soryn

INVENTIE 440...[transformare ac an clima] testata si folosita

20 posts in this topic

DRAGI IUBITORI DE VOLVO....mergand anul trecut la mare cu familia si avand tot confortul meu cu volvo 440[LIMUZINA] ,AM constatat ca ma enerveaza ceva>. 1-ma enervam cand aerul conditionat baga foarte mult rece[chiar anghetam]. 2-trebuia sa apas mereu pe buton [anchis-deschis]. 3 -trebuia sa fac ceva sa nu mai mearga asa bine ;D.    LUCREZ AN DOMENIU DE FRIGOTERNIST[o firma respectabila de aer conditionat], antreband colegi si sfatuindu-ma cu alt coleg de echipa....MI-A VENIT O IDEE.......TRINC,TRINC ??? ??? ???..  AM LUAT O PLACA ELECTRONICA DE PE UN AC DE 18000 BTU+ DISPLAY+2 SENZORI[iNT-EXT] SI AM GANDIT ACASA CE SA FAC..........MONTAJ-- am bagat placa electronica an torpedou alimentand de la bricheta 12 v[exact cu atat se alimenteaza palaca la ac],ce-i doi senzori i-am pus unul pe bordul masini[interior]si altul pe tur la ac[sub capota langa butelia de echilibrare].am legat de la placa direct la buton ac, 2 fire care da plecarea compresorului--- ACUM TREBUIE GANDITA TREAPTA DE VENTILATIE CARE A-MI DA CU REST[dar ie ca si facuta].  VOI ADAUGA SI POZE AN CARE SA-MI SPUNETI DACA AM GANDIT BINE...............VA SALUT PE TOTI

post-2049-12877877217499_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

TOTUL IE FUNCTIONABIL

post-2049-12877877221874_thumb.jpg

post-2049-12877877226007_thumb.jpg

post-2049-12877877230134_thumb.jpg

post-2049-12877877234066_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suuuuuuper misto !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti MARE! Esti cu etaj! Felicitari!

Cand mi-am schimbat Dacia, in primul rand, imi doream o masina cu clima. Daca macar visam la ce ai facut tu, poate acum aveam un Volvo mai patratos. Poate faci din asta o afacere. :occasion18:

Share this post


Link to post
Share on other sites

NELU NU VREAU SA FAC O AFACERE DIN ASTA.MULTUMESC DE FELICITARI,DAR AM VRUT SA ARAT CA SE POATE FACE SI ALTE MODIFICARI LA O MASINA FIIND AN DOMENIU DE AC.. MOMENTAN IE AN PROIECT,cu toate ca functioneaza perfect[placa nu-mi da nici o eroare]si am de lucru la treptele de ventilatie care an placa am alte tensiuni..AN REST TREBUIE SA CAUT O CARCASA PENTRU DISPLAY AN BORD.....SALUTARE TUTUROR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai stai putin ca nu inteleg ceva, la ACul de casa cand termostateaza inchide doar compresorul si ventilatorul se invarte in continuare sau la unele modele este oprit, la masina trebuie variat permanent ventilatorul in functie de temperatura, cu ce faci asta?

Sau electronica de AC de casa pe care o ai tu regleaza si turatia la ventilator dar functioneaza la alta tensiune decat ai tu nevoie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau electronica de AC de casa pe care o ai tu regleaza si turatia la ventilator dar functioneaza la alta tensiune decat ai tu nevoie ?

DA PLACA REGLEAZA VENTILATIA PE AC DACA IE SETATA PE FUNCTIA AUTO[se schimba treptele an functie de temperatura] IAR DACA VREI NUMAI O TREAPTA DE VENTILATIE[mai sunt trei,de la mic la mare dar fixe]-[eu folosesc o placa TCL 18000BTU] ....problema mare ie ca tensiunea din placa ,pleaca cu 6,9v[a-mi trebuie 12v].. ma gandesc sa fac modificari pe placa cu o alta sursa..........BAFTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai stai asa ca nu pricep, ventilatorul de la split merge la 6.9V ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

PAI NORMAL CA NU MERGE CU 6,9V ,,ACEEA IE PLECATEA DIN PLACA A TREPTELOR DE VENTILATIE[[[[[[LA TURBINA DIN SPLIT VINE 2 MUFE-UNA 220V SI A DOUA DIN PLACA DE 6,9V]]]turbina are mereu tensiune dar nu are plecare. DACA AI DESFACUT VRE-O DATA UN SPLIT DE AC , ALIMENTAREA VINE ASA\--- pleaca o data an compresor,o data an turbina si o data an transformatorul de 12v care alimenteaza placa. placa da plecarea la tot-turbina ,compresor,degivrare etc etc-  EU AICI VORBESC DE 12 V [nu am 220v]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asa este si la ventilatorul de la aeroterma, ai 4 fire, 2 cu 12V permanent si 2 fire de comanda pt controler, cand variaza tensiunea la cele 2 fire controlerul variaza tensiunea de alimentare a ventilatorului.

Trebuie sa desfaci aeroterma sa vezi la tine cum este, ma candesc ca placa da 6.9V la viteza maxima si mai putin pt viteze mai mici, la S60 de exemplu ai 9V pt viteza maxima si 3V pt viteza minima.

Probabil ca tu la aeroterma ai numai 2 fire si butonul de unde reglezi viteza este un potentiometru de putere care reduce la tensiunea necesara diferitelor trepte de viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca tu la aeroterma ai numai 2 fire si butonul de unde reglezi viteza este un potentiometru de putere care reduce la tensiunea necesara diferitelor trepte de viteza

pai da asa este... dar la mine an potentiometru intra 12v,si an functie de turatie al ventilatorului dezvolta puteri mai mici[corect]......dar antrebarea este cum ajung la 12v,,,,, MA GANDESC SA MARESC SURSA LA 12V[daca suporta placa].  am sa ancerc miercuri cand intru la munca si revin cu detalii mai NOII.    SALUTARE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super.

Chiar voiam sa te intreb ce e cu termometrul de pe torpedo... :)

Eu ma gandea sa pun un sistem care "taie" compresorul in functie de cursa pedalei de acceleratie...dar ideea ta, e mult mai buna. Intr-adevar, se face f frig in masina, cu ac-ul pornit, chiar si pe viteza minima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da eu zic ca am facut un lucru bun,chiar daca a-mi pare rau ca am taiat torpedoul...voi gasi si o masca pentru display si nu va mai arata asa urat..am folosi acum vre-o 2,3zile cand a fost cald si vreau sa-ti zic ca m-am simtit foarte bine la temperatura stabila..AM MERS PE 25 DE GRADE SI CAND A AJUNS LA TEMPERATURA INTERIOARA ,SA OPRIT COMPRESORUL...EX LA 25 GRADE-compresorul opreste la 23 g,si porneste la 27.  SE PREZINTA BINE

Share this post


Link to post
Share on other sites

La masinile noi este ca la ACul de casa, adica 2 fire permanente intra in motor si inca 2 pt controlerul ventilatorului, in functie de curentul primit variaza turatia la ventilator, deci ca sa faci ca la masinile noi tb sa gasesti un controler care sa functioneze ca cel pe care il ai tu la AC, sa-mi spui ce tensiuni ai pt treapta I, II si III .

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ,am sa masor la servici fiecare treapta la placa. nu vreau sa mai desfac torpedoul[la masina].......SI NE AUZIM CU IDEI NOI.........BAFTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aceea vrei acuma sa pui si geamuri electrice,daca te pricepi una doua o sa le pui.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D :D ia zi raul ai pus macaralele?????????;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am pus sorinel draga cum sa nu le pun acolo o sa vezi tot ce ti-am zis .Lasa si un mesaj daca ii totul in ordine sa aiba lumea incredere in piesele pe care le vand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

RAUL.  AM MONTAT MACARALELE ELECTRICE DE LA TINE,SUNT FOARTE MULTUMIT DE ELE.... AM SA  TE RECOMAND TUTUROR CU CALDURA...mersi mult , ne auzim si cu cutia de viteze[cand mai fac rost de..........].....MULTA BAFTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesck mult Sorin pentru sinceritatea cu care ai scris ti-am zis nu am nimika de ascuns ce mi-ai comandat aia ti-am trimis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now