to_the_limit

Pierderi ulei servo

19 posts in this topic

Salutare, intr-un final am depistat si sursa zgomotului meu la rece si vibratiile in bracaj ale volanului, era vorba de ulei servo lipsa. Acum am vazut pe unde pierdea, era vorba de furtunul care intra in pompa, era colierul slabit si furtunul vechi fiind, era crapat pe interior. Am rezolvat acolo treaba, cu colier nou si taiat bucata crapata.

Am vazut totodata ca e umed si in jurul butoiasului, pe el, in jos, deci pare ca il da afara cumva. Aveti idee care e motovul de imi arunca uleiul afara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evita cabrarea volanului la maxim,nu il mai duce la capatul cursei,si dopul vasului are o pozitie in care tine mai bine aproape de maxim,nu trebui strans pana la maxim.

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ajunge la sfarsitul turei(volanul)se aude un zgomot,o pocnitura??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, acum de cand am completat, respectiv aerisit imediat cu ture stg+dr. a disparut orice zgomot, singurul zgomot care se auzea a fost cand a ramas fara ulei si plangea pompa si cand bracam stg simteam vibratii in volan si zgomotul se intetea.

Sa fie de la frig si ca am strans prea tare capacul la borcan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sorin: nu te supara, dar calul cabreaza ... masina bracheaza  ;D

Evita cabrarea volanului la maxim,nu il mai duce la capatul cursei,si dopul vasului are o pozitie in care tine mai bine aproape de maxim,nu trebui strans pana la maxim.

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pierderile de lichid servo pe la capac sunt standard la Volvo, este o optiune "bonus" pe care ai primit-o odata cu masina ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce fel de lichid de servo merge la s60, am cautat pe forumuri, si unii spun ca merge numai original, altii ca ala original e identic cu atf-ul

se poate completa cu atf sau nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU. Original sau Pentosin, dar nu ma intreba ce specificatii tre' sa aiba ca nu stiu ;D. 120RON/L la mine, si am vazut ca m-ai sunat dar nu puteam sa raspund... Era dupa 16 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam nasol.  ca deja am completat cu 100 de grame de atf.  de aia sunam in disperare.....sper sa nu ii fi facut rau :(. oricum , acum e facuta....sunt curios daca pierde pe undeva .... daca pica pe la furtun/colier, o sa il schimb pe tot. daca nu...asa ramane, cu 100gr de atf in ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot sistemul are 900ml... nu cred ca 100ml pot face rau. Cat despre codul de bec... ca sa fiu rautacios, stiu ca ai un magazin de piese... unde tzi-e VADISu' cumetre ?! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu m-am descurcat cu vadisul nici cand aveam s40, am incercat de 2 ori si nu i-am dat de cap.....si am abandonat.  la magazin crede-ma ca nu mi-a intrat NIMENI cu volvo, oricum sunt maxim 10 in tot orasul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Mihai!

Dupa "sapaturi adanci" am aflat specificatia uleiului pe care Volvo il foloseste la asistarea directiei pt modele noastre : 1161521

In concluzie poti folosi orice ulei ATF DEXRON III F sau G, neaparat ROSU. In nici un caz PENTOSIN CHF 11S (VERDE)!!!

Sincer, produse SHELL nu am cautat insa echivalent pt 1161521 am gasit la VALVOLINE si CASTROL.

Best, avx.  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mihai_s40  Sry... :slap:

Am vazut dupa ce am scris mesajul anterior ca nu mai ai 40-ul/2001...

Pentru S60 foloseste cu incredere PENTOSIN CHF 11S! ( este  VERDE!!) ;)

@ Alex:  IARTA-MA IMPARATE!  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) multumim pentru interes, oricum.....posesorii de s/v40 vor fi incantati cel putin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Mihai!

Dupa "sapaturi adanci" am aflat specificatia uleiului pe care Volvo il foloseste la asistarea directiei pt modele noastre : 1161521

In concluzie poti folosi orice ulei ATF DEXRON III F sau G, neaparat ROSU. In nici un caz PENTOSIN CHF 11S (VERDE)!!!

Sincer, produse SHELL nu am cautat insa echivalent pt 1161521 am gasit la VALVOLINE si CASTROL.

Best, avx.  :-*

In sursele alea pe care le-ai gasit nu ai dat cumva si de specificatii pt servo-electronic la S40-ul din 2004.5 ( modelu nou v1.0 ) ??

:D

Mersi anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot verde ca la S60, adica PENTOSIN CHF 11S .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar la xc 90, motorizare D5, an 2004, ce ulei la servo trebuie folosit?

Multumesc anticipat pentru raspuns!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now