flx

prea frig ca sa mai porneasca?

24 posts in this topic

Salut!

Am un d5 de 163 cp din 2003 care de cind temperaturile au scazut mi-a facut probleme astfel:

- de cind cu ninsorile a stat inzapezita de luni pina joi seara saptamina trecuta cind am pornit-o. A pornit putin mai greu (a trebuit s-o tin pe automat cam 4-5 secunde ceea ce era mai mult decit de obicei)si bateria a invirtit mai greu.

-vineri am folosit-o toata ziua si nu am avut probleme

-joi si vineri au fost intre -4 si -6 grade Celsius

-simbata a pornit dar dupa aproximativ 5 secunde motorul s-a oprit singur, am incercat inca o data si a facut la fel iar apoi a mers cum trebuie si am plecat la drum. La destinatie am stat cam 5 ore si cind am plecat a facut la fel insa de vreo 4-5 ori. Simbata au fost -10 grade. Pe drum, uneori cind acceleram mai brusc parca motorul se intrerupea si citeodata imi dadea si eroarea cu service urgent pt. motor.Inainte sa plec am facut si full-ul de motorina de la Petrom, ceea ce am pus tot timpul fara a avea probleme.

-azi am incercat s-o pornesc dar a facut la fel de multe ori, aproximativ 8-10 ori si apoi m-a lasat bateria. Azi erau -12 grade.

Ceva opinii?

Dar ce fel de baterie imi trebuie ca s-o schimb?

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ti trebuie o baterie de minim 80 ah dar daca nu rezolvi problema cu pornirea o sa omori si una noua

Share this post


Link to post
Share on other sites

acceasi problema o am si eu .....la cald iti porneste nu ? exact asa am si eu ....dimineata nu-mi porneste deloc,dau la automat de i-mi vine rau si nu porneste.daca o las 3-4 ore se raceste motorul si nu porneste ...i-mi apare si mie problema motor,servis urgent.maine ma duc sa-i fac un test la compresie sa fiu sigur ca nu e compresia...nu gasesc nici un mecanic care i-ar da de cap sa-mi zica sigur care e problema ,vai si amar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia du-te la Primus, Brasov sa vezi ca ii dau de capat. Dar o sa-ti ceara ceva lovele ;)

acceasi problema o am si eu .....la cald iti porneste nu ? exact asa am si eu ....dimineata nu-mi porneste deloc,dau la automat de i-mi vine rau si nu porneste.daca o las 3-4 ore se raceste motorul si nu porneste ...i-mi apare si mie problema motor,servis urgent.maine ma duc sa-i fac un test la compresie sa fiu sigur ca nu e compresia...nu gasesc nici un mecanic care i-ar da de cap sa-mi zica sigur care e problema ,vai si amar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

de fapt nu am avut niciun fel de probleme pina acum, chiar daca au mai fost temperaturi scazute, chiar negative

Share this post


Link to post
Share on other sites

catalin,la timisoara la reprez.mi-au zis ca am un injector la 2.16  (trebuia sa fie la 0 ),dintr-o data si-aa revenit si am facut vreo 6000 km fara probleme,acum iar a inceput...poate si aia de la brasov imi zic ca sa schimb injectoarele :))) mi-au zis ca ma costa 100 milioane toate 5 injectoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...si asa ti se duc economiile pe care le-ai facut din diferenta de consum diesel/benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha ha... asta chiar ca-i buna

...si asa ti se duc economiile pe care le-ai facut din diferenta de consum diesel/benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.16 la ce se refera? Ca presiune nu-i... 100 milioane, cam mult totusi. Eu iti recomand sa te duci la un Bosch Service Diesel si s-ar putea sa o rezolvi mult mai usor. Se mai schimba si diuze, adica se pot reconditiona, ca n-ai nevoie de tot injectorul nou. Daca afli ce marca e si un cod, iti pot da un nr de telefon sa verifici preturile.

catalin,la timisoara la reprez.mi-au zis ca am un injector la 2.16  (trebuia sa fie la 0 ),dintr-o data si-aa revenit si am facut vreo 6000 km fara probleme,acum iar a inceput...poate si aia de la brasov imi zic ca sa schimb injectoarele :))) mi-au zis ca ma costa 100 milioane toate 5 injectoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum 2 ani am avut unu pe benzina din 2002 de 2.4 t.   am facut 50 mii km ,un singur releu am schimbat la masina si uleiul,adevarul ca sugea benzina dar nu am bagat un ban in ea,in asta am bagat de mi-au sarit capacele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-au verificat injectoarele la timisoara la reprez.volvo...au spus ca injectoarele ,durata lor e de la -3 pana la +3 ,4 injectoare le aveam la 0,5 si un singur injector era la 2,16. cum aflu ce serie e ?scrie pe el ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denso probabi !

Cauta cod-ul pe el ! E din minim 6 cifre parca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. ca sa stim ce diuza iti trebuie, ne trebuie marca si seria injectorului. Cind afli, pune-le aici si vedem ce se poate face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu diuza se strica prima. In Brasov la service Bosch poti sa reconditionezi un injector cu aproximativ 100 Euro.

A mea porneste la fel ca vara si afara sunt minus 17 grade iar bateria este din octombrie 2001.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"acum 2 ani am avut unu pe benzina din 2002 de 2.4 t.  am facut 50 mii km ,un singur releu am schimbat la masina si uleiul,adevarul ca sugea benzina dar nu am bagat un ban in ea,in asta am bagat de mi-au sarit capacele." Ma batea gandul sa schimb 2,4 T pe un D5, desi urasc diesel-ul . Daca-s asa pacatoase o sa-l schimb p-un t5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Betty.

Mie nu mi se par asa pacatoase.

Eu nu pot spune ca am probleme cu a mea si porneste in 2 secunde la temperatura asta.

Acum deh.... mai e si de masina.

Daca o iei nou sti cam ce are.

Asa la mana adoua..... cine stie ce a facut ala inainte si ce hibe are.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io la -16 am pornit fara probleme azi dimineata. Dar stiu pe unul care la ora 9 m-a sunat sa injure Petromul  ;D

Iarna masinuta mea numai Top Nordic papa de la OMV. Pana acuma nu s-a inecat niciodata  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vedeti postul meu de aici:http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,7913.15.html

La -20 mi-a luat-o bine, pot sa zic. A pornit rotund, insa cu cateva croncaneli din partea injectoarelor, daa... io n-am apucat sa pun alpin diesel ca deh, m-o surprins iarna ca pe bravii nostri drumari, cu rezervoru' plin de din aia normala  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat si eu o chestie ciudata la masina mea, desi e benzina. Cand sunt mai putin de -7 grade, porneste normal, dar dupa cca 10 secunde scade turatia si merge intrerupt, ca si cum ar merge in 3 pistoane, timp de vreo 10 secunde, dupa care isi revine la normal. Si astea doar la prima pornire dimineata, in rest, nu conteaza daca o las 5 ore sau mai mult. Sa fie benzina de vina, sau o alta problema? Bujiile au cam 5000 km, filtrul de benzina si aer vreo 7000 km. Sa fie de aici o problema? Dar cum am spus, se comporta astfel doar la temperaturi foarte scazute, la prima cheie dimineata si doar pentru cateva secunde, fara sa-mi dea vreo eroare. Si in timpul in care merge intrerupt, daca apas un pic acceleratia isi revine la normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa doua zile de temperaturi pozitive problemele au disparut fara a lasa vreo urma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce fel de acumulator este necesar pentru un S60 d5 din 2002 ?

Scrie in al doilea post. "O baterie de minim 80 amperi"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Stiu ca a trecut aproape un an de la primul post dar am ramas dator cu rezolvarea. A fost vorba de filtrul de motorina pe care am uitat sa il schimb (cumparasem masina de doua luni), filtru care era plin de apa ce inghetase din cauza frigului .

Dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme toata iarna.

Multumesc celor care au incercat sa ma ajute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now