Guest dintero

Va rog lasati acceleratia in pace!

23 posts in this topic

Va salut si asa cum spune si numele lasati acceleratia in pace. Scriu aceste randuri gandindu-ma ca m-am saturat de vazut accidente la tv dar mai ales pe viu. Ceea ce fac poate ca s-a mai facut si se va mai face dar poate reusesc sa conving macar o persoana sa o lase mai moale si tot este un castig. Nu vreau sa intru intr-o zi pe forum si in loc de reclame sa gasesc vreun banner negru in care sa scrie mai stiu eu ce despre un membru sau coleg de pe aici. In concluzie poate ca toti avem cate putin din Schumacher in noi cand suntem la volan dar acea parte haideti sa ne-o masuram oriunde altundeva inafara de sosele si sa intelegem ca pe unde mai sunt pietoni, incepatori, etc chiar nu conteaza " ce ai sub capota " si nici cat de bine sti sa exploatezi limtele incorporate!

Sper sa nu va fi plictisit dar eu m-am saturat de morti, raniti si prieteni ori familie pierduti din prea mult entuziasm sau prostie.

Accelerati puternic gandul la cei dragi si foarte cumpatat pedala de acceleratie.

Drum Bun !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim mult, cred ca sunt primele indemnuri de genul asta fara vreun eveniment anume pe care le intalnesc pe acest forum, si mai avem putin si facem anul de cand suntem online :)

Ai un + de la mine ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites