n_costi

Pierdere ulei cutie

11 posts in this topic

Salutare, vreau sa stiu si eu dc puteti identifica problema,

Pe la planetara stanga se prelinge ulei cred ca din cutia de viteze, pe unde iese planetara din cutie, nu curge sa faca balta dar e mai tot timpul ud si se prelinge, ce problema ar putea fii?

A doua problema cred ca legata de prima, de putin timp a inceput sa trocane, cred ca tot planetara atunci cand roata nu e in sarcina (e scoasa din viteza sau la vale) - roata se invarte mai repde decat cutia de viteze, si uneori in curbe stranse,

De asemena a aparut un scartait de roata la viraje mai stranse si cu viteze rezonabile (40-60km/h)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce masinutza ai?planetara intra direct cu tripodul in cutie?daca da e probabil sa pierzi uleiul din cutie din cauza burdufului-revizie imediata!daca e in cealalta parte atunci ar cam trebui sa atzi schimbi planetara sau sa gasesti un kit sa o repari...bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa se pare ca este si la mine , intrebare cum este pe stanga ? unii zic ca e cu semering , sau ceva in genu ..m-am uitat si in vadis si nu am inteles nimic . M-am uitat si am cautat si nu inteleg o poza e intr-un fel si una are parca altceva , e de stanga si de dreapta sau cum ? eu am 1.8 , b4184s2 fabr 2000 , cutie m5p

post-535-12877884702712_thumb.jpg

post-535-12877884703379_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate vad beleaua este pe partea dinspre roata.daca da atunci trebuie sa dai plantara jos,sa o cureti acolo unde pierde vaselina si o sa vezi probabil si semeringul.eu am cutie M5D si am schimbat amandoua planetarele intregi,iar odata tripodul care intra in cutia de viteze de la planetara de pe partea soferului care intradevar are un semering-simplu.nu stiu ce sa zik in cazul cutiei tale.pune o poza ceva,un "print screen" sa vedem .suces!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca e modelul din poza 2 adica cel cu parte metalica,

Masina este 1,6 benzina an 2001 S40, cutia nu prea stiu de care este

Poti sa imi zici cat costa elementele din poza 2?

pierderea de ulei este sigur pe stanga, partea soferului,

Troncanitul mi se pare ca tot pe stanga dar de asta nu pot fii sigur din mersul masini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu am cautat pret , o sa intreb si te anunt , e posibil insa sa ai alt model de cutie , eu am motorizare 1.8 , cutie m5p , la tine daca ai 1.6 , posibil m3p ...Alex stie cel mai bine... Midnight ...maine aflu cat costa astea pt mine , sper sa fie pt mine ...si te anunt ! seara buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu e acelasi burduf si la M3P si la M5P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aceiasi pierdere am avut si eu ..era burduful (semeringul) din cutie cel cu rulment...partea proasta e ca am schimbat 3 burdufe  pana sa se potriveasca unul...toate 3 erau diferite pe dimensiunea interioara a rulmentului mie imi trebuia fi de 26 interior si toate care le-am avut comandate sau fi28 si 30 pana la urma m-au ajutat baietii de la Bras Iasi cu un rulment cred de Master ::) pe care l-am inlocuit pe cel cu care venise unul din burdufe...deci recomand mare atentie ...la dimensiuni; toate care erau comandate pe serie de sasiu/ motor etc...

banuiesc ca motor de renault -> o solutie buna financiara poate gasesti si la service ul renault

la mine a fost parca 85 ron

edit: de asemenea de verificat daca burduful vine cu flansa metalica...

subsciu la categoria strutocamile  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca am gasit pe original aprox 250 ron , kitul ala .... din poza de jos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam mult pentru operativitate,

Din pacate nu prea am service Volvo prin craiova, asa ca o sa ma duc la un service Renault Redac pe vineri la o constatare,

Daca este cazul o sa te contactez sa vad de unde pot lua chitul ala de reparatie planetara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am fost in service,

Spre surpriza mea masina a fost verificata si chiar un test pe strada pentru identificara problemei si totul gratis,

Din pacate problema e cu burduful de la planetara stanga din cate am inteles cu rulment si toate accesorille, dar jocul este acelasi in viteza a 4 a la scoaterea din vitezea e un troncanit,

In conculzie as comanda acel burduf dar sper sa gasesc piesa corecta, pentru a nu plati niste bani pe o piesa inutila. din cate am vazut

Alta dilema este daca trebuie sa cumpar complet toata planetara stanga sa scap de troncanit, eventula un pret estimativ pt aceste piese.

Burduful de planetara e obligatoriu ca pierde uleiul de cutie si risti multe, daca merg in continuare cu troncanitul deranjant la roata risc sa agravez problema? Adica va costa mult mai mult reparatia mai tarziu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now