Sign in to follow this  
Followers 0
Guest libogdan

unghiul de viraj

19 posts in this topic

Dragilor,as vrea sa cumpar un S40 insa un amic mi-a spus ca el si l-a vandut pentru ca nu avea unghiul de viraj suficient de mare,comparativ cu alte masini din aceeasi clasa, sa poata manevra automobilul in parcarea din spatele blocului.Cat e de adevarat ?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi se pare cel mai aberant motiv de a schimba o masina :D;D

poate nu i-au placut alte aspecte si de aia a dat-o,poate a vrut sa fie ''in rand cu lumea'',gen audi,vw,bmw si etc.

intradevar se putea si mai bine la unghiul de viraj,dar asta e.odata luata iti spun eu ca asta va fi ultimul gand la masina,bineinteles sa ai si ''microbul volvo'' in sange ca in rest....

Share this post


Link to post
Share on other sites

unghi de viraj

care e ala?

poate diametru de bracaj    asa stiu ca se numeste

Share this post


Link to post
Share on other sites

corect100%(asa spusesem si eu prima data dar am sters si am spus viraj ;Dmy bad)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai frate, eu sunt la a parta masina si n-am simtit sa ma deranjeze cat de putin unghiul de bracaj!

Poate ca daca ar avea shenile ar fi mai bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bun e tractorul agricol, are frane independente pe spate, poti sa-l intorci pe loc  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasol,

Ar putea sa-si cumpere ceva pe trei roti.

Dra mai bine zic sa invete sa sofeze, subliniez.....sofeze.........

Bafta,

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau noua laguna ca am vazut reclama(nu la noi in tara pt ca nu stiu daca a ajuns inca la noi aceasta optiune)si aratau ca la viteze mici rotile din spate vireaza in sens contrar celor din fata pt a intoarce mai bine,iar la viteze mari in acelasi sens cu cele din fata pt o mai buna manevrabilitate ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, pe langa fiabilitatea legendara a lagunei, au mai adaugat si 4 wheel steering.  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate vor pune si pe viitoarele modele dacia optiunea asta :D

revenind la subiect volvo putea sa faca o treaba mai buna la capitolul asta dar asta nu prezinta un impediment la o masina la care ai mult mai multe  decat celelalte concurente din clasa sa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt si la Volvo modele cu ratie variabila a directiei.

Eu stiu ca e la unele modele mai vechi... la astea noi, habar n-am. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La tot ce e cu tractiune fata, asta-i dezavantajul. La modelele vechi de Volvo cu tractiune spate, bracheaza mult mai mult. Cel mai bun bracaj dupa mine, il are Mercedesul. Si la tractiune fata, Merzanu e "campion" la bracaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acord cu tine Catalin, mertzu' face minuni cu rotile fata, am un 190 care se parcheaza la fel de usor ca un tico. Mai ales cand vezi cum se apleaca rotile fata la viraj maxim te intrebi daca nu-i ceva rupt pe acolo  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acord cu tine Catalin, mertzu' face minuni cu rotile fata, am un 190 care se parcheaza la fel de usor ca un tico. Mai ales cand vezi cum se apleaca rotile fata la viraj maxim te intrebi daca nu-i ceva rupt pe acolo  :D

Off topic: am avut si eu 190 si intradevar ai impresia ca o intorci in loc, dar Cobra (w123), am impresia ca vireaza cel mai mult dintre Mercedesuri

On topic: Si Audi are tractiune fata si vireaza mai mult decat Volovo, dar oricum Volvou' nu-l pot situa pe ultimul loc, cel putin din masinile cu care am mers eu. As putea spune ca Alfa Romeo "il intrece" la unghiul de bracaj. Intoarcerea din 3 de la Volvo se transforma in intoarcerea din n luate de cate k la Alfa  ;D si bineinteles intoarcerea din prima la Mercedes.

In general masinile cu tractiune spate, au unghiul de bracaj mult mai mare, deoarece nu mai sunt planetare si alte chestii care sa le impiedice. De asemenea se poate modifica si unghiul de convergenta (cadere a rotii) la viraj, cum este si cazul Mercedesului, de aceea vireaza asa mult. A se observa si la Mercedes A Classe, care are tractiune fata, ca nu vireaza mai mult decat majoritatea masinilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt si la Volvo modele cu ratie variabila a directiei.

Eu stiu ca e la unele modele mai vechi... la astea noi, habar n-am. :)

Este si la tractiune fata.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am de o saptamana/500 km volvo s40 2007 si nu ma deranjeaza bracajul. Pana sa vad discutia pe forum nici nu mi-a trecut prin cap problema asta - daca e intradevar o problema  ???

Am luat Volvo si am dat BMW. Intradevar bmw-ul are unghiul mai mare, intoarce mai usor dar pe de alta parte volvo fiind mai mic nu ma deranjeaza.

Nu e ceva de care sa te legi... in general cu masina mergi drept si iei curbe. Nici macar la parcarea laterala nu-ti trebuie cine stie ce bracaj.

Daca vrei sa faci "SCOALA" cu ea... atunci poate e alta poveste  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici la scoala nu e bun ca te inveti cu narav ;)

Oricum dupa mine e un subiect aberant care nu isi are rostul.poate il va inchide cineva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0