darius7

reconditionarea injectoarelor.

108 posts in this topic

din nou apare eroarea ..:( ,doar cand am schimbat filtrul nu a mai aparut si am forjato atunci ...cred ca e din cauza gunoaielor din rezervor,dau rezervorul jos curat pompa de motorina din rezervor ,spal rezervorul si atunci vad ce o mai fi ,e interesant ca,,,cand am pus filtrul nou nu a mai aparut ceva timp acum reapare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reconditionarea e buna dar mai bine este de banii aia sa faci 2 chestii, fie sa-i bei fie sa-i arzi, rezultatul este acelasi ;D

@Sandro nu ai sefu niste injectoare sa-i ajuti pe baietii astia sa nu mai arunce banii pe fereastra, mai bine injectoare SH decat unele reconditionate .

Readuc la viaţă un topic mai vechi.

N-am înţeles care e diferenţa dintre un injector recondiţionat

şi unul SH. Mă gândesc că cele SH sunt unele care au fost luate de pe

motoare jos şi recondiţionate şi vândute ca SH.

Dacă e aşa, atunci de ce nu ar fi ok recondiţionarea celor existente?

Share this post


Link to post
Share on other sites

SH inseamna cum este logic sa te fi gindit, scoase de pe motor si vindute ,deci loterie.Doar daca ti le garanteaza ca au debit in limite de lucru ,ai vazut cum merge motorul etc merita.Dar cum este mai facil sa se incurajeze vinzarea de Sh ,logic sa se faca directionari .O reconditionare de injectoare implica costuri deci nu este usor dar trebuie sa ti le garanteze ca lucreaza in parametrii.Ar trebui pe tester sa vezi ce debit iti da fiecare injector sa iti stii si echilibrarea motorului ,consum,etc.Tester altul decit Dice.Vezi tester OTC730 ,KTS,....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mă gândesc că cele SH sunt unele care au fost luate de pe

motoare jos şi recondiţionate şi vândute ca SH.

Ce spui tu aici sunt cele reconditionate. Cele SH sunt cele demontate de pe masina si vandute ca atare (care te pot tine 10 ani sau 2 zile)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu, personal, am verificat la 200ooo (sau pe acolo) injectoarele si erau perfecte, ieri le-am scos din nou in urma unor interventii mai ample in motor si la 257ooo km sunt la fel de impecabile. Verificate pe bancul de probe, nu testul cu pahare pe retur.

Fara ulei 2t/aditivi sau motorina scumpa. Alimentari doar de la Omv/Petrom motorina standard.

Reconditionare inseamna ca iti scoate piesele defecte si iti pune unele "noi" care pot fi tot unele vechi dar curatate.

Daca ar fi sa aleg intre injector reconditionat si unul sh, aleg reconditionatul.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde cine le reconditioneaza si ce baga in ele, exista cativa care reconditioneaza bine si sute care baga china si se jura ca au pus Bosch Germany .

Eu prefer un injector SH in locul unuia reconditionat . Injectorul SH se testeaza ieftin iar daca e bun tine mult si bine pe masina, injectoarele nu pica fara sa dea semne de oboseala . Deci un injector bun acum o sa fie bun si peste 50.ooo km daca se baga motorina buna .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulţumesc tuturor pentru informaţii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now