Guest julianbc31

D5 160000km: ies gaze pe la buşonul de ulei. E normal?

28 posts in this topic

Am cumparat un volvo s80 D5 din 2002 de vreo doua saptamani. Am lasat motorul pornit si am desfacut busonul de la ulei de sus si am constat cu stupoare ca ies niste gaze , la fel si pe la joja de ulei..astazi i-am facut un full service ,dar nici o schimbare. :(....are cineva vreo ideie ce poate fi? Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

julian, la cate motoare ai mai ridicat busonul la ulei si nu scoteau fum, gaze, condens ? 

Funny ::) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motoarele oprite...  ;D:D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce cauta intrebarea asta la topicul de accidente ?! Sau ti-a sarit ulei in ochi ?! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai, da' rai mai sunteti  :P 

E nou omul, de ce nu il indrumati mai bine unde ar trebui sa scrie?

Julian, este sectiune dedicata (si) pentru S80. Si poti folosi si functia de cautare, poate gasesti deja raspuns la intrebarile tale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce cauta intrebarea asta la topicul de accidente ?! Sau ti-a sarit ulei in ochi ?! ;D

:hump: hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunteti dusi frate :)

Lasa ca s-a amuzat si el.

Bine indrumat Laura.

Adevarul e ca daca nu erau femeile......  noi tot in pestera eram si aprindeam focul cu pietre.... si asta nu ca nu ne duce capul ci ca ne era lene sa inventam ceva......  asaaaaa......  ne mai freaca ele la cap mai renuntam la telecomanda si fotbal si mai scoatem cate o prostie.....

.

.

.

dar poate aveam volvo, totusi.... hmmmmmm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca asa stau lucrurile mi se face si frica sa va mai intreb despre vreo problema  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunteti comici rau de tot ;D:D :D...multumesc mult si tineti-o tot asa !;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

julian, sper ca nu te-ai suparat  :D E normal sa scoata fum/vapori pe la buson, atat timp cat nu sunt prea multi. Orice motor modern are un sistem de recirculare care baga respectivii vapori in admisia de aer. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

domnu' domnu' si daciutza aia veche avea in capacul de la chiulasa o tevusca care aduna gazele si le intorcea in admisia de aer de la carburator.

Ufffff..... uitasi de T-ul ala care se spargea 'ntruna apoi il lipeam cu banda izolatoare sa tina pana acasa.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Betty.

Lasa ca e rau cu rau dar mai rau fara rau asa ca... tu incearca...  poate iese si lucru bun.....:). Valabil si reciproca :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

domnu' Vali, stiu teul cu pricina, lual-ar dracii, era facut din cel mai ordinar plastic, la mine tinea vreo 100 de km pana se spargea, de-aia aveam vreo 3-4 mereu prin buzunarul usii.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deh.... amintiri din epoca de aur :)

Sarma si banda izolatoarea era la putere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Julian  noi nu suntem comici, comicul e in alta parte sau mai bine spus de alta parte a tastaturii ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta e unul din aspectele care ma fac sa zic ca D5-ul asta e tare dubios ,, dubios tareee ..... anapoda .....  eu personal am scos destule busoane si joje la viata mea si nu am mai vazut asa ceva cel putin nu in cantitatea asta  .. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da de ce desfacui bre busonul cu motorul pornit ???

Eu nu l-am desfacut niciodata in 80.000 km.

Ce sa caut acolo ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

La VAG de exemplu exista o protectie de plastic ce impiedica uleiul sa fie aruncat afara cand desfaci busonul de ulei, la Volvo nu este asa, se vede axa cu came .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se vede si la multe altele.La Daewoo,Opel.La Mazda 3,1.6 benzina se vede lantul de distributie daca scoti busonul,asa ca... :D:smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

probleama nu este ca se vede ..  foarte bine ca se vede .. motorul este foarte curat in interior . se vede uleiul cum ajunge in rampa foarte frumos .  nu arunca ulei deloc cu busonul scos .. dar scoate gazele carter  tare de tot ....  nu-i problema  nici asta .. e o chestie dubioasa ..  hai sa zicem in capacul de sus e normal  .. dar in baia de ulei ? ? ? epuratorul ala ce face ? ar trebui sa evapore uleiul din gaze si sa duca gazele inapoi in admisie, fara ulei, dar .... boo . o fi ceva o mere undeva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ai infundat oil trap-ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiar la toate sa fie infundate ? ;))  a mea , a lui Ionut si inca vreo 4 de la el din parc ?  sa fim seriosi

asta e ..  e ok  dar tot ramane o chestie dubioasa :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nea Mareane asta e mult fum dupa parerea ta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu hotarasc eu acuma daca e mult sau putin .....

faptul ca iese la fel si pe la joja ma face sa cred ca e din cauza uleiului .. "temperatura uleiului" mai ales jos la irigatia pistoanelor&camasilor  ,

pui o tigaie cu ulei in ea pe foc si las-o la foc mic .. apoi iei un cutit si tai fumul ..

la benzinare e la fel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now