Posted 11 May 2010 · Report post de la un timp mi se tot ard becurile. ba stop pe frana, ba pozitie, ba faza scurta.cautand pe net am citit undeva ca ar fi de la pornirea motorului cu luminile aprinse, problema care deriva din constructia intrerupatorului de lumini la masinile scandinave. adica luminile se sting singure cand iei contactul si esti tentat sa lasi intrerupatorul deschis. cica s-ar crea niste peak-uri de tensiune in momentul cand pornesti cu luminile aprinse, ceea ce duce la cedarea prematura a becurilor. mai poate cineva confirma teoria asta? ca m-am saturat sa schimb becuri. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 May 2010 · Report post Eu am V-ul din semnatura de 2 ani, folosesc cele descrise mai jos de tot atata timp si vreau sa iti spun ca nu am schimbat nici un bec in aceasta perioada. @huby78 are aceiasi problema ca si tine. Verificati si voi daca va incarca alternatoarele corect (13.8-14.2 V cu sau fara consumatori ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 May 2010 · Report post Incearca sa pornesti cu luminile stinse,sa vezi ce se intampla(daca ai aceasta posibilitate) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 May 2010 · Report post Nenea Chuck nu e bre nici un varf, pur si simplu ai nimerit tu becuri proaste. Si eu am patit treaba asta, timp de o luna am schimbat becuri intr-una pe spate, pana am dat de niste becuri bune care nu s-au mai ars. Oricum la Volvo se ard mai repede becurile pt ca raman aprinse permanent . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 May 2010 · Report post si becurile alea bune cum se numeau? are si la noi? ...le place si lor sa se arda, le poti zice ceva?... pai si treaba cu ramasu aprins care e? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 May 2010 · Report post Nu erau sigur de firma, tot din alea de 2 lei . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 May 2010 · Report post Am avut si eu aceeasi problema, inlocuind 2 becuri Osram pana acum ...am trecut pe Philips! La unul din becurile spate de pe haion, tin sa precizez, ca am pus bec (No Name) cumparat cu 1 leu dint-un magazin obscur de piese auto... si inca functioneaza ;D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jun 2010 · Report post Incearca sa cauti niste becuri cu led pt. pozitii spate ,fata,stopuri,semnalizari,lumini placuta inmatriculare,full interior(eventual sa nu fie made in china de 2 lei,ceva mai bun,made in germany,uk,etc)...e adevarat investitia initiala o sa fie destul de mare,dar iti aranjezi masina pentru totdeauna (un led bun are durata de viata de la 50000ore la 100000ore)iar pt faza scurta daca ai posibilitatea un kit xenon de buna calitate,in alternativa un set de becuri bune(philips,osram,D Gear,Pia...)....Ps. pt luminile de stop o sa ai nevoie de 2 rezistente in plus ,daca nu iti da eroare in bord de bec ars/iar pt spate leduri rosii (nu albe,altfel o sa ti rezulte lumina roza),leduri galbene,portocalii pt semnalizari(nu albe)...sunt mult mai vizibile. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jun 2010 · Report post @huby78 are aceiasi problema ca si tine.Pai da....ultima data mi s-a ars faza scurta acum 2 saptamani, chiar cu o ora inainte sa ajung la ITP (cred ca de data asta s-a ars de frica) . Nici pana acum n-am reusit sa-mi verific incarcarea, dar cred ca de acolo incep problemele.Trebuie neaparat sa-mi fac timp pentru ca m-am saturat sa tot schimb becuri (deja sunt expert). Am reusit performanta sa-mi stric singur reglajul pe inaltime la far dar tot singur l-am si reparat (tot tacamu`....dat jos far, scos sticla, oglinda, asezat pe tija si retur ).Mult curaj in reparatiile de unul singur sau cu un prieten ca se poate..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jun 2010 · Report post Aceeasi problema o am si eu.....se tot ard becurile pe spate o data la luna... Asta e.....bine ca-s ieftine... =)) Sigur are o buba de constructie.....dar atata timp cat se invarte roata....crede si nu cerceta... ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jun 2010 · Report post eu am incercat sa pornesc masina cu luminile stinse. fac treaba asta de la ultimul incident pe care l-am postat si aici si pana acum nu au mai fost probleme. incercati si voi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jun 2010 · Report post Chucky, vezi că opÅ£iunea de lumini aprinse permanent (daytime running lights) se poate dezactiva/reactiva:1. Pune comutatorul de lumini în poziÅ£ia intermediară;2. Pune contactul în poziÅ£ia II;3. Trage maneta de semnalizare în spate (ca ÅŸi cum ai pune faza lungă) ÅŸi Å£ine-o aÅŸa, în timp ce pui comutatorul de lumini pe poziÅ£ia "0". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jun 2010 · Report post dom doctor, cred ca m-ai inteles gresit. ceea ce zic eu, e ca trebuie pus comutatorul pt. lumini in pozitia 0 cand pornesti motorul. pe mine nu m-ar deranja daytime running light ca sunt daywalker. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jun 2010 · Report post Eu am masina de 2 ani jumate, merg tot timpul cu faza scurta aprinsa si nu mi s-a ars nici un bec, nici pe fata, nici pe spate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jun 2010 · Report post a ta e pe benzina si de-aia. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jun 2010 · Report post Eu pe a mea o am de mai bine de 2 ani, timp in care nu m-am atins de switch-ul de lumini. E pus pe faza scurta permanent. Si nu mi s-a ars nici un bec. De fapt, ca sa fiu mai precis, am avut de cand am luat-o 2 (din cele 4 de pe pozitie, din spate) becuri arse pe care le-am schimbat abia anul asta. Credeam ca e normal sa aiba masina doar unul in fiecare parte. PS - ... tot benzinar Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jun 2010 · Report post putem sa tragem concluzia, sau sa facem o statisctica: pe benzina tin becurile 2 ani, pe motorina 1/12 ani? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jun 2010 · Report post Eu am dizăl ÅŸi nu mi s-a ars nici un bec până acuma... de patru luni Oricum, vreau să le schimb pe ăstea, că m-am plictisit de ele... hehehe Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jun 2010 · Report post la tine nu se ard becurile pt. ca ai schimbat volanta, ce te dai mare atata? mai sunt si altii care n-au chef sa schimbe volante... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jun 2010 · Report post Păi, poate ÅŸi la tine s-ar rezolva, cu un schimb de volantă... Ia'ncercă! hehehe Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jun 2010 · Report post @Chuck, eu ma gandesc ca iti incarca prea mult alternatorul, becurile trec brusc de la subtensiune (cu motorul oprit) la supratensiune(cu motorul pornit). Cel mai simplu verifica cati volti vin la mufa unui bec de far cu motorul oprit si cu el pornit. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jun 2010 · Report post incearca sa schimbi ambele becuri cand se arde unul dar sa fie identice . Bafta !!! Am avut si eu o perioada problema asta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jun 2010 · Report post incearca sa schimbi ambele becuri cand se arde unul dar sa fie identice . Bafta !!! Ar trebui sa functioneze.Am avut si eu aceassta problema la fiecare 6 luni Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jun 2010 · Report post @Chuck, eu ma gandesc ca iti incarca prea mult alternatorul, becurile trec brusc de la subtensiune (cu motorul oprit) la supratensiune(cu motorul pornit). Cel mai simplu verifica cati volti vin la mufa unui bec de far cu motorul oprit si cu el pornit.Daca nu este aceeasi tensiune cu cea de pe bornele bateriei cred ca ar fi posibil sa fie un releu cu contactele arse care ar trebui sa se incalzeasca dupa o perioada de functionare. Share this post Link to post Share on other sites