ionutcomanescu

volvo s40 1.8i 125 cv nu imi da nimeni un rapuns

14 posts in this topic

Am intrebat si eu pe chat aici ce se intampla cu motorul meu de se ineaca mai mereu si merge retinut .Am reusit in sfarsit sa fac o diagnoza a motorului si culmea nu imi da nici o eroare de functionare,nici o avarie la motor.Asa ca am decis sa schimb sonda lambda sa vad ce se intampla.Am comandat pe net una bosch 71 € si sper sa fie buna ca ea sa fie buba .Inca nu am schimbat-o dar atunci cand o sa o schimb o sa postez alt mesaj cu rezultatul .E insa posibil ca bobinele bujiilor sa imi fure curent?Dar daca ar fura nu ar merge mereu asa?sau sa imi dea vreun fir la masa si cadn face contact cand nu face ?astept sugestii si raspunsuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde ai fost si la ce "tester" ?

Tester inseamna multe, inseamna un om care stie sa interpreteze datele date de tester, nu doar erorile, ci datele live care le spune senzorii masinii, si astfel iti poate indica sau da pont-uri despre ce ar putea fi problematic sau "tester" format dintr-un om cu un laptop si o interfata luata de pe net sau ebay cu 130 de RON si care stie doar sa iti spuna ce erori apar ( daca apar ) la o diagnoza cu soft-ul luat de pe torrenti.

Toata lumea isi ia astazi interfete si mufe si face diagnoze dar habar nu au ce inseamna un debit de injector sau unii nici macar nu stiu sa traduca corect erorile in engleza.

Deci la ce tester ai fost ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ii foarte adevarat ce spui roberto

stiu ca am citeva interfete

la volvo numai pe motor generic obd fcr ul nu merge dupa 2000 la s/v 40(b kts 200 merge)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am patit si eu ceva asemanator.Am comandat fise, bujii si bobine.Era de la fise.Am patit asa si la renault(mergea in 3,nu tragea..etc)acolo erau de vina bobinele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica filtrul de aer, eu am avut o surpriza  acolo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost la un taller al uniu roman avea un tester bosch si nu stiu daca o stii sa citeasca bn datele dar nu a aparut nici un cod nik nik pe ecran ,nici o avarie

la bobinele de la bujii m-am gandit si eu dar cum pot sa imi dau seama daca e de acolo fara sa le schimb ?oare noaptea se vade vreo scanteie daca fura curent?inca nu am schimbat sonda lambda sa vad daca e de acolo ,dar cand dau drumul la clima se simt si mai mult intreruperile se ineaca si mai rau si eu unul cred ca imi consuma mult ,in oras imi sare de 11 si afara de 8 jumate peste 130 km/h.nu stiu ce sa mai zic .ms de rasunsuri!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
;D degeaba ai tester daca nu stii sa interpretezi datele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum..din cate stiu eu pt modelele pana in '99 nu iti dadea"MISSFIRE pistonx"(sau poate ma insel eu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de n cauze,scanteie,evacuare(Catalizatorul infundat),pompa de benzina,cauta un meserias si o sa ai o surpriza daca cauti unul pe forum s-ar putea sa-l gasesti,din Bucuresti ma refer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am luat masina din service-ul autorizat Volvo dupa 2 zile in care mi-au tinut-o acolo si mi-au dat verdictul:

masina ta are probleme cu debitul de benzina,adica la poma de presiune mare de benzina asa ii zic ei ,spunea el ca de fiecare data cand accelera ii arata pe grafic cum presiunea benzinei scadea si masina se simtea cum se retine si nu accelera ,unu la mana si doi ca ar mai fi si senzorul de aer MAF,da ca prima data tre sa rezolve problema cu presiunea benzinei  scazuta si apoi sa isi dea seama daca e si senzorul de aer ( debitmetrul ) si toata treaba asta cica ma costa mai mult de 1500€ buaaaahhhhhh

cred ca am sa vand masina sa o faca cine are bani pt asa ceva ... a si inca ceva pompa de benzina este in rezervor amplasata nu?  astept sugestii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am luat masina din service-ul autorizat Volvo dupa 2 zile in care mi-au tinut-o acolo si mi-au dat verdictul:

masina ta are probleme cu debitul de benzina,adica la poma de presiune mare de benzina asa ii zic ei ,spunea el ca de fiecare data cand accelera ii arata pe grafic cum presiunea benzinei scadea si masina se simtea cum se retine si nu accelera ,unu la mana si doi ca ar mai fi si senzorul de aer MAF,da ca prima data tre sa rezolve problema cu presiunea benzinei  scazuta si apoi sa isi dea seama daca e si senzorul de aer ( debitmetrul ) si toata treaba asta cica ma costa mai mult de 1500€ buaaaahhhhhh

cred ca am sa vand masina sa o faca cine are bani pt asa ceva ... a si inca ceva pompa de benzina este in rezervor amplasata nu?  astept sugestii...

Ei pe dracu' 1500 !

Afla exact cauza, eventual mai cere parerea si de la alt service si daca chiar sunt piesele acelea de vina si nu iti permiti noi ( 100% nu sunt atat daca le iei originale de la alt magazin ) gasim ceva pe ebay ori noi ori din dezmembrari, ori din dezmembrari pe la noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

300E costa numai debitmetrul, 400E costa pompa de benzina si 270E regulatorul de presiune, va rog sa adunati si mai vb .

Degeaba pui piesele astea SH, sunt piese care se uzeaza si mai ales sunt piese care nu se pot testa vizual. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie sanatosi cei care dau atatea sute de euro pe niste tampenii cu adaos 500% pt singurul fapt ca vezi doamne scrie Volvo pe ele.

Pana la urma ala e motor de mitshubishi.

Eu daca cumparam de noi piesele pe care le-am schimbat si cu care tot la fel imi face masina sincer, dar sincer, ii dadeam foc in strada. Si asa, ieftin cum le-am luat, imi pare rau dupa banii aia, bani aruncati aiurea pe tampeniile inginerilor Volvo.

Sunt tot piese facute de aceeasi producatori care fabrica si pentru alte marci, nu sunt cu nimic mai presus decat altele.

Eu unul m-am cam saturat de Volvo si esecurile lor.

M-am enervat, ca e o caldura de ma coc pe scaun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care Volvo my friend, eu am de exemplu electronica Denso la V70 si debitmetrul meu cu cod Toyota/Mazda pe el este de 2 ori mai scump decat unul BOSCH pt D5, deci unde e Volvo mai scump ?

Crezi ca piesele de Mitsubishi sunt mai ieftine? Chiar nu sunt cand vorbim de MAF, pompa de benzina etc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now