buldog

D5 Nu mai trage la cald

21 posts in this topic

Am si eu o pb la un volvo S80 din 2002 D5 , 119.000 km masina provine din germania de la reprezentanta volvo ... Problema este in felu urmator , masina merge bine pana in momentu in care ajunge acu de la temperatura undeva putin peste jumatate ( cu toate ca se simte cum se duce pe parcurs cu cat se incalzeste mai mult cu atat trage mai greu si cu galme ) Cand este calda si pleaca greu ( la o cheie FOARTE lunga ) . Am incercat asa : senzoru de la turbina , am blocat EGR ul , sonda de presiune de la injectie , pompa de injectie , facut semn la axu cu came in caz ca se invarte in locas si cam atat . Mecanicul a zis ca mai e de incercat turbina si injectoarele ! Alte pareri ? sfaturi ?

Mai e de mentionat ca masina a mers bine cu o singura pb in iarna cand s-a schimbat injectorul nr 2 . Astept o parere si de la voi . Va multumesc anticipat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putem citi coduri de eroare daca da si putem face niste teste la motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nop ... nici un cod de eroare , Decat unu vechii de cand am schimbat debitmetru ( maf air flow ) sau ceva de genu ...dar degeaba ca am incercat si cu alt debitmetru si tot asa merge masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ce ai citit codurile?Turbo incarca?Cat aer trage pe admisie?Daca vrei sa vii la un test da PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok am fost la Bogdan sa vedem ce zice calculatorul ...si nu arata prea bine , nu baga destula motorina si debitmetru care l-am schimbat nu e chiar ce ar trebui sa fie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Măsoară pompa din rezervor È™i vorbim după .

Oricum se face stai liniÈ™tit trebuie să ai răbdare È™i bani .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact simtomul acesta la avut un tip din SM si a fost de la pompa de inalta presiune(stiu pt. ca i-am dat o pompa si a schimbat-o la indicatiile mecanicului si dupa cate am vorbit aceasta a fost cauza)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul lui vecinu (Buldog) nu e de la pompa de înaltă, cică a fost schimbata È™i tot asa face, eu am dat verdict de pompa de joasa sau filtru murdar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un an nou , problema revine . Peste iarna ( cat a fost frig )masina a mers exceptional ... am ajuns la capatul rabdarilor cu ea . Pompa din rezervor am verificat-o e ok , filtrele sunt proaspete . Cand o pornesc dimineata merge normal , cand acul de temperatura depaseste cu o grosime de ac mijlocul incepe distractia . Un logan 1.5dci se joaca cu mine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai incercat sa schimbi senzoru de temperatura?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da . Deci sa recapitulez . Intercooler Nou + tubulatura, Turbo Nou , Pompa joase noua , Pompa inalte Noua , senzor temperatura Nou , Injectoare Noi , filtre + ulei schimbate la 9000km constant ( toate filtrele , motorina , ulei , aer , habitaclu) Deja am impresia ca bani cheltuiti depasesc 50% din masina . Am ajuns la capatul rabdarilor si incep sa privesc cu alti ochii marca volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti trebuie un test in mers, sa vada specialistii toate valorile care nu sint in ordine si sa traga ei concluzia, care e cauza ( cauzele) . Degeaba tot schimbi la ea daca nu cunosti cauza.

Sint pe forum specialisti care au aparatura si cunostintele necesare. Sa se faca ei singuri auziti.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR ramas blocat pe deschis ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti victima "cunoscatorilor", care-ti spun : schimba aia, schimba ailalta si poate merge. NU asa se repara o masina (desi nu e rau sa schimbi componentele vechi cu altele noi, insa costa, probabil , nu rezolva problema, si tocmai de asta nu dispui de bani).

DEPISTEAZA CAUZA ! Profesional ! Ai dat , probabil, 2000 de euro, fara sa rezolvi nimic, cind puteai da 100-300 euro pe o diagnoza profesionala, cu garantia rezolvarii problemei.

(Meseriasii iti acorda garantia asta, "cunoscatorii" te pun sa shimbi)

Asta e valabil pentru orice marca de masina. Nu fata de volvo trebe sa-ti schimbi parerea ci despre MODUL in care o repari !

ASA cunosti PROFESIONISTII : dau garantia REMERDIERII !! Daca nu, iti dau banii inapoi , inclusiv pe componentele cumparate aiurea. (INSA ASTIA COSTA)

Probabil, cu , sa zicem, 200 euro depistarea cauzei + 200 euro remedierea ei ai fi rezolvat si mai repede si mai ieftin problema. Nu volvo e de vina, tu esti !

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iuli am testat masina aia, totul este in parametrii, are presiune de turbo, are debit de aer, are presiune in rampa comuna DAR nu trage.

@Alex, EGRul il poti bloca (cu o tabla) el nu modifica cu absolut nimic functionarea motorului, sa nu-i scoti mufa insa ca intra motorul in protectie .

Vecine eu ti-am zis ca-ti fac masina dar tre sa mi-o lasi o saptamana si ii dau de cap, am calculator motor, am senzori, buba este ca nu ai mai zis nimic.

Am intalnit o masina care tot asa mergea ca dracu si nu stoca nici o eroare, am intalnit si masini cu epromul pus in scurt pt a nu stoca erori :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai, fa-o ca asa e corect ! Daca era simplu o faceam eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pe corecte nu iese, este ca un virus care se ascunde :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan , zimi si mie cand v-a mai strange-ti la penny in parcare sa vin si eu , sa vedem cum putem negocia o cazare la tine . . . Eu de unu nu imi mai bat capul cu ea . L-am lasat pe tata cu batrana ( el nu o alearga si ii place confortul care il ofera chiar si lenta fiind ) . . .

Iuli , sa iti zic sincer am pierdut socoteala la piese dupa turbina ( care spre mirarea mea a fost doar 900 ron toate internele noi cu garantie 2 ani fara limita de km ). Dar nu cred ca am depasit nici macar 1500e ( am o persoana care imi poate aduce piese la niste preturi foarte foarte greu de egalat , intercooler :700ron nou original ar fi ultimul care imi vine in cap ). Ms mult pentru sfaturi , o sa incerc sa vad ce ii pot face cu ajutorul sefului de trib Bogdan :hello2:

Te buzzi cand te vad pe mess :help:

Edited by buldog

Share this post


Link to post
Share on other sites

In fiecare vineri ne vedem la Penny .

Incearca sa faci o lista cu piesele schimbate, chiar ajuta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da . E o idee buna . O sa am lista facuta cand o sa vin la penny :evil5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei da o fuga la service-ul unde repar eu masina. Cred ca o sa-i dea de cap...e foarte priceput.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now