murry

raman fara pedala,nu mazi trage!!!

38 posts in this topic

???salut!fratilor , am un s60 din 2002, am avut IC spart,ok,l-am schimbat, dar acum , dupa circa juma de an, am patit asta:cand sa fac si eu o depasire deodata raman fara pedala,nu mai vrea sa se accelereze!!fara martor aprins!!!parca da mai mult fum negru!!!specific ca am schimbat filtru motorina.si parca acum, am observat nici nu mai trage cum tragea...plus ca la acceleratie, dupa ce apas pedala...se cam gandeste vreo 3,4 secunde pana o ia din loc..da trebuie sa i-o dau un lung, daca vreau un sprint....sunt mort!!!!!cred ca si un tico ma face !!!!!poate ma ajuta cineva cu vreo ideie!!!multumesc anticipat!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Completeaza profilul sa stim si noi ce motor ai!

Pare sa nu aiba aer destul,vezi sa nu ai furtun spart sau iesit la partea de turbo sau intercooler spart din nou,ar trebui sa auzi cum sufla(pierde presiunea de turbo)

Si ar trebui sa-ti scrie ceva pe display de genul engine service

Share this post


Link to post
Share on other sites

POate fi si debitmetrul / filtrul de aer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

e s60,D5,chiar azi am descoperit forumul asta, am mai citit ceva asemanator,am verificat zic eu furtunele, dar nu mi se pare ca pierd pe la furtune,m-am uitat si la IC, nu e spart, maine merg cu el la service sa-i schimb bucsele fata si ma mai uit inca o data.ce mi se pare ciudat e ca nu mai aud turbina asa cum se auze inainte...fasaitul ala la accelerare si decelerare!!!!credeam ca am un injector care se blocheaza mecanic,am sa ii fac testul pe returul de motorina la injectoare.ciudat...nu am nici un mesaj in bord de genul engine.....ma scoate din minti!!!ma oftic ca rad niste prieteni de mine cu VW!!!!merci!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai Venit!

Daca nu mai ai acel "demaraj" poate fi vreun furtun pe la turbina

O diagnoza era buna,dar nu stiu pe nimeni in Neamt "capabil" de volvo :-X

Share this post


Link to post
Share on other sites

in caz ca ar fi debitmetru, ce sa fac?scot mufa? merg fara mufa un pic? se simte vreo schimbare daca o scot?cum imi dau seama ca e dus?filtru arata bine,m-am uitat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca ar fi debitmetrul ,ar trage greu abi ajungi la 120..

Daca daca ar fi altceva,pe la turbina..ar trebui sa traga si mai greu,cu acceleraatia la fund si abia pleaca

Pai scoate mufa si vezi,daca este vreo diferenta.

Stai asa ,eu acum am vazut.."se cam gandeste vreo 3,4 secunde pana o ia din loc"

Aici ai vreun furtun altceva,atat timp cat trage dar dupa un anumit timp inseamna ca merge bine,dar scapa presiune (cred) ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieri am fost la bacau, i-am dat si 180,de mers merge el intr-un fel da se accelereaza dupa o oarecare pauza de sa zic 3,4 sec.deci apas pedala si dupa 3, 4 sec pleaca...si nu sageata..asa relativ batraneste!!!!plus ca daca vreau un sprint ceva si o calc...gata..am terminato..raman fara pedala!!!tre sa ii iau contactul sa isi revina!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici poate fi si de la electrovalva aia care comanda turbina(cred) nu sunt sigur.

Cel mai bine astepti un sfat de la cei "priceputi"  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, am sa vad ce pot sa fac,maine in service..dar nu m aastept la minuni,pana la urma ii dau de capat,daca nu si nu..reprezentanta scrie pe mine..dar nu vreau sa ajung acolo ca ma usuca aia!!!merci lik,vad ca suntem conjudeteni!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e debitmetrul defect nu trage pe toata plaja de turatii. Mai mult ca sigur este Valva de control turbina. Iti merge maxim 2500rpm si 120km/h.

Mai poti avea intercooler-ul spart, vezi daca iti lasa pata de ulei sub radiatoare.

Parca o valva mai am si eu prin portbagaj  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca nu reusesti nimic,cel mai bine(sigur) = diagnoza

Acolo ar trebui sa afli cam tot ce nu merge ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tre sa pui testerul pe ea sa vezi cat si daca incarca turbo si daca lucreaza VNT-ul

Pe loc daca accelerezi se aude zgomotul de eliberare a presiunii din turbo ca un dump valve,daca se aude inseamna ca VNT este ok

Cel mai bine este sa mergi la un tester de Volvo,daca erai din Buc ne jucam putin cu Vida la masina ta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tre sa pui testerul pe ea sa vezi cat si daca incarca turbo si daca lucreaza VNT-ul

Pe loc daca accelerezi se aude zgomotul de eliberare a presiunii din turbo ca un dump valve,daca se aude inseamna ca VNT este ok

Cel mai bine este sa mergi la un tester de Volvo,daca erai din Buc ne jucam putin cu Vida la masina ta

Tocmai Domnu' DETONATOR ,ar trebui sa "faci" o filiala in Moldova ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-am uitat sub ea, nu lasa ulei, abia am schimbat IC, prin septembrie,am pus nou nu SH,maine o urc pe elevator,si ma uit mai bine pe sub ea,valva de la turbina se mai poate repara, curata???sau macar vine separat de turbina?spar sa fie ea,da...cred ca fara diagnoza..nu scap, da nu cred ca are cineva in moldova asa ceva,decat reprezentanta de la iasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai Domnu' DETONATOR ,ar trebui sa "faci" o filiala in Moldova ;D

Cel mai aproape de voi sunt prin Focsani dar cam rar,cam odata pe luna

Share this post


Link to post
Share on other sites

si inca ceva fratilor...toti care aud motorul meu ..zic ca nu merge rotund..am depistat unul de are un s60,saptamana asta printr-un prieten iau legatura cu el si vad daca e vreo diferenta...pana nu aud alt motor habar nu am cum ar trebui sa se auda,ca e in 5 si e normal sa se auda altfel decat cele in 4 zic eu!da si asta o rezolv cat de curand...ca m-a scoate din minti!!!!si tinem legatura ca poate ii dam de cap si mai aflam cate ceva in sensul asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DETONATOR  Ii prea departe,daca ar fi macar in Bacau ar fi o treaba,dar cineva priceput..

             

@murry  Cel mai bine mergi si faci o Diagnoza.Doar asa poti vedea care ar fi problema si daca nu ai vreun injector bolnav.

          Este un baiat in Piatra Neamt "le are " dar mai mult cu gama vag,ii posibil sa iti poata face un test,voi incerca sa aflu un numar de tel.

      Acea valva se poate cumpara de la @ionutz_lup , @sandro .mai multe poti vedea & intreba la sectiunea Piese de Schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha,merci lik!!ai lucrat cu ionut lup?eu l-am sunat eram prin suceava,si a ramas sa ma intalnesc cu el pt  un set de jante  ca am una stramba,da....acum sa mearga si dupa mai vedem ce fac cu jantele!la iasi e reprezentanta.azi am aflat,cautand reprezentanta am dat de forumul asta,foarte tare!!!!serios!!!!nu mai sunt singur!!!!imi venea sa o vand,ca nu aveam cu cine sa ma sfatuesc de una se alta, da dupa cum stiti...nu prea te lasa inima sa dai un volvo!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu nu am "lucrat" cu Ionutz ,pentru ca nu am S60.

Daca tot ai venit pe aici poti sa faci o mica prezentare la sectiunea "Hai sa ne cunoastem !" si un mic update la profil(cu motorizarea si an). ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parola ai atasat pentru VVT este altceva, e pentru benzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine, beau berea si calda  >:( O valva de control turbina am daca ai nevoie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK,CUM SA NU!!!SE MAI PUNE PROBLEMA?BERE ESTE LA GREU SI RECE!!!EU O SA INCERC CU AJUTORUL TAU SA O CURAT DACA MERGE, DACA NU...ALTA...MACAR SA FIE DE ACOLO!!!NE DESCURCAM NOI...

Share this post


Link to post
Share on other sites

>:D

Murry tu nu ai valva VVT tu ai VNT si problema nu e la valva ci este in turbina,e posibil sa se blocheze paletii,se le spun asa,in turbo sau sa se strice regulatoul de vacuum sau solenoidul

Uite aici am facut print pentru Lik2008 dar e buna la tine

Turbo S60 D5.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now