tepatru

Membru
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About tepatru

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 01/31/1975

Profile Information

  • Locatie BUCURESTI
  • Auto S40 T4
  • Fabricatie 1999
  1. Regulatorul in cauza poate da si alte simptome de genul dat in nas la turatii mici ? Am curatat injectie, schimbat bujii etc.. N-a mai facut nimic de ceva vreme dar o simt ca iar o apuca 
  2. Avand in continuare aceeasi problema astept cu interes sa vad daca regulatorul cu pricina rezolva problema. Ieri am pornit masina dupa vreo 8 zile si a scos un fum de zici ca era tractor. Si se auzea si un tacanit care a tacut in vreo 10 secunde. Toate testerele nu indica nimic in neregula la mine.
  3. Suturi

    Deci s-a rezolvat (la mine cel putin). Era de la bujii care mai mult nu erau decat erau.
  4. Suturi

    Adica cel mai probabil ceva electric..
  5. Suturi

    Doar bobinele ?
  6. Suturi

    Ceva solutii la problemele mentionate ? sunt in aceeasi situatie si mi-ar prinde bine putin ajutor
  7. Consuma ulei.. mult ulei

    Deci.. Cu scuzele de rigoare pentru intarziere s-a rezolvat problema cu uleiul. Pierdea ulei pe undeva pe dedesubt (sunt atehnic deci n-as putea sa va spun pe unde desi mi s-a spus) si nu erau pete pentru ca se aduna atunci cand masina era oprita si-l pierdeam pe drum. Nu stiu daca va e de folos informatia dar sper ca pentru cei priceputi sa insemne ceva.
  8. Consuma ulei.. mult ulei

    Km are 135k. Despre compresie nu pot sa-ti spun nimic ca nu stiu nimic..Pete de ulei nu sunt pe nicaieri. Motorul e cel de 1855 si 200CP.
  9. Consuma ulei.. mult ulei

    Mersi de info tuturor. Cum ii dau de cap anunt aici.
  10. Consuma ulei.. mult ulei

    Masinuta din dotare adica un S40 T4 consuma ulei. Mult ulei. Cam in 1l pe luna Uleiul folosit este ARAL 5W40. Ceva idei despre ce e vorba si cum se poate remedia? Nu de alta dar ma duc la service si ma dau si io priceput si sa nu ma puna sa schimb juma de motor  . Mersi