tepatru

Consuma ulei.. mult ulei

9 posts in this topic

Masinuta din dotare adica un S40 T4 consuma ulei. Mult ulei. Cam in 1l pe luna :-[ Uleiul folosit este ARAL 5W40. Ceva idei despre ce e vorba si cum se poate remedia? Nu de alta dar ma duc la service si ma dau si io priceput si sa nu ma puna sa schimb juma de motor  ;D.

Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Ia verifica tu daca nu cumva arunca ulei pe la turbina. In caz afirmativ, da-o jos si schimba simeringurile. E dificila operatiunea, dar decat sa dai $$$$ pe alta noua, mai bine incerci intai asa.

    Daca pe acolo nu e nimic, vezi daca ai pete de ulei in vasul de expansiune -> garnitura de chiulasa arsa.

    Daca scoate fum violet, verifica valva EGR si simeringurile de supape, s-ar putea sa fie duse si acelea.

    In ultima instanta (just a wild guess), uita-te sub masina sa nu fie crapata baia de ulei si sa curga pe acolo.

    Bafta si tine-ne la curent !

Share this post


Link to post
Share on other sites

T4 este normal sa consume ulei. Asa consuma din fabrica, de noua. Dar consuma max 2-3 litri intre schimburi. Acum depinde cati km faci tu pe luna, de iti consuma 1l/luna. Si ... let me guess ... o forjezi la greu, este? E posibil sa ti-l consume pur si simplu, daca mergi cu ea numai in redline. A mea a consumat in 6 luni si 6000 km aproximativ 1.5l de ulei, cam spre 2 :) . Acum tocmai am facut schimbul, am trecut pe Mobil 1 5w-50 (deci mai rezistent la forja) ... sa vedem cum se comporta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de info tuturor.

Cum ii dau de cap anunt aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

T4-ul din familie consuma ~3-500 grame la 10k km, nici nu se pune problema de completare intre schimburi. S-a folosit tot timpul Mobil 5W50.

Cati km ai? Ce compresie are motorul tau? nu ai pete de ulei pe motor sau sub motor. Ai motorul de 1855 sau 1948cmc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Km are 135k. Despre compresie nu pot sa-ti spun nimic ca nu stiu nimic..Pete de ulei nu sunt pe nicaieri. Motorul e cel de 1855 si 200CP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci.. Cu scuzele de rigoare pentru intarziere s-a rezolvat problema cu uleiul. Pierdea ulei pe undeva pe dedesubt (sunt atehnic deci n-as putea sa va spun pe unde desi mi s-a spus) si nu erau pete pentru ca se aduna atunci cand masina era oprita si-l pierdeam pe drum.

Nu stiu daca va e de folos informatia dar sper ca pentru cei priceputi sa insemne ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam care ar trebui sa fie valoarea compresiei pe cilindru pentru S40T4, 1855cm3, 200cp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now