Sign in to follow this  
Followers 0
Guest silviunou

Topul celor dmai sigure masini Euro NCAP

20 posts in this topic

Pe mine testele euro ncap ma cam lasa rece, sunt atatea masini concepute sa ia 5 stele si in accidente reale sunt niste conserve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testele ncap lasa pe toata lumea rece.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine testele euro ncap ma cam lasa rece, sunt atatea masini concepute sa ia 5 stele si in accidente reale sunt niste conserve.

Exemplu gama Renault care se lauda ca are nu stiu cate masini cu de alde 5 stele bla,bla,bla....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu va recomand sa invatati limba engleza, sincer ;D

Daca citeste cineva cu atentie poza si stie limba engleza poate ne traduce si noua ce inseamna :"This list of cars is in alphabetical order and does not indicate their rating in our top five safest achievers."

Multumesc anticipat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

This list of cars is in alphabetical order and does not indicate their rating in our top five safest achievers.

=

Această listă de autoturisme este în ordine alfabetică ÅŸi nu indică evaluare a acestora în noastre de top cinci cele mai sigure cu nivel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este, normal ca este ;D

Romanul "citeste" poze si se da poet, de aia ne merge asa de bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G

Pe de alta parte, aia dintre noi care citeste articole, nu numai poze, ar putea avea ceva suprize. "Cea mai sigură maÅŸină declarată de Euro NCAP este modelul Golf VI de la Volkswagen, campion în ceea ce priveÅŸte siguranÅ£a pasagerului adult". In poza, VW Golf e pe locul 6. Deci da, ordinea alfabetica nu inseamna ordinea performantelor. XC60 ramane insa pe aceeasi pozitie. Asta daca am inteles eu corect ce-ai vrut sa spui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu va recomand sa invatati limba engleza, sincer ;D

Daca citeste cineva cu atentie poza si stie limba engleza poate ne traduce si noua ce inseamna :"This list of cars is in alphabetical order and does not indicate their rating in our top five safest achievers."

Multumesc anticipat .

De unde ati tras concluzia ca nu stim limba engleza?  :D

Eu nu vad un post ,intre cele de mai sus ,din care sa reiasa ca autorii nu stiu limba engleza,plus ca articolul e in limba romana,unde scrie clar care-i topul ,care pe alocuri seamana cu imaginea...

LE: Din punctul meu de vedere,imaginea era o frantura dintr-un top. Au atasat-o mesajului datorita procentajului pentru fiecare model,sa "prinda" mai bine la public.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Silviunou stiu ca limba engleza e grea la fel si limba romana, ai spus ca XC60 este pe locul 5, locul 5 in ce clasament? Sigur EURONCAP nu a publicat nici un clasament pt ca ei nu fac asa ceva, ei afiseaza numai rezultatele si atat.

Dupa care ca sa intelegi tot ei spun ca masinile se impart in clase, deci 5 stele de la o clasa nu sunt 5 stele de la alta clasa, mai departe 97% "ceva" la adulti in clasa compact car nu inseamna nimic in clasa crossover.

Niste ziaristi plictisiti iau niste franturi dintr-o lista si fac ei clasamente, fizica insa ne spune altceva si anume in limba romana tradus din fizica suna cam asa, daca ai ghinion sa intre un SUV de 3 stele in tine, ai dat de dracu cu toate cele 5 stele ale tale .

4 stele VS 5 stele, ocupantii din masina de 5 stele au decedat .

Deci recomandarea mea este sa citesti regulamentul EURONCAP si sa compari masini din aceiasi clasa, clasa un Volvo este lider in siguranta iar altii mor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai Q7 vs. fiat 500, era si surprinzator rezultatul  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500 are 5 stele EURONCAP, deci la impact frontal cu un Matiz ai sanse ;D

EURONCAP spune asa :Euro NCAP’s frontal impact test simulates a car crashing into another of similar mass and structure. In real life, when two cars collide the vehicle with the higher mass has an advantage over the lighter one. Generally speaking, vehicles with higher structures tend to fare better in accidents than those with lower structures. Therefore, ratings are comparable only between cars of similar mass and with broadly similar structures. Euro NCAP groups cars into the following structural categories: passenger car, MPV, off-roader, roadster and pickup. Within each of those categories, cars which are within 150kg of one another are considered comparable.

Deci nu putem lua niste valori dintr-o lista si sa tragem o concluzie, asta fac romanii de plictiseala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda...totusi, mie imi pare ca acel "copil" din GIP si-a rupt gitul - insa "parintii" din fata traiesc, bine mersi. Cool, nu ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si totusi,atat la GIP cat si la miniGIP oglinda retrovizoare din interior ocupa aceasi pozitie,deci nu conteaza masa ,oricum se distruge.  :D

Revenind la subiect.

Pe mine chiar ma lasa rece testele astora de la NCAP .

Dau unor carute ca si meganul , 5 fantastice stele(maxim!) care la o coliziune frontala (71km/h,ca la ei toate masinile merg cu 60km/h) se deformeaza controlat ,fix ca o conserva. Nu ,mersi.  :-X

Cred ca NCAP-ul e o politica de marketing pentru brand-urile din Europa de Vest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G

esti inutil de arogant. ma rog, daca asa te simti tu bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Silviunou nu sunt deloc arogant, pur si simplu ma deranjaza dezinformarea, nu poti lua niste date dintr-o poza fara sa gandesti putin, nu poti compara mere cu pere. Adica EURONCAP nu face astfel de clasamente decat pe categorii si tu citezi niste romanasi prosti si ma convingi pe mine ca aia "e destepti" .

Succesuri !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo revine:

"

Euro NCAP a testat anul trecut 53 de automobile disponibile pe piaţa europeană, iar printre acestea s-au numărat în premieră şi automobile electrice. Dintre maşinile testate, 11 modele au obţinut patru stele, în timp ce modelul autohton, Dacia Duster, a obţinut cel mai slab rezultat: trei stele.

Restul automobilelor au obţinut punctajul maxim de cinci stele. Dintre acestea au fost selectate cele mai sigure maşini ale anului 2011. Acestea sunt: Audi Q3, Chevrolet Aveo, Ford Focus, Mercedes B Class, Volvo V60.

Nissan Leaf este prima maşină electrică care a obţinut cinci stele la testele Euro NCAP 5, fiind catalogată una dintre cele mai bune maşini de familie.

Euro NCAP a anunţat că de anul acesta va introduce standarde mai stricte în ceea ce priveşte protecţia pietonilor, sperând să îi determine astfel pe constructorii auto să îmbunătăţească siguranţa la acest capitol."

http://www.capital.r...011-160476.html

Edited by ValiU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0