Silviu_52000

S80 d5 nu se mai tureaza

13 posts in this topic

Salut. eu am un S80 d5 automat si inainte de Craciun cind o calcam in blana se tura pina la o anumita turatie si facea o galagie faorte groaznica sin  nu mai stia masina ce sa faca , sa se mai tureze sau nu. Am fost la reprezentanata in ungaria si mi-au schimbat un furtun cere ducea la turbina (au spus ca asta e problema).

  Asta se intmpla acum o saptamina,si a mers bine. Acuma daca o calc tare si intra turbina, sufla ceva aer pe linga filtru de aer cind las pedala ca si cind a-i dezumfla o saltea iar dupa asta nu se mai tureaza peste 3000 ture cu acceleratia in podea, daca i-au contactul si il pun iar, merge de vre-o 2 ori turata pina la turbo cum trebuie si iar face, Am fost la tester si mi-a dat eroarea ECM-6805, si nu stie nimeni sa ma ajute, iar pina in ungaria mi-e groaza sa merg sa nu stric si altceva, Va rog sa-mi dati si mie un sfat sau ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECM-6805 Boost pressure control. Faulty flow

ECM-6805 Turbocharger (TC) control valve, boost pressure fault. Pressure too high

ECM-6805 Turbocharger (TC) control valve. Pressure too high. Permanent/Intermittent fault

  Valva de control a turbinei este blocata sau e "gata". Daca nu se poate reseta cu testerul inseamna ca e "gata".

Aceasta valva controleaza geometria variabila a turbinei. Cam 200E costa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

am curatat valava de calamina la service specializat bineinteles (e automat si am crezut ca de la mersul in oras s-a depus calamina), si a mers 1 zi dar tot sufla ceva aer pe linga filtru de aer si dupa ce am curatat supapa, un sunet foarte ciudat dupa ce las pedala, si nu a mai mers iarasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce si cum au curatat aia, dar aste este eroarea! E zgomot de "fier pe fier" cand lasi acceleratia. E valva dusa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pt ajutorul acordat.  nu e sunet de fier pe fier, ca si in momentul cind pun frina tirurile, dar se aude pe la filtru de aer in fata pe jos. daca as mai circula asa cu ea pina depistez ar avea ceva?  nu s-ar putea sa fie vre-un furtun spart?

post-999-12877873099648_thumb.png

post-999-12877873099648_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai poate sa-ti fi sarit furtunul de la radiatorul de racire a turbinei (Intercoolerul). Pune pe cineva sa accelereze si uita-te la furtune. Oricum eroarea a ramas si valva este data peste cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dca ar fi supapa de vina, unde crede-ti ca as gasi supapa, la reprezentante am sunat si nu vine separat doar cu turbina cu tot si e scumpa. Ce paraere aveti?  Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dca ar fi supapa de vina, unde crede-ti ca as gasi supapa, la reprezentante am sunat si nu vine separat doar cu turbina cu tot si e scumpa. Ce paraere aveti?  Multumesc

Ia uite vecine ! In caz ca nu gasesti altundeva

http://cgi.ebay.co.uk/Volvo-D5-Diesel-Turbocharger-Control-Solenoid-Valve_W0QQitemZ160397946132QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item2558766d14#ht_1254wt_958

sau

http://cgi.ebay.co.uk/VOLVO-S40-V40-S60-S80-V70-XC70-XC90-TURBO-BOOST-VALVE_W0QQitemZ320475239203QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item4a9dd01323#ht_500wt_749

Dai o cafa' daca vrei sa te ajut ca doar esti din Arad  ;D

Dar inainte afla exact ce are.

Stiu un nene super cu un tester si mai super, in caz ca nu stii unde sa mergi, am dus mai multi colegi acolo si pot confirma ca omul stie ce lucreaza si are si el un Volvo V70.

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut aceeasi problema.Aceea valva am cumparat-o de la ionutz_lup de pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi spui te rog care ditre valve ca, mi-a aratat roby in poza putin mai sus 2 valve sa tstiu care din ele sa o comand! Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine a fost prima.Dar cel mai bine pui un mecanic priceput sa verifice exact care e.Eu pe a 2-a nici nu stiu daca o am.Sa nu cumva sa fie pt motoarele pe benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 este cea care controleaza a 2 a este prinsa de carcasa la filtru d aer si are un furtun ce duce la cele 2 tampoane hidraulice ale motorului ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pentru ajutor, am schimbat supapa de control a turbinei , cea de deasupra electromotorului ( supapa originala pierburg comandata din magazin pe seria masinii si cu acceleasi coduri ca cea veche, pret 8 milioane lei vechi) dar nu mai trage motorul chiar cum tragea  inainte iar de pe la 2000 de ture pina pe la 2700 face un zgomot urit, abia parca isi trage aer turbina, parca e infundata, iar peste 2700 trage cum trebuie si nu mai face zgomot decit cel care il facea si inainte. Iar cind o turez in gol si las acceleratia ii vine aer inapoi in filtru de aer si face ca si frinele hidraulice de la tiruri ( un fisait urit, baga aer inapoi in filtru ) Si nu imi gaseste nimeni hiba, pe tester mu apare nimic, doar hiba de la suportii hidraulici de la motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now