tm46cyp

intrerupere la 2500 turatii in mers

16 posts in this topic

Deci am schimbat  bujii, fise si in ultima faza capac delcou ca sa scap de trepidatie . Bujiile erau originale VOLVO, fisele le-am masurat si dadeau intrerupere, iar capac delcou am gasit langa carbune o fisura. Am schimbat toate acestea iar acum tot asa cu intrerupere merge si imi da si un cod de eroare : 3 1 1  care nu stiu ce inseamna  ,,VSS signal ".

Daca stiti cumva sa imi ziceti si mie .

Ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

311 Vehicule speed sensor (VSS) signal or VSS circuit  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miroase a senzor turatie volanta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos mufa de la senzor si am dat la cheie  ;D  , nu a pornit ..... Acelasi lucru am patit si acum 1 luna am dat la cheie de 2 -3 ori si nu a pornit  deloc(nu stiam de la ce face asa k nu am patit), dupa aceea si-a revenit un timp.

Prin urmare cred ca o sa imi trebuiasca senzorul acela de pe volanta; probabil de acolo se intrerupe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)    Mi s-a spus ca trebuie curatat senzoru de pilitura si pus inapoi. Acum merge bine dar tot ramane cu eroarea aia de 3 1 1 . Poate avea ceva senzoru sau a ramas doar memorata ?

Cum sterg eroarea ? , daca se sterge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se sterge.

Citesti intai toate codurile de la pinul respectiv, dupa care apesi pentru ~5 secunde butonasul, parca de 2 ori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

se sterge in felul urmator:se citeste codurile mai intii,dupa care se tine apasat intre 5-9 sec,dupa care se elibereaza butonasul si cind ledul se aprinde,se mai tine inca 5-9 sec apasat butonasul si se sterge erorile.pe urma verifici din nou daca mai ai eroare.daca iti da 1 1 1 ,inseamna ca sau sters.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos !  :D 

A mers sters codul de eroare, acum imi da 1 1 1  ca e bine tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit din nou cu problema.

Pe pinul nr 2  imi da 1-1-1 cum am zis dar, nu merge bine deloc,bujii afumate (chiar daca am schimbat capac delcou,fise,bujii...masurat compresie,care e buna si egala la toate pistoanele .) mai rau e ka in relanti merge in 3 si imi tremura si bordu' de ma ia dracii...,in ture merge;

Astazi cum am mai citit pe aici pe forum mi-a venit ideea sa vad codurile de eroare de la toti pinii care sunt disponibili adica ( 1 )  ( 2 ) ( 3 ) si ( 7 ).

Pe ( 2 ) si pe ( 7 ) am  gasit  1-1-1

Pe ( 1 )  2-2-2 , 2-2-1, 5-1-4, 5-1-3

Pe ( 3 ) 3-1-2 , 2-1-3, 2-1-4 , care am inteles k sunt de la ABS (La mine functioneaza abs- ul, nu am avut probleme iarna asta)

Eu ma gandesc la acea sonda lambda dar... nu-s convins 100%

Daca ma puteti ajuta cu o lista cu coduri care sa se potriveasca si cu codurile gasite de mine. Am si eu ceva liste cu coduri dar... ma deruta...

Sper sa aveti careva asa ceva sau macar un sfat k... sincer e naspa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curata saiba sau inlocuieste saiba de la masa.  :D

Aceleasi erori erau si la mine.

Dupa ce am rezolvat cu saiba s-au dus toate erorile...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana trecuta am schimbat garnitura galerie evacuare-admisie crezand k trage aer fals.. etc

O sa incerc chestia aia cu saiba maine.

post-2416-12877877344089_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curata saiba sau inlocuieste saiba de la masa.  :D

Aceleasi erori erau si la mine.

Dupa ce am rezolvat cu saiba s-au dus toate erorile...

Am curatat saiba aceea de pe  minus, adica am eliminat-o k s-a rupt surubul k era ruginit. Panglica aceea de fire am curatat-o si am prins-o cu suportul de baterie si au mai ramas doua fire care erau pe saiba aia si le-am prins de borna.

Am sters erorile ce am avut, dupa care am pornit motorul si mergea in sfarsit ok fara trepidatiii...

Multumesc mult

O intrebare ,, NU PUTEM FACE NISTE ABTIBILDURI CU SITE_UL VOLVO SA LIPIM ? ''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era bine daca puneai ceva degripant inainte sa desfaci surubul...

Ai scapat ieftin prin renuntarea la saiba; eu m-am chinuit vreo 30 de minute pana am facut-o sa luceasca din nou. :)

Bine ca ai rezolvat.

Se pare ca rezolvarea saibei asteia ruginite, e panaceu universal la seria 400. Numai eu stiu vreo 4 care au rezolvat zilele astea problemele de la masina prin depanarea saibei.

Cum am mai spus: Toata lumea sa verifice saiba... "Rechemare in service" pentru seria 400. :)

L.E. De stickere intreaba aici: http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,457.135.html

Sau vezi daca are cineva unul in plus. Mie mi-a trimis @VOLVO16 unul.

L-am pus deasupra placutei de inmatriculare. Vine perfect acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, revin cu niste informatii despre mers in 3 pistoan, trepidatii... Dupa ce am sters codurile de eroare mergea mai bine dar nu cum trebuia. Cililndrul 1 nu functiona, doar in turatii si in relanti foarte putin aproape deloc.

Ei bine compresie am avut acolo masurat , aprindere era , coduri de eroare nu mai era nici unul. Astazi am primit supape pe cilindrul 1, garnitura chiuloasa, prezoane chiuloasa ca sa schimb pe cilindrul acela....

Inainte de a da chiuloasa jos din greseala m-am uitat la distanta care ar trebui sa o aiba tachetii la culbutori; acestia erau atacati , deci verdict final ''scaun la supapa mancat''. Am fost la un strungar si mi-a mai luat din pastila aceea de la culbutori cam 0,2 mm si s-a rezolvat problema; distanta aceea care trebuia sa fie la tacheti era de 0,20mm adm. 0,40 evac..

Acum merge relaxat motorul fara nici o problema.

AM REZOLVAT PROBLEMA IN SFARSIT. (orcum nu o sa scap de schimbat scaune la supape, poate mai tarziu....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde gasesc saiba respectiva despre care ati vorbit??? am un 480 si am probleme de relantiu, sunt tot din tm...mersi anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now