Sign in to follow this  
Followers 0
alinpc23

probleme cu un volvo 460 1721cm 1994

22 posts in this topic

Salutare! Am o problema cu vechiul volvo 460 ! Descriere problema: deodata a aparut in bors semnul verde lambda impreuna cu rateuri ale motorului, ulterior am observat ca motorul se incalzeste si in vasul de expansiune era presiune. Dupa ce pornesc masina nu apare imediat lambda in bord decat dupa ce merg cativa metri. Daca merg subturat nu sunt probleme adica nu sunt socuri la motor. Atunci cand incerc sa accelerez putin mai tare motorul se ineaca. Am facut autodiagnoza si mi-a dat eroarea la pinul 2 123 si la pinul 3 442, in rest e ok.Daca are cineva idee despre ce este vorba ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garnitura de chiuloasa ciupita...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pinul 2 stiu ca este la motor si eroarea 123,este de la senzorul de temperatura.Ai sa constati ca dimineata iti va merge mai bine masina,am patit si eu la 960 acelasi lucru.Schimbat senzor temperatura si totul este ok acum.Iar presiune in vasul de expansiune,este normal sa fie,chiar pina la 1,5 Bar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deodata in mers? rateuri la ce turatii? La cald La rece? In vas ai ulei? Fi mai explicit te rog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din mers a aparut problema, se manifesta doar la cald cand e motorul incalzit , turatii de la 2 mii in sus, in vas nu este ulei...am mers dimineata la munca si intradevar problema a aparut mai tarziu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu patzeam la fel. Cand vroiam sa plec tare dintr-o intersectie se ingatuia rau de tot. Am schimbat toate bujiile si acum merge bine.

Eu am luat NGK-uri nu stiu exact modelul, dar daca te intereseaza ma duc, ma uiti si iti spun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimbat bujii bosh si senzor de temperatura... problemele au disparut , motorul merge bine acum doar semnul lambda verde a ramas aprins in bord

Share this post


Link to post
Share on other sites

semnul lambda trebuie sa dispara de la sine sau se poate sterge si cu soft...prima data imi aparea semnul in bord numai dupa ce aveam primul rateu, apoi dupa ce am schimbat senzorul de temperatura imi apare constant in bord imediat dupa ce pornesc motorul...probleme nu mai sunt deloc , masina se comporta bine ...in benzina i-am pus si un aditiv pentru curatare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cit am experimentat eu pe masina mea  :D , daca semnul lambda continua sa fie aprins , mai exista un senzor dus . Daca masina da rateuri , ai o bujie dusa . Ce aditiv i-ai pus ? Nu ai autotester pe ea ? Fa o diagnoza si vezi ce coduri de eroare ai .

Share this post


Link to post
Share on other sites

codul tot 123 la pinul 2 este dupa schimbarea senzorului de temperatura

Share this post


Link to post
Share on other sites

codul tot 123 la pinul 2 este dupa schimbarea senzorului de temperatura

Dar ai sters codul inainte sa verifici din nou?

Pana nu stergi codul, ai sanse sa se manifeste tot la fel, oricate piese schimbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina merge bine chear daca am semnul lambda aprins in bord.... am incercat sa sterg codul, chear am deconectat bateria cu contactul in pozitia 2 dar degeaba , cum am cuplat bateria a aparut si lambda inapoi

si din autodiagnoza am incercat , tin apasat 5 secunde  la pinul 2, apoi cand iau degetul se aprinde beculetul cateva secunde apoi se stinge...dar lambda tot nu dispare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca tot senzorul de aer e dus . Ce turatie ai la relanti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi m-am uitat la senzorul de temperatura schimbat si am observat ca un fir de la mufa abea se tinea...am scimbat mufa cu alta poi cand m-am uitat in bord ce am vazut...semnul lambda din bord a disparut complet si o data cu el a inceput sa lucreze si pompa auxiliara de racire a apei:P...cred ca rateurile erau de la bujii care erau originale volvo...am pus bosh dar nu-mi place cum merge...stie careva un pret la bujii originale volvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am uitat sa zic am scos si eu mufa de la motorasul de relanti sa vad ce se intampla...relantiul a inceput sa oscileze rapid intre 800 si 1200 constant

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus bosh dar nu-mi place cum merge...stie careva un pret la bujii originale volvo?

Bosh teoretic ar trebui sa mearga excelent.

Eu am NGK-uri. Merg excelent de 1 an de zile, 40 de lei la magazin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bujiile originale sunt CHAMPION - RN9LCC . Bosch am avut si eu ( cu 4 electrozi chiar  ;) ) , dar au fost niste porcarii . Culmea , pe ambalajul lor era specificat si motorul 1721 cmc , ceea ce nu am gasit la alti producatori . Acum am NGK BPR6ES ( parca ) , sunt destul de ok .

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut baietii am si o por benzina roblema cu volvo 460 2000cm motor benzina diminetza mere bine apoi daca merg mai mult se ineaca niste rateuri ajutatima varog alin si eu sunt din iasi poate ma ajuti tu te rog

salut baietii am si o por benzina roblema cu volvo 460 2000cm motor benzina diminetza mere bine apoi daca merg mai mult se ineaca niste rateuri ajutatima varog alin si eu sunt din iasi poate ma ajuti tu te rog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0