adrian.mares

probleme geam electric

26 posts in this topic

ieri am facut o prostie...am lasat pozitia aprinsa mai mult de 24 de ore nestiind ca nu se opreste automat atunci cind incui masina (ca in cazul fazei scurte).

Cu ultimul gram de energie electrica am reusit sa o pornesc.

De atunci geamul usa sofer nu se mai inchide/deschide din telecomanda. Singura posibilitate este cu butonul din usa. Dar si asa se comporta diferit fata de celelalte trei, si anume, in mod normal un click comanda cursa completa a geamului.

Ceea ce la mine nu functioneaza la geamul in cauza. Trebuie sa tin apasat butonul pina isi face toata cursa.

Ma poate indruma cineva.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic daca ai uitat pozitia 24 de ore nu prea este normal sa-ti dea semne. Si eu am uitat la fel pozitia, la munte aproape 24 de ore si a pornit din prima. Ea trebuie sa se incarce de cand ai pornit iar treaba cu geamul o fi de la natura. Nu prea arel egatura geamul cu bateria. Pai ar trebui sa mearga tot ce este pe electric(aproape tot) in doi peri. Odata ce ai pornit masina totul functioneaza nu din baterie ci din alternatorul care o incarca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci de rapsuns. Cu o zi inainte am circulat mult in oras cu faza scurta pornita , clima...

Am rezolvat...cu motorul pornit am inchis geamul in cauza si apoi am mai dat un click in sus din acelasi buton. Acum merge snur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact, se dezorienteaza motorasul de la geam si cateodata nu merge Auto-Up si Auto-Down la geam.

Pt recalibrare trebuie sa il urci tinand apasat pana sus de tot, apoi tot tinand apasat pana jos ca sa isi memoreze capetele de cursa si apoi merge iarasi Auto-Up si Auto-Down.

E aiurea, cateodata necesita vreo 2 - 3 "invatari" de genul dar merg.

Mie personal nu prea imi place sistemul si sunt si zgomotoase motorasele alea, cel putin la mine !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar mai ales cand incep sa scartaie chederele din cauza caldurii sau naiba stie ce atunci e punctul culminant.La mine se rezolva cand o spal dar dupa 1-2 zile de stat in soare incepe iar povestea si ma dispera :machinegun::rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar mai ales cand incep sa scartaie chederele din cauza caldurii sau naiba stie ce atunci e punctul culminant.La mine se rezolva cand o spal dar dupa 1-2 zile de stat in soare incepe iar povestea si ma dispera :machinegun::rant:

Da,e buretele ala care cica ar trebui sa curete geamul de apa cand dai jos geamul DAR VESNIC e mizerabil si nu curata deloc, doar mazgaleste geamul aiurea. Nici nu se poate curata ca e ca un scai, nu il poti sterge cu carpa sau ceva.

Yuck, porcarii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e nici nu sterge,dar nici nu sta  :-X

O sa caut vreo solutie de a rezolva zgomotul produs.Daca are cineva idei e binevenit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La alta masina (la volvo nu am probleme) am dat cu nitel Pur de spalat vase pe buretele ala, are oarece efect  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum 4 zile am ramas fara clima. La sercvice imi spun ca au completat cu freon.

E normal ca la o masina de 2 ani si 6 luni sa se intimple asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai au completat cu freon si si-a revenit?Daca e asa e normal sa nu mearga deoarece nu are "combustibil",cum ar fi sa mearga masina fara motorina,benzina.Vezi ca a mai patit un coleg faza cu clima si freonul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu intrebam daca e normal sa piarda freon sau nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai normal nu e iti dai seama.El se afla sub presiune in instalatie si ca sa functioneze bine si sa tina trebuie sa fie etans sa nu piarda.Oricum la a mea scrie ca freonul contine nu stiu ce substanta ultraviolet parca pentru a se vedea pierderile.Nu ti-au verificat instalatia inainte sa il incarce?Eu stiu se incarca cu aer parca,se tine 5 min sub presiune si daca a scazut inseamna ca pierde,daca nu inseamna ca tine si atunci se baga freonul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

se mai evapora in timp dar in cazul tau la doi ani si ceva, pot exista fisuri minuscule

si au am fost la service mi-a umplut instalatia dupa 4 ani si ceva si mi-a verificat dupa o saptamana

am fisuri in radiator de la pietre, mi-au spus...o sa merg la un service de reconditionat radiatoare AC sa-l carpesc(merge foarte bine chestia asta)ptr ca nou costa 2600 lei fara montaj si freon

poti pierde pe undeva, verifica,

bafta,

Share this post


Link to post
Share on other sites

am ramas fara freon din nou...asa ca am dat ieri o fuga la Brasov.

Au facut o detectare a pierderii de freon cu niste ochelari si lumina speciala...interesant

Problema : scurgeri infime pe la radiatorul de AC.

Scimbat radiator, freon, diagnoza masina si schimbat cu aceasta ocazie placute frina spate (i-am rugat sa-mi faca o verificare generala ptr. ca voi pleca in concediu in croatia)

2700 RON toata distractia

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la "probleme geam electric" s-a ajuns la freon si schimbarea lui .....cand ajungeti cu discutia la " cu ce servetele stergem bordul" ma anuntati si pe mine  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa am intitulat topicul, in care am abordat doua probleme diferite. Oricum ce am vrut sa evidentiez este faptul ca Volvo service din Timisoara SUCKS!!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am ramas fara freon din nou...asa ca am dat ieri o fuga la Brasov.

Au facut o detectare a pierderii de freon cu niste ochelari si lumina speciala...interesant

Problema : scurgeri infime pe la radiatorul de AC.

Scimbat radiator, freon, diagnoza masina si schimbat cu aceasta ocazie placute frina spate (i-am rugat sa-mi faca o verificare generala ptr. ca voi pleca in concediu in croatia)

2700 RON toata distractia

tare, mie mi-au cerut in Bucuresti 2600 RON numai pe radiator...tu vad ca ai facut o gramada in banii astia....eu o sa caut sa-l reconditionez....oricum este muuuuuuult prea mare acest pret pt valoarea sa reala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tare, mie mi-au cerut in Bucuresti 2600 RON numai pe radiator...tu vad ca ai facut o gramada in banii astia....eu o sa caut sa-l reconditionez....oricum este muuuuuuult prea mare acest pret pt valoarea sa reala...

La radiator sunt inele O-ring care costa 0,5 ron bucata, in timp freonul ataca ca este corosiv acele inele de pe conductele ce intra si iasa din radiator, iar de la gropi - fantani din drum se mai si misca radiatorul pe suporti si in timp e normal sa ai pierderi, un meserias de clime auto, are pompa de vid care o lasa cam 30 de minute sa scoata totul din instalatie, o lasa oprita inca 30 de minute pe manometre sa vada daca apar diferente de presiune, daca atunci NU apar diferente de presiune se poate incarca instalatia cam cu 1 kg de freon - depinde de la model la model, la V70 am bagat 1 kg de freon si 100 ml de marker verde - acela indica la un control cu lampa aceea cu ultraviolete daca sunt scurgeri si locul exact pe unde sunt, constul total 100 ron. in Tm. Testati cu acel marker inainte de a arunca banii pe un radiator nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la noi ii 585 gr total

Share this post


Link to post
Share on other sites

am remediat si eu (temporar se pare) instalatia de clima. concret, am mers la service, au conectat-o la un aparat si mi-au spus ca nu aveam suficient freon ca atare nu functiona. au completat si spre bucuria mea a functionat. mi s-a spus ca aparatul verifica totul si ca instalatia nu prezinta scurgri. totul a durat 2 zile. astazi cand am pornit clima... nimic. adica aceleasi simptone: aer ambiental pe gurile de aerisire si cumpresorul nu a mai functionat (tacanit) cand am cuplat clima. daca tot ce a afirmat mecanicul ca interpretare a mesejelor apartului e corect, logica mea imi spune ca singurul loc prin care scapa il reprezinta chiar supapele de umplre. apropo, una din ele a scos un sunet ciudat cand i-a luat dopul (parea ca a suflat). Ramane sa verific cand voi avea timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curata si senzorul de temperatura din habitaclu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
am remediat si eu (temporar se pare) instalatia de clima. concret, am mers la service, au conectat-o la un aparat si mi-au spus ca nu aveam suficient freon ca atare nu functiona. au completat si spre bucuria mea a functionat. mi s-a spus ca aparatul verifica totul si ca instalatia nu prezinta scurgri. totul a durat 2 zile. astazi cand am pornit clima... nimic. adica aceleasi simptone: aer ambiental pe gurile de aerisire si cumpresorul nu a mai functionat (tacanit) cand am cuplat clima. daca tot ce a afirmat mecanicul ca interpretare a mesejelor apartului e corect, logica mea imi spune ca singurul loc prin care scapa il reprezinta chiar supapele de umplre. apropo, una din ele a scos un sunet ciudat cand i-a luat dopul (parea ca a suflat). Ramane sa verific cand voi avea timp.

După completarea cu freon, trebuie sa-l pui sa-ti verifice dacă pierde pe la supapele la care s-a conectat cu instalaţia lui.

Odată cu freonul se mai bagă şi ulei şi substanţă de contrast. Această se vede cu lampa cu infrarosii. Dacă pierde pe la supape, se mai pot strânge. Dacă nu, atunci e mai grav.

Curata si senzorul de temperatura din habitaclu.

Este pozitionat cumva in spatele consolei centrale?

Cum/ Cu Ce se curata ?

După completarea cu freon, trebuie sa-l pui sa-ti verifice dacă pierde pe la supapele la care s-a conectat cu instalaţia lui.

Odată cu freonul se mai bagă şi ulei şi substanţă de contrast. Această se vede cu lampa cu infrarosii. Dacă pierde pe la supape, se mai pot strânge. Dacă nu, atunci e mai grav.

Este pozitionat cumva in spatele consolei centrale?

Cum/ Cu Ce se curata ?

Mea cupla pentro Off-topic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Este sub bord pe directia contactului. Este un orificiu-gratar. Se aduna puf si praf pe el si nu mai sesizeaza bine temperatura. El comanda clima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am remediat si eu (temporar se pare) instalatia de clima. concret, am mers la service, au conectat-o la un aparat si mi-au spus ca nu aveam suficient freon ca atare nu functiona. au completat si spre bucuria mea a functionat. mi s-a spus ca aparatul verifica totul si ca instalatia nu prezinta scurgri. totul a durat 2 zile. astazi cand am pornit clima... nimic. adica aceleasi simptone: aer ambiental pe gurile de aerisire si cumpresorul nu a mai functionat (tacanit) cand am cuplat clima. daca tot ce a afirmat mecanicul ca interpretare a mesejelor apartului e corect, logica mea imi spune ca singurul loc prin care scapa il reprezinta chiar supapele de umplre. apropo, una din ele a scos un sunet ciudat cand i-a luat dopul (parea ca a suflat). Ramane sa verific cand voi avea timp.

Au lasat pompa aia de vid pe instalatie 30 de minute sa vada si inca 30 de minute in vid ? Posibil sa faca si dop de gheata pe instalatie, se mai baga 1 ml de alcool izopropilic pt. prevenirea dopurilor de gheata in instalatii, ulei are compresorul de nou, cand clima nu e folosita uleiul din compresor nu mai este barbotat cu freonul si revine in compresor, dar in 24 h chiar NU are voie decat daca e scurgere serioasa, daca mergea 1 saptamana, 1 luna mai zici, dar sub 24 h e clar o scurgere mare undeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now