand invart cheia, sa pornesc motorul, se sting toate,se aud in bord nicte click_uri, demaror...nici o miscare....si dupa una- doua secunde se reaprind toate.Caut in carte...nimic despre eroarea asta.Caut pe net si cica este o eroare de ABS.Inteleg ....dar de ce  nu pot porni motorul???Este posibil ca atunci cand au umblat meseriasii sa stearga erorile sa mai fi "sters" si altceva de pe acolo???

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Pe ce tester ai verificat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

fara abs nu porneste. doar nu vrei sa mergi fara frine, nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! "am scapat usor" doar cu schimbarea bateriei , ca aia veche era "dusa"(nu mai tinea curentul....la 1 minut dupa ce opream motorul si voiam sa-l repornesc....imi dadea eroarea"Antiskid momentano escluso" si niste click_uri in bord si ... "lula" pornire.Dupa ce incarcam bateria, reuseam s-o pornesc.)

  Pe ce tester ai verificat?

Habar n-am, avea omul un PDA care se conecta wirelees la o "chestie" conectata la mufa de dedesuptul volanului(iertare...nu mai fac...data viitoare ma uit atent).Oricum maine dupa amiaza trebuie sa mai fac o tura la el ca nu s-a rezolvat problema cu limitarea turatiei.Daca nici maine  nu rezolv...trebuie sa ma duc la reprezentanta.

fara abs nu porneste. doar nu vrei sa mergi fara frine, nu ?

Nu vreau sa merg fara frane, doar ca fara ABS se poate circula................cred.Ca doar sunt si masini fara.Faci pedale ca la dacia batranului meu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar daca mai mergi odata sa-ti stearga erorile atunci o sa fie super ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar daca mai mergi odata sa-ti stearga erorile atunci o sa fie super ;D

Nu stiu...dar sper ...Poate gaseste cauza si-mi zice ...ce trebuie sa fac ca sa scap de belea.Sunt cam optimist...nu??? ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Pe ce tester ai verificat?

Habar n-am, avea omul un PDA care se conecta wirelees la o "chestie" conectata la mufa de dedesuptul volanului(iertare...nu mai fac...data viitoare ma uit atent).Oricum maine dupa amiaza trebuie sa mai fac o tura la el ca nu s-a rezolvat problema cu limitarea turatiei.Daca nici maine  nu rezolv...trebuie sa ma duc la reprezentanta.

    Am o jucarie  specializata pe Volvo dupa 2001-prezent si ajuta destul de mult.Pt aceasta marca  nici X431 nu este Dzeu pe pamint intrucit este a naibii de pretentioasa aceasta marca la testat ca si aparatura ,de cind a luat-o Ford.La Ford si GM este cam la fel ,americani capitalisti.

  Bravo ca ai rezolvat ce era important .Orice are un inceput.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Pe ce tester ai verificat?

Testerul este IDC3 si programul(sau interfata) este ceva de la Texar sau Textar(ca omul avea prune-n gura si eu dopuri in urechi  ;D ).Oricum s-a rezolvat...aveam o multime de erori legate de debitul de aer.Am hotarat sa schimb debimetru de aer.Cand l-am demontat...am vazut mai jos un furtun topit(ars) care pleaca din "butoiul"(nu stiu ce este ala) de dedesubtul turbinei si merge la un senzor aflat langa baterie.Pe furtunele alea(sunt doua) circula aer...deci eroare reala...interpretarea ei era gresita...in loc de un senzor  era un altul.Atasez si o poza cu furtunul "copt" ...poate stie cineva ce fel de aer circula pe acolo ......poate-mi dau si eu seama ce masoara senzorul ala(ca "mecanicul" nu a stiut nici el sa-mi spuna...ca la dacia 1300 nu este asa ceva  :-[ ).MULTUMIRI !!!

post-2377-1287787153233_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Later edit...ca nu am mai gasit butonul.!Am aflat ce este "butoiul" ala...este filtru de particole.Asta inseamna ca "am imbulinat-o"???  ? ? ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now