Sign in to follow this  
Followers 0
ioannes

PROBLEME ELECTRICE (BATERIE ,ELECTROMOTOR) VOLVO 440

7 posts in this topic

OK,deci in primul rand buna,am un VOLVO 440 DL (scrie pe spate insa in talon scrie GL) motor de 1,8L (B18U paremise) injectie monopunct (pompa de injectie BOSCH FENIX),fabricatie 1992.De curand am observar ca luminile de la nr de inmatriculare pe spate nu merg.Bun da jos stopuletele acelea schimba becurile si....tot nu mergeau.Atunci am schimbat in bord sigurantele.Am observat ca unele sigurante lipseau si anume cele de la :ABS,WINDOW LIFT,REAR VIEW MIRROR,etc.Am pus si sigurate ptr ele cu toate ca nu am ABS sau geamuri electrice.Buuun s-au aprins beculetele de la nr de inmatriculare spate.Am mers cu masina cativa Km in seara aceea(luni) si am pornit-o miercuri.Surpriza,nu pornea.Nu numai ca nu pornea dar n-avea curent nici ptr becurile din bord ,palfoniera,sau clanxon.In cele din urma am rugat un taximetrist sa-mi dea niste curent de la bateia lui,si in 5 minute am aprinso si am mers vreo 35 de km .La sfarsit am scos bornele de pe baterie ,de frica sa nu se descarce pe undeva.A 2a zi am scos din acele sigurante cele care nu trebuiau -ABS,WINDOW lift etc.Bun am mers vreo 2 km si electromotoru a inceput sa scoata fum.Mentionez ca bateria este cam descarcata( se aprinde in bord becul de avertizare) insa porneste singura.Ce este de facut ,nu ma ingrijoreaza atat bateria cat electromotoru.Sa fie de la sigurante??De fiecare data cand leam modificat  ori sa descarcat bateria ori fumega electromotoru.??????MS anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sa inteleg ca nu ii de la electromotor??Incearca si vezi sa nu ai ceva scurt pe undeva vezi daca incarca alternatorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

martorul la baterie sta aprins tot timpul?din electromotor a iesit fum in tim ce ai dat la automat?iar sigurantele alea de le-ai pus tu acolo,nu cred ca incurca,atit timp cit nu are consumatori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in primul rand ar treb sa iti verifici tensiunea de incarcare!

in al 2-lea rand contactul .(sa nu ramana blocat pe demaror)

ar fii si mai bine sa iti desfaci si electromotorul sa il cureti putin...se strange praf de carbune care conduce curentul...

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este foarte probabil ca electromotorul sa aiba probleme si sa iti fure curent.

In mod normal daca este asa, electromotorul invarte foarte greu la pornire.

Iar daca martorul din bord iti sta aprins inseamna ca ai probleme si pe la alternator. (nu incarca). Verifica cu un aparat de masura, tensiunea la bornele acumulatorului care trebuie sa fie intre 13,8-14,2 V (consumatori porniti) 

Electromotorul nu poate ramane cuplat din cauza starterului.

In timpul in care motorul este pornit, electromotorul NU este alimentat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era o dioda din puntea de diode arsa.Acuma trebuie schimabta toata puntea +, pt ca diodele la Valeo (cum am eu) sunt prinde de punde nu se pot scaote.O intrebare totusi.De unde as putea sa fac rost ptr un Volvo 440DL-GL 1992,motor B18U (1800cmc injectie,alternator Valeo-14V,60A) de schema la siguratele  de bord.Din greseala am pus sigurantele aiurea si acuma am pt acelea de 1,5V sig de 3 si pt cele de 2 sigurante de 1,5 ,etc,etc.Din cauza asta mi sa ars si o dioda in puntea de diode.Ms anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Completeza-ti profilul, te rog.

Daca tot incercam sa te ajutam, macar sa stim cu cine avem onoarea si pentru cine ne agitam.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0