Sign in to follow this  
Followers 0
parola

POLITIA RUTIERA FOLOSESTE RADARE NECALIBRATE

17 posts in this topic

Aproape toti conducatorii auto din RO folosesc detectoarele radar de cand acestea au devenit legale

Nu sunt putini cei care au fost amentati de politia rutiera RO, pt depasirea vitezei legale, cu toate ca , aveau in dotare astfel de detectoare radar.

MI-AU DAT DRUMUL LA RADAR DREPT IN ’’ NAS ’’ SI NU AM AVUT CE FACE- spun unii conducatori auto, nestiind ce se intampla in realitate,

defapt poate fii o problema foarte grava , de abuz din parte organului care trebuie sa vegheze la respectarea legii , in ROMANIA UNIUNII EUROPENE ;

se intampla si nimeni nu ia nici o atitudine

Este vorba despre radarele python2 - care le stie toata lumea –cele cu tun

Am sa explic ce se intampla in realitate, in nici un caz nu poate fii vorba de : « dat drumul in nas a ap radar » , pentru ca in momentul in care se porneste acest aparat , el isi face autotestul, proces care dureaza aproximativ un minut

radarele python2 au doua moduri de functionare

1.continuu

2.instant on omologat

in cea dea doua metoda , antena radarului(tunul), este pusa in standby si nu mai emite nici un semnal( nu poate fii detectat ) cu toate ca radarul propriu-zis este pornit, dar nici nu poate citi viteza autovehiculului(in casuta pentru viteza masinii urmarite apare 0km/), in momentul in care apare « victima » se trece radarul din modul de standby pentru antena in modul de functionare, proces care dureaza 2-3 secunde pana apare viteza autovehicului, « victimei respective » .Acest lucru se face cu ajutorul

unui buton pe telecomanda care trece radarul din modul de standby pentru antena in modul de functionare - dureaza maxim 2 secunde pentru oscilator cinemometrului sa ajunga la temperatura necesara ca sa mentina constanta frecventa microundei pentru a avea o citire corecta , reala a vitezei---( teoretic ai la dispozitie sa franezi 2-3 sec)

cea dea doua metoda aceasta este singura metoda recomandata de mph (este detalitata si in manualul de functionare al radarului si singura pentru care s-a oferit buletin http://www.brml.ro/index.php

Ce se intampla in realitate , POLITIA RUTIERA nu are in dotare radare python 2 cu instant on omologat,

nu au acea telecomanda in dotare prin care antena radarului(tunul), este pusa in standby.. insa se practica instant-on prin doua metode descoperite de « mesterii romani », care din pacate nu sunt omologate , nici nu pot fii , ele ducand la decalibrarea ap radar, iar din nefericire se dau mii de astfel de amenzi cu aceste aparate modificate tehnic, neomologate

a.) desurubarea firului dintre radar si antena in timp ce radarul functioneaza - cand se vrea sa se faca citirea vitezei pur si simplu se pune firul la antena (el se tine cu mana acolo) si imediat apare viteza masinii

b.) in anumite judete s-a schimbat firul original dintre radar si antena (tun) cu unul care are un intrerupator pe el ,Astfel - afisarea vitezei se face exact cand se apasa intrerupatorul

(apare viteza in secunda zero, exact cand se apasa pe intrerupator)

Aceste metode reduc foarte mult durata de viata a radarului si va pica fiecare test care se face de catre brml

oscilatorul cinemometrului sufera foarte mult la socurile care sunt produse de intrerupator, in acel moment el nu are temperatura optima de functionare ca sa mentina constanta frecventa microundei pentru a avea o citire corecta , reala a vitezei

viteza nefiind cea reala in primele secunde, din pacate aceasta viteza obtinuta prin « ingenioasa » metoda este prezentata instantei

CE SE POATE FACE

1.Rugam

SEFII POLITIEI RUTIERE SA INTERZICA CU DESAVARSIRE ASTFEL DE METODE

( teoretic astfel de amenzii sunt nule deoarece sunt folosite aparate tehnice neomologate- asa prevede legea)

Sau

2. Dotarea

POLITIE RUTIERE CU RADARE CU INSTANT-ON OMOLOGAT

astfel incat viteza determinata sa fie cea reala si nu una determinata de un aparat decalibrat

PERSONAL IN MOMENTUL IN CARE VOI FII PRINS DE POLITIA RUTIERA PESTE LIMITA LEGALA CU UN ASTFEL DE RADAR cu intrerupator intre tun(antena) si radarul propriu-zis voi cere agentului operator cu insistenta sa-mi arate firul dintre radar si tun (antena) pentru a vedea daca este integru , voi cere politiei rutiere in instanta, stiind ca aparatul radar este un mijloc de inregistrare continuu a vitezei sa mi se prezinte zece poze succesive din secunda in secunda, inainte de viteza consemnata in procesul verbal( ora, minut, secunda) sa vedem cun evolueaza viteza mea. Cand se practica astfel de metode

in casuta pentru viteza masinii urmarite apare 0km/h ,… 0,….0 si subit viteza teoretic reala

Sunt sigur ca in tara asta vor fii si judecatori integri care vor pune capat unor astfel de practici , pt ca legea este lege pentru toata lumea, si mai ales pentru organul care trebuie sa vegheze la respectarea ei si sa nu fie primul care o incalca( aviz POLITIEI RUTIERE ARGES )

DOMNULE COMISARUL *** , ,( POLITIEI RUTIERE ARGES) sunt statistici internationale care spun ca : soferii care folosesc aceste aparate fac mai putine accidente decat cei care nu le folosesc, pentru ca acesta “suna†destul de des si ai tentinta de fiecare data sa reduci viteza, CUM ramane cu zicala "POLITIA RUTIERA face munca de prevenire ?...)

Sunt si alte metode ’’NEORTODOXE’’ pe care le accept , deoarece in aceste cazuri,

radarul functioneaza continuu, oscilatorul cinemometrului are temperatura constanta ca sa mentina constanta frecventa microundei pentru a avea o citire corecta , reala a vitezei

APARATUL NU SE DECALIBREAZA, CAND ARE :

-staniol pus in fata tunului

- staniol pus in fata tunului + tun imbracat in staniol pe lateral si in spate… se creeaza un fel de "cusca lui Faradey"…asa sunt unele radare pe Valea Oltului

- tava de pahare metalica pusa in fata tunului

- cutie de conserve (d-aia mare de mazare) care imbraca frumos tunul

- tunului rotit la 90 de grade fata de camera,

Nu sunt eu in masura sa spun ce este moral si ce nu este ,fiecare isi face meseria proprie in functie de ce ii dicteaza constiinta,.. atata timp cat NU SE MODIFICA TEHNIC APARATUL SI SE RESPECTA LEGILE METROLOGICE in vigoare nu am nici o problema…

INSA NU VOI ACCEPTA NICIODATA

- fir scos din antena(tun)

- buton de veioza(intrerupator) montat pe fir intre tun (antena) si radar

deoarece viteza determinata nu este cea reala , metoda decalibreaza radarul, si pt ca nu se mai respecta lege care spune ca ’’masuratoarea trebuie sa se realizeze prin mijloace tehnice omologate metrologic’’

CE SE POATE FACE

1.

Rugam SEFII POLITIEI RUTIERE SA INTERZICA CU DESAVARSIRE ASTFEL DE METODE

- fir scos din antena(tun)

- buton de veioza(intrerupator) montat pe fir intre tun (antena) si radar

deoarece viteza determinata nu este cea reala , metoda decalibrand radarul

( teoretic astfel de amenzii sunt nule deoarece sunt folosite aparate tehnice neomologate- asa cum prevede legea)

Sau

Dotarea POLITIE RUTIERE CU RADARE CU INSTANT-ON OMOLOGAT

astfel incat viteza determinata sa fie cea reala si nu una determinata de un aparat decalibrat

2. Folosirea metodelor ’’neortodoxe’’ intr-o masura mai mica, chiar daca nu duc la decalibreaza ap radar

-staniol pus in fata tunului

- staniol pus in fata tunului + tun imbracat in staniol pe lateral si in spate… se creeaza un fel de "cusca lui Faradey"…asa sunt unele radare pe Valea Oltului

- tava de pahare metalica pusa in fata tunului

- cutie de conserve (d-aia mare de mazare) care imbraca frumos tunul

- tunului rotit la 90 de grade fata de camera,

PERSONAL IN MOMENTUL IN CARE VOI FII PRINS DE POLITIA RUTIERA PESTE LIMITA LEGALA CU UN ASTFEL DE RADAR cu intrerupator intre tun(antena) si radarul propriu-zis voi cere agentului operator cu insistenta sa-mi arate firul dintre radar si tun (antena) pentru a vedea daca este integru , voi cere politiei rutiere in instanta, stiind ca aparatul radar este un mijloc de inregistrare continuu a vitezei sa mi se prezinte zece poze succesive din secunda in secunda, inainte de viteza consemnata in procesul verbal( ora, minut, secunda) sa vedem cun evolueaza viteza mea. Cand se practica astfel de metode

in casuta pentru viteza masinii urmarite apare 0km/h ,… 0,….0 si subit viteza teoretic reala

E luat de pe alt site, nu e subiectul meu  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesant,dar treaba cu firu se practica de mult in Moldova ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cel mai simplu e sa vezi daca pe poza apare in dreapta jos litera T de la test.... atunci inseamna ca este in perioada de

testare si nu este calcul real.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Ce stiti despre noile radare care au fost introduse din 01.02.2010 ? Se pot "dribla" cumva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pot cu Beltronics/ Valentine 1 in rest pauza..din ceea ce am vazut pe internet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles pornesc radarul doar cu cateva secunde inainte (la astea noi) asa ca nu te mai ajuta cu nimic detectorul ca nu poti frana la timp.... Deja am vazut ca baietii au iesit la vanzare cu anti-radare, folii si alte magarii....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca nu te mai ajuta detectoru..nu mai ramane decat mersu..legal../ la noroc. >:( cu toate ca ..daca mergi pana la bacau cu 50  si 80..pff

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana la urma exista radare care nu pot fi detectate?  CA DACA, DA, MARE PROBLEMA AVEM!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pot dribla cu statie de emisie receptie CB (in 27Mhz), aflii tot ce e pe traseu si nu are cum sa te surprinda radarul nepregatit ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

au aparut pistoale radar cu pop. adica nu emite continuu, ci doar in burst (perioada) de 65 ms si sint foarte greu de detectat de majoritatea detectoarelor deoarece acestea trebuie sa baleieze toate frecventele si asta necesita timp destul de mare (300 ms/ciclu). pentru asta trebuie sa va cumparati detectoare performante care sa fie mult mai rapide pe ciclu (max 40ms), sau sa aiba optiunea pop sau poop. in acest caz (al activarii optiunii pop) scade distanta maxima de detectie pentru a micsora timpul per ciclu. ma mai documentez si revin.

ps nu stiu inca daca aceste tipuri de pistoale sint si omologate....insa amenzi tot o sa luam si asa neomologate !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am vazut din documentatia bel-escort-valentine astea nu ajung la 30Ghz. Deci nu cred ca merg nici astea. 27.225 - CB ascult si eu tot timpul in masina, ideea este sa nu fi tu primul care descopera radarul  ;D In mare parte respect viteza legala, dar sunt drumuri unde iti rasare cate un semn de 30km/h in localitate si imediat stau baietii veseli....Aici, o poti "musca" cel mai rau... Ca si principiu sunt de acord sa tempereze boala vitezei a unora, dar pur si simplu cand ai drumuri de rahat si prinzi o portiune libera o calci...Toti fac asa ca altfel ajungi sa stai numai pe drumuri....

Aici sunt caracteristicile: http://www.detect.ro/valentine_v1.html

  Mai avem de asteptat un pic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pot cu Beltronics/ Valentine 1 in rest pauza..din ceea ce am vazut pe internet

eu am un RX 55 PRO ma ajuta cu ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana nu testeaza cineva nu avem de unde stii,majoritatea folosesc cobra ca detector are cele 3 benzi legale in cateva zeci de state pe care le foloseste politia Detecteaza benzile X, K, Ka (33.4 - 36.0 GHz) Radar.

???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta e problema....cum dracu sa testam? Ca daca il folosesc normal il vede cam orice detector radar. Daca folosesc instant-on atunci e o problema. Numai 60ms ii trebuie sa detecteze viteza...Pop scaneaza la 65ms parca...Deci o sa auzim unii care spun ca merge detectorul....unii care spun ca nu....

Tot CB-ul e mai bun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu m-am cam resemnat, stiu pe unde stau pandarii ascunsi si merg la 59 la ora in localitatile respective.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0