nicu s60

NOU PRINTRE VOI!!!

17 posts in this topic

Va salut cu tot respectu!!.Sunt din Mangalia jud Constanta an 22 de ani si sunt posesor de s60 de 4 luni  2.4 140cp(cam putini):) din 2004....l-am luat din Germania la 95000 de km.Ma bucur sa ma aflu printre voi iubitori de volvo(masina cu o personalitate mai mult decat puternica).Am o mica nelamurire masina vireaza putin si am inteles ca asa e la toate s60-urile dar cand virez maxim imi atinge aparatoarea(sau cum se ii zice) din interior(din spre motor).am vazut pe forum ca exista ceva care trebuie sa ii schimb,si cica acel ceva exista pe discu de frana.daca m-ati putea ajuta cu orice fel de sfat as fi multumit.As fi bucuros sa ma alatur la fiecare intalnire,daca as sti cand si unde.RESPECT!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ne-ai gasit !! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit printre noi si sa te bucuri cit mai mult de masinutza !  Stai pe forum si citeste, vei afla multe si folositoare lucruri pentru bijuteria ta.

Referitor la intrebarea ta :

-limitatoare de bracaj se numesc (sau stop steering limit). Cam asa arata:

http://www.ipdusa.com/Volvo-S60/Suspension-&-Steering/Steering/Steering-Stop-Limiter/p-74-404-854-4066/

Share this post


Link to post
Share on other sites

e un defect "cunoscut" la s60, printre altele.

Printre altele inseamna, cum spunea budulan, un prieten de pe forum :

"Daca vrei un S60 fara probleme cumpara-ti dupa 2004. Au rezolvate o gramada de probleme fata de modelele mai vechi.

Pana in 2004 sunt urmatoarele probleme generale: "Rulment presiune la cutia de viteze", "Bordul se defecteaza","Tamponul superior motor nu tine", "controlul geometriei variabile a turbinei", "limitatoarele de bracaj", "cotiera fata are probleme"......si mai sunt o gramada.... Doar bordul costa minim 700E...

Motoarele merg bine la toate, nu sunt probleme la ele...Probleme la compresia motorului sunt extrem de rar intalnite. Dar la un Diesel dupa 2004 gasesti o turbina racita cu apa, un management de prelungire a vietii turbinei si valvei EGR mult mai bun, injectoarele au fost modificate, bordul e altfel construit....Etc...

  Parerea mea de posesor S60 D 2002, cumpara-ti dupa 2004. Mai bine mai astepti un pic dar cumperi o masina mai fiabila decat cele pana in 2004. Nu spun ca masinile pana in 2004 au probleme majore, dar toate aceste mici defecte de fabricatie....tu le platesti...si nu e chiar ieftin!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu m-am intalnit deja cu 2 dintre problemele spuse de tine 1-limitatoarele si 2-cotiera fata nu mai am capacu intreg..apropo sti  sa imi recomanzi de unde sa iau un capac de cotiera??ca m-am saturat sa tot dau telefoane pe la dezmembrari si sa nu gasesc pe nicaieri

Share this post


Link to post
Share on other sites

si m-ai am o problema daca nu devin stresant :)imi troncane ceva la masina la gropi nu conteaza mici sau mari si atunci cand iau viraje stranse si o accelerez tare in viraj...am fost la toti mecanici sa imi traga de toate alea pe la roti si sa imi verifice bucseraia dar la toti a fost acelasi verdict:e perfect sanatoasa....te-ai intalnit vreodata cu astfel de probleme atat pe forum cat si personal :( ca nu stiu ce sa ii mai fac sa aflu...mersi mult si sper sa avem ocazia sa vb fata in fata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limitatoarele de viraj sunt 80RON/buc la mine... iar capacul de la cotiera mi se pare ca vine doar cu tot cu cotiera :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit in club!

Si eu am avut un S 60 din 2004, cu bordul din prima faza si mi-a placut foarte mult, mai mult decat modelele ulterioare cu bordul modificat si nu am avut nicio problema cu el. Daca nu as fi avut ghinion si nu l-as fi facut praf, il aveam si acuma. La kilometrii care ii are (daca sunt reali), merita sa-l tii, chiar daca vei mai baga ceva bani pentru remedierea eventualelor probleme de serie.

Pe cat ai jentile?

P.S.

(Completeaza-ti datele si la profil.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms mult...kilometri sunt f reali.am bagat masina pe test si sunt ok....jentile sunt pe 17...sunt convins ca merita toti bani volvo e o masina care nu trece asa usor ne observata.cand am luato din germania arata ca noua....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bun venit printre noi. Speram sa te simti bine aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bun venit!si la mine ating rotile de carenaj cu tot cu limitatoare!asa a venit din germania!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now