marsel69ro

interfata pentru s80????

48 posts in this topic

Imi tot trimit oferte chinezii :D

Daca e cineva interesat....

"Dear Mr Budulan,

Very glad to get your inquiry about our VCT2000. This is Melody from AUTOAID Co., Ltd.

FOB price of our VCT2000 is $781.

Could you give me you MSN and we can talk in details?

Looking forward to your reply

"

Astazi mi-a trimis cu 764 Usd si update-uri gratuite  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu alea din china cica e posibil sa faca ceva la masina sa buseasca CM-uri prin masina

Si mai mult tipul de la care am cumparat VIDA a spus ca cu alea din China nu prea merge

Nu se poate afla decat daca incerca cineva

Share this post


Link to post
Share on other sites

E foame mare si la ei ::)

Tizule am testat eu cu o clona de Launch si nu merge, astea de VIDA iti dai seama ca sunt tot clone si se poate sa nu mearga, treaba comica e ca Launch-ul este chinezesc si au inceput si pe ala sa-l cloneze ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un fel de Cold War in China la electronice,au ajuns sa fure technologie intre ei, nu mai fura din Europa sau US sa cloneze

Oricum cine este din Bucuresti si are nevoie de diagnoza cu VIDA sa ma contacteze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spuneti-mi si mie va rog un soft gratis sau demo sau oricum care sa se conecteze la un s40 benzina din 1998 si sa pot sa vad parametrii live. Am dat jos vreo 10 programe universale de obd2 si nu se conecteaza nici unul cu ECU. Tin sa precizez ca am interfata de conectare cu masina si cu volvo-fcr ma conectez fara probleme si vad tot ce ma intereseaza dar nu stie versiunea 1.3 live data. Pe mine live data ma intereseaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce interfata folosesti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am idee ce interfata este. Am luat interfata acuma vreo 2 ani de pe ebay. L-am folosit pe un Seat Ibiza din 2002 cu Vag-comul. L-am desfacut si am gasit un chip FT232BL. Atasez si poza.

post-3929-12877876729916_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

FT232BL este un convertor USB - serial. Deci nu asta e chipul care se ocupa de citirea datelor. Mai trebuie sa ai ceva microprocesoare pe acolo....

Pe S40 2000/benzina eu am incercat un ELM327 si mergea. Am o banuiala ca protocolul de comunicatie este acelasi. Software am folosit "PCMSCAN". Vezi ca vinde unul din Timisoara ELM-uri si te lasa sa-i faci proba inainte. Il gasesti pe okazii.ro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai are un cip, LM393, dar asta e un comparator. Eu presupun ca trebe sa mearga daca merge cu FCR-ul. Am sa incerc pcmscan. Mersi de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu LM393 eu nu am reusit la masinile mele, cu LM327 merge dar evident doar pe engine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este ELM 327 doar engine si coduri memorate. L-am incercat si pe diesel si merge la fel. Doar lista de erori o incarc manual

Share this post


Link to post
Share on other sites

Software am folosit "PCMSCAN".

Stii un serial pentru soft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie patch si dupa aia serial. Dar depinde ce versiune ai. 2.1.1. am avut eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este ELM 327 doar engine si coduri memorate. L-am incercat si pe diesel si merge la fel. Doar lista de erori o incarc manual

Doar..... cateva coduri pe engine din sutele care le are Volvo  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar..... cateva coduri pe engine din sutele care le are Volvo  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selc, sunt CATEVA MII numai la VOLVO!, din care cateva sute specifice pentru motor. ELM le are doar pe cele generice pentru mai multe modele (cam 10% doar din cate are Volvo).Io iti spun si daca ai bujie arsa, daca ai valva blocate pe motor, daca EGR-ul nu e in parametrii (Elm nu stie sa faca asta).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar stie sa faca asta. Raspuns reprezentantă -  injector defect. ELM - P0304 Cylinder 4 Misfire Detected. Deci, am avut de facut o operatie simpla, inlocuit bujie.

Diferenta intre alte testere si ELM este ca ultimul pare a fi o jucarie ieftina CHINEZEASCA, care pentru mine acasa isi face datoria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai face ceva treaba pentru cat costa. M-am referit la bujie arsa pe diesel  ;D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Pai si eu strang bani de launch, n-am zis ca-i grozav elmu'"

  Eu ce tot spun aici?!? CA ELM NU MERGE PE S80!!!

                                                  multumesc tuturor! mi-am rezolvat problema cu 300euro!am cumparat un maxidiag eu 702 si nu mai am probleme! nu sunt expert dar se descurca foarte bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna cine ma poate ajuta din bucuresti URGENT cu o diagnoza cat de cat completa la un volvo S80 TS65 an 2001,benzina, motor 2.5

sincer nu stiu ce detalii trebuie sa mai dau ...dar am nevoie de o diagnoza urgent - in special pt erorile de bord - electrica.

va rog mult astept raspuns si cam cat m-ar costa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now