Posted 2 Jan 2010 · Report post Stiu ca nu sunt singurul cu problema stergatorului spate care lasa un V (doar nu degeaba este V40).Daca ati rezolvat cumva problema spuneti-mi si mie cum.Daca nu, Alex cat este un brat? V40 , 2004. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jan 2010 · Report post Schimba(doar) lamela de cauciuc(5 lei) , iar atunci cand folosesti stergatorul de pe luneta , da cu apa din belsug. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jan 2010 · Report post Nu cred ca e vorba de lamela, cand ajunge la mijlocul lunetei, lama sta in aer, nu mai e presata de brat. Am impresia ca totul este de la arcul care tensioneaza bratul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jan 2010 · Report post Am avut si eu aceeasi problema.Daca nu ai aruncat stergatorul original (ala uzat), atunci schimba-i lamela cu una de aceeasi lungime.O sa mearga.E testat (cel putin la mine a mers, dupa ce am incercat mai multe stergatoare...) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jan 2010 · Report post O sa incerc sa vad pe unde gasesc doar lamela. Multumesc de sfat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jan 2010 · Report post se gasesc lamele in carfour in practiker etc...pretul este de 8 lei o pereche de lamele de 60 cm lungime.P.S. daca gaseste careva de vanzare lamele mai mari de 60 sau 24 inchi va rog sa imi spuneti si mie ca imi trebuie neaparat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jan 2010 · Report post @popicu: Esti al 7-lea pe numarate cu problema asta... Si din pacate nu se rezolva cu schimbatul bratului, asa ca nu am de gand sa-ti vand o piesa degeaba Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jan 2010 · Report post Pai o lamela originala cat costa ? Cred ca aia sterge cel mai bine . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jan 2010 · Report post 70-75RON, dar nu lamela e problema ci partea de jos a stergatorului... nu ma intreba de ce sau cum, dar pur si simplu se intampla. Ca sa studiezi mai bine problema, pui contactul, dai din stergatorul spate si iei contactul cand e cat mai aproape de verticala. De-acolo lucrezi mai departe pana reusesti sa-l faci din nou sa atinga luneta.Spor ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jan 2010 · Report post AlexMultumesc mult. In felul asta chiar m-ai ajutat mult sa nu irosesc niste bani aiurea, mai ales acum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2010 · Report post Probabil de-aia imi merge prost bisnisu' in ultima vreme Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2010 · Report post Iti arat eu ce sa faci,cand ne intalnim.Este destulde complicat sa-ti explic,si mai bine iti arat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2010 · Report post Alex, nu stiu de ce miri. Nu stii ca cele mai bune afaceri nu se fac cu prietenii? Oricum, sa stii ca atitudinea ta, chiar daca pare pierdere pe moment, este de fapt un castig pe termen lung. Asa trebuie sa gandesti.Claudiu, multumesc mult pentru sprijin. Sper sa pot veni joi la intalnire cu Volvo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Eu astazi nu pot sa vin,dar cu prima ocazie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Azi e miercuri bre ! Maine e Joi ! ))) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Ai dreptate,joi,n-o sa vin Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2010 · Report post Gata, in sfarsit s-a rezolvat. Am pilit cei doi pinteni de pe brat si acum totul este OK.Multumesc Claudiu pentru sfat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2010 · Report post Spune-ne si noua, bre, ce pinteni ai pilit ca vrem si noi sa-i pilim.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2010 · Report post Pai,vino si tu intr-o joi la intalnire,si o sa-ti arate cineva Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2010 · Report post Pai sa spunem ca as avea si eu o problema asemanatoare... La cat ma costa drumul pana acolo...schimb si luneta ;D . Pune si tu la reparatii cum se face... ... sa afle si b b rul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2010 · Report post Al meu este din 2004 si are bratul din plastic, iar partea care se fixeaza pe ax este metalica.Bratul de plastic (cel lung de care se prinde lama) se prinde jos de partea metalica care se fixeaza pe ax printr-o articulatie. Cand ridicati bratul de pe luneta o sa vedeti in partea cea mai de jos a lui, de o parte si de alta cum te uiti la el, in interior, doi mici pinteni care atunci cand bratul este lasat pe luneta, se opresc in partea metalica.Acei pinteni care fac parte din bratul de plastic trebuie piliti, astfel incat atunci cand pui bratul pe luneta, acesta sa preseze mai bine pe ea.ATENTIE! Dupa cum m-a invatat Claudiu, mare grija la scoaterea bratului de pe ax, axul este montat prin luneta si daca fortati prea mult riscati sa spargeti luneta. Share this post Link to post Share on other sites