rmi94

Good bye V50 WELCOME XC60

64 posts in this topic

Nu cred ca nivelul de ulei creste. Acum urmaresc ce imi spune joja. A doua zi dupa vizita la service mai aveam o patratica sub  max. Acum, azi, am o patratica peste min. Dar masina e parcata cu stanga pe trotuar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nici o relevanta nivelul de ulei daca masina nu e pe o suprafata perfect plana ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nici o relevanta nivelul de ulei daca masina nu e pe o suprafata perfect plana ;)

DACA joja electronica masoara in 3 puncte (sau DACA masina are senzor de inclinare), nu conteaza inclinarea masinii.

daca masina foloseste senzorul de inclinare la masurarea nivelului de ulei si acesta (senzorul) e defect atunci e posibil ca joja electronica sa indice incorect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca masina foloseste un presostat la masurarea nivelului de ulei (ca la masinile de spalat)(si,iarasi, inclinarea nu conteaza) atunci e posibil sa conteze chiar presiunea atmosferica !

la predeal ai putin ulei, la mare ai mult ulei,,,,(cind tu, in realitate, ai aceeasi cantitate de ulei)

orice masina moderna masoara presiunea atmosferica pentru a determina cantitatea de oxigen / metru cub - necesara la calcularea amestecului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci my bad :77:

Omu cat traieste invata! ;D  Asta cu presiunea atmosferica si calcularea aerului pentru amestec o auzisem si eu da nu stiam ca are relevanta si in masurarea uleiului din motor ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domn profesor vezi ca toate maÈ™inile moderne au un senzor de presiune absoluta, oare la ce foloseÈ™te ?  :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca masina foloseste un presostat la masurarea nivelului de ulei (ca la masinile de spalat)(si,iarasi, inclinarea nu conteaza) atunci e posibil sa conteze chiar presiunea atmosferica !

la predeal ai putin ulei, la mare ai mult ulei,,,,(cind tu, in realitate, ai aceeasi cantitate de ulei)

orice masina moderna masoara presiunea atmosferica pentru a determina cantitatea de oxigen / metru cub - necesara la calcularea amestecului.

:) Sa stii ca ai dreptate. Am facut revizia la Brasov si imi indica nivelul la jumate. Aici in Bucuresti imi indica la 3 sferturi.

Si totusi.....(la fel cum scriam si pe alt thread) nu inteleg de ce imi arata doar 3 sferturi pt ca inainte de revizie imi arata la max (de cand am cumaparat-o a aratat la max).

Ma rog, stiu ca-s probleme cu uleiul la dieseluri dar e ok asa la 3 sferturi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde È™i de înclinaÈ›ie, temperatura etc etc.

3 sferturi este excelent, problema este să nu crească nivelul, de scăzut poate să scadă pt ca orice motor mai papa ulei mai ales dacă este condus mai sportiv .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verificat in diverse locuri (deci probabil mai mult sau mai putin inclinate....cel putin ochiometric), peste tot imi arata 3 sferturi.

Daca ar scadea, parerea mea e ca ar fi o problema pt ca condus sprortiv sau nesportiv....anul trecut adica timp de un an (de la cumparare pana la prima revizie) n-a scazut deloc. Si conduc si in continuare la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice motor are consum specific de ulei, dacă mergi numai la 2000rpm nu prea consuma, dacă schimbi numai la 4000rpm se schimba treaba.

Oricum un sfert inseamna mai nimic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cate probleme dom'le cu tehnica asta... Nu-i mai bine sa ai o joja metalica pe care o scoti, dupa ce motorul a stat si el un sfert de ora sa se linisteasca, o stergi cu o carpa  apoi o bagi din nou in motor (joja, nu carpa!), o scoti, te uiti la ceva departare de tine sa nu te pateze, apoi zici, " e la trei sferturi, e bine!".

Eu asa fac si noaptea dorm bine, fara sa ma gandesc la presiuni, inclinometre si alte chestii care deja ma depasesc. Zic si eu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca exagerezi, e fix același lucru cu joja mecanica doar ca e un must la XC60 pt ca și Q5 are și deh e din aceiași categorie ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now