darius7

reconditionarea injectoarelor.

108 posts in this topic

Si la dupa iarna are si baterie noua... vezi ? Numa' avantaje ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bag si io in seama nitel: scuze de off, scuze de deranj.... acu 3 ani, la un utilaj cu motor Iveco, injectie Common Rail am bagat motorina cu apa... A mers pina s-a oprit. Toti mi-au zis ca am belit-o si sa cumpar 6 injectoare ca alea-s muci. M-am dus cu ele la Bosch la diagnoza si... ghinion. Nu aveau soft pt tipul ala de motor si injector. M-am dus cu ajutorul unui amic la un turc (da turc din turcia) mare specialist in dizal. Le-a desfacut bucati - bucatele de mi-a stat inima. bilute, supapele, arculete, etc. Mi-a aratat pe cui o pata de la apa si mi-a zis ca am avut mare noroc ca m-am dus repede si nu a apucat apa sa atace grav cuiul. Le-a curatat si mi-a zis ca un an or sa ma tina dar sa le am in vedere totusi anul urmator... Le-am pus la loc, fara resoftare, calibrare - nimic. A, mi-a zis ca inainte de pornire sa schimb filtrele (evident si motorina) iar filtrul fin sa-l umplu jumate cu aditiv de motorina. Au trecut trei ani si merg de rup. Mai am si alte exemple de la alte fiare: de reparat (reconditionat), curatat cu rezultate foarte bune. Asa ca parerile sint impartite... Citeodata mai pica si calculatorul de la pompa si daca nu pui un diagnostic corect, schimbi injectoarele si degeaba, ca nu-i de-acolo. Scuze ... ma duc sa ma culc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdanele vezi ca intreci gluma!

Lasa mistourile!

Dar cine stie poate nu era vorba de mine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

va salut baieti,eu am fost si mi-am reconditionat 2 injectoare care erau praf,nu pornea masina deloc ,ea varza ,mi le-am reconditionat si acum merge perfect,porneste la sfert de cheie,deocamdata merge bine ( cat nu stiu).m-a costat 5 mil reconditionatul.o poblema o am mai dem u;t timp,masina nu mai tage asa tare....ce a trebui cuatat la ea ?egr-ul e curatat....cand bag [piciorul in ea sa-i dau tae in depasiri etc i-mi apare eroarea engine system service required ...de la ce oare? apoi daca o reponesc dispare....dar totusi nu tage ca la inceput..poate imi ziceti si mie de ce ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tizule nu era vorba mah de tine ca tie nu-ti merge incalzirea auxiliara ;D

Darius, problema ta este de la mecanismul VNT al turbinei, pana una alta mergi cu masina la tester si vezi ce erori ai ca poate fii si de la boost controler, pana si suportii motori sunt o cauza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

de la un timp mi se aude si un suierat in timpul acceleratiei...daca e vnt-ul sau boost controler ce e de facut ? cat de grava poate fi problema ? nu mai trage maina bine masina ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie pusa masina pe tester, vazut ce eroare ai, remediat dupa aceia .

Daca presiunea este prea mare si intra turbina in protectie atunci poate cauza la turbina si chiar la motor .

Daca presiunea e prea mica masina nu merge cum trebuie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum e suieratul,ca poate se aude doar turbina cum lucreaza si atat si nu ai auzit pana acum

Turbina e normal sa se auda,daca esti din Bucuresti vii la test si vedem cat incarca turbo pe loc si in sarcina(test drive)

Share this post


Link to post
Share on other sites

se aude cand accelerez ,nu cred ca se aude asa tare turbina,inainte nu se auzea....nu mai are asa putere masina nu mai trage ca inainte...pot verifica cu testerul vnt-ul si boost controler-ul? bogdan a zis ca din cauza aia  cand accelerez si ii dau talpa  i-mi apare in bord engyne system,service required si nu mai trage.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai completa profilul cu ce masina,an motorizare poate am si eu ce baga in Vida!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mass air flow sensor, (g/h)

Air mass/stroke (g/stroke)

Boost pressure "actual value" (Pa)

VNT regulator

Intake air temperature (°C)

Fuel pressure sensor, rail (Pa)

Fuel pressure control valve (A)

EGR control (%)

Engine pads, vacuum valve

test injectoare+compresie

In mare asta pot vedea la test cu VIDA

Pot sa fac ce fac si la Primus mai putin programari de optionale si de unitati noi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am patit-o si eu dupa ce am scos masina din service :se auzea un suierat la accelerare.Am depistat ce era:un colier care nu erra bine strans si de la presiunea dadea aer pe acolo si suera si nici nu tragea in parametri normali.AM strans colierul si totul e OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

detonator....ce date ai nevoie? e volvo s60 d5 din 2003....poate ma ajutati si pe mine....luni o pun pe tester sa vad ce eroare da ....nu prea pot depasi cand dau sa depasesc mai tare scrie: engine,service required.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai vezi ce eroare da si scrii aici

Ar fi bine sa te duci la un tester Volvo care sa poata test ce am scris eu mai sus si in test drive si vezi ce nu iese bine

Pacat ca esti in Cluj

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa ai coduri de low presure si high presure

ti le sterge si gata

masina o sa-si revina

motorina de la petrom?

eu asa am patit si mi=am sters SINGUR toate erorile din toate modulele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e de la motorina, e de la aerul de munte ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare la voi ...v-am spus ca i-mi pun masina pe tester sa vad problemele ....am avut 2 eruari... 1 : senzor flux masa aer  2 : test presiune supraacelerare....le-a sters eruarile dar cu siguranta cand ii dau talpa i-mi va aparea inapoi....i-mi puteti spune ce ar trebui facut la eruariile aparute? sau ce inseamna eruarile....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sefu' nu te supara: erori nu "eruari";  imi puteti, imi va aparea, nu i-mi puteti, i-mi va aparea. Sorry, da ma dor ochii. In rest, vezi daca iti apar erori, nu te pripi... ;)

salutare la voi ...v-am spus ca i-mi pun masina pe tester sa vad problemele ....am avut 2 eruari... 1 : senzor flux masa aer  2 : test presiune supraacelerare....le-a sters eruarile dar cu siguranta cand ii dau talpa i-mi va aparea inapoi....i-mi puteti spune ce ar trebui facut la eruariile aparute? sau ce inseamna eruarile....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms pentru corectare...problema e ca m-am grabit cand am scris ,esti prima persoana care atentioneaza chestia asta pe acest forum de cand intru eu pe el,nu stiu daca are prea mare importanta asta . (esti profesor cumva ?:P)..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici macar, dar e bine sa vorbim corect limba romana. Graba nu-i o scuza, nu te supara. ;) Mai sunt si altii corectati, stai linistit. Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Darius daca stapanesti bine lb romana o sa primesti si raspunsurile pe care le vroiai

Prima eroare este de la debitmetru, problema este ca ala se citeste dinamic pt a da verdictul defect sau nu.

Eroarea nr 2 este de la turbo, presiune prea mare, pana sa rezolvi problema nr 2 trebuie sa o rezolvi pe prima, cele 2 erori sunt legate.

Deci fa un test dinamic cu masina, trebuie vazuta cantitatea de aer la relanti si in sarcina, filtrul de aer poate influenta fluxul de aer daca este murdar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bogdan,la kati km trebuie schimbat filtru de aer ? sincer,eu de cand am luat masina (11000 km) nu am schimbat filtru-l de aer ...maine ma duc si dau comanda sa-l schimb. imi arata aici pe hartie ca  : mass air flow sensor (g/h) la relantiu e 99.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now