Dinoco

tinichigerie+vopsitorie

22 posts in this topic

  Salutare, stie cineva daca s-au mai imbunatatit serviciile oferite de Primus in ceea ce priveste tinchigeria si vopsitoria?

Am avut aseara un mic accident si am aripa drepta spate infundata si spoilerul rupt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ti-as recomanda la primus...

Am eu unul langa mine foarte bun in pipera...din cate am inteles ar fi nr.1 in Bucuresti ^-^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu aceeasi problema, dar cred ca va fi nevoie de inlocuit usa stanga spate, ca s-a mulat fata de usa pe bara de protectie din interior, iar daca e nevoie de inlocuit usa, ma gandesc ca e mai bine la Primus (se face pe asigurare, oricum). Oricum e super masina, dacia break care a intrat in mine (40-50 km/ora) s-a micsorat cu vreo 25  cm, traiasca Volvo!

P.S. Oare Primus lucreaza cu Groupama Asigurari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paintless Dent Repair - PDR, oare asa ceva se face si la noi?..

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorbiti cu CLAUDIU2525

este membru cu state vechi,al clubului,si cu astfel de probleme se ocupa

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeh, ne stim cu Claudiu.. :) dar el se ocupa cu exact ce evita astia sa faca.

intrebam de curiozitate, nu prea le-ar lua tehnica asta painea de la gura vopsitorilor caci astfel de indoituri fara zgariteturi se intampla mai rar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebam de curiozitate, nu prea le-ar lua tehnica asta painea de la gura vopsitorilor caci astfel de indoituri fara zgariteturi se intampla mai rar.

Corect,foarte rar se stramba tabla,fara sa sara vopseaua,sau macar sa se zgarie.

La noi,din cate stiu eu nu sunt ateliere care sa faca asa ceva,dar ,nu va imbatati cu apa rece.Odata ce tabla se deformeaza, se-ntinde,si nimeni pe planeta asta ,nu-i va reda forma initiala fara chit,si vopsea.Ce fac ei ,este doar o metoda ieftina,si oarecum practica,dar nicidecum pentru pretentiosi,care dupa ce lovesc masina ,au pretentia sa fie reparata ca in fabrica si sa nu se vada nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte tari oamenii din filmele de mai sus :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, scule, tehno, .... etc. si chiar daca se zgarie vopseaua imi place metoda; da ma intreb,

la Volvo-urile noastre, cu tabla mai tapana, ar merge? sau era vorba chiar de neste volvite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La reprezentanta Ford din Constanta mi-au tras pragul infundat la Renault,ceva in genul din film dar a trebuit vopsit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... ceva in genul din film dar a trebuit vopsit.

Pai, tocmai ca nu strica vopseaua si refac forma initiala fara alte adaosuri... in cazul pragului, avand grosime si rigiditate, in mod sigur a fost indreptat cu metoda clasica - in care se sudeaza cui(e) de tabla si se trage de el(e) cu un dispozitiv, dar apoi trebuie polizata, finisata si revopsita zona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Intrucat mai mult ca sigur am sa pastrez masina, mi s-a pus un gand rau... Vreau s-o vopsesc integral(si interior, si la motor si pe dedesubt) si vreau culoarea "Ultimate green" de la focus rs. Ideea este ca eu am sa dezmembrez masina ducand la vopsitorie doar tabla.

Acum intrebarile:

-Cam cat costa o asemenea operatiune de vopsire integrala(Manopera, vopseaua alte consumabile)?

-Pentru a o revopsi si pe "burta" trebuiesc inlaturate componentele trenului de rulare(si acesta va fi schimbat cu unul nou)?

Mentionez ca masina va fi "dezbracata" de vopsea prin metoda sand-blasting, cel putin asa as vrea daca nu ma costa foarte mult vopsirea dupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa nu dai jos vopseaua pana la tabla...ce-i din fabrica greu se poate face intr-un service...mai ales in ROMANIA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funky daca vrei sa iti apara rugina in 2 luni nu ai decat sa o sablezi, daca vrei sa tina atunci trebuie doar vopsita.

Vorbeste cu Claudiu2525 si o sa-ti faca o oferta buna zic eu pt ca are preturi bune .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funky daca vrei sa iti apara rugina in 2 luni nu ai decat sa o sablezi, daca vrei sa tina atunci trebuie doar vopsita.

Vorbeste cu Claudiu2525 si o sa-ti faca o oferta buna zic eu pt ca are preturi bune .

Claudiu??? where are you???

De vopsit pe burta am scapat. De la inceputul week-endului ma chinui sa o termin... Mai ramane metalizata de schimbat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era vis a vis de tine joi la masa laugh.gif

PS> il gasesti mai sus la postul #7 .

Nu stiu cum arata acel verde de RS dar am vazut cum arata portocaliul de ST iesit din mana lui Claudiu, este de vis .

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu, dar il chemam aici pe forum. ideea este ca nu as vrea sa-i schimb culoarea si in talon. E misto si portocaliul, insa nu stiu cum ar arata hardughia asta mare portocalie... Verdele post-998-077368800 1300040484_thumb.jpg insa ma unge pe suflet... ;D

Edited by funkydj85

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu incerci o colantare? E si mult mai ieftina, e si reversibila, mai adauga si ceva protectie...

Mai la vara asa o sa fac eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nuuuuuuu colantare. dupa tot la vopseaua de jos ajung, care nu stiu sincer cu ce si mai ales de unde dar este toata numai picaturi fine de alb care nu iese cu absolut nimic. Dar din moment ce m-am decis sa pastrez masina, as vrea s-o fac aproape ca iesita din fabrica dpdv estetic si tehnic... Motorul este in regula deci nu am de ce sa umblu la el, in rest vreau sa schimb tot ce inseamna tren de rulare,vopseaua , izolare fonica si cam asta va fi...

Sa-ti zic de ce nu colantare- in timp(3,4,5 ani depinde unde o colantezi) materialul isi pierde elasticitatea, si pe unde a fost incalzit si intins incepe usor usor sa crape. Apoi daca vrei sa dai autocolantul jos, iar e munca destula, nu este asa usor, in principiu ramane adezivul pe vopsea, va trebui si ala indepartat... Alti bani alta distractie

Plus ca nu o vei putea colanta peste tot. Cand deschizi usa vezi vopseaua originala...

Mai detin o masina pe care am colantat-o (nu integral) si ma chinui s-o vand de juma de an. Cred ca pana la urma o aduc la starea initiala si poate am si eu noroc.

Imi place sa vad cum straluceste vopseaua in lumina soarelui. Intotdeauna mi-am dorit sa "restaurez" o masina si acum daca tot am baza buna, de ce nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A venit momentul sa ma ocup si eu putin de aspectul masinii si reactivez acest topic despre vopsitorie si tinichigerie. Unde se poate face in Bucuresti o vopsire completa si cu usoare retusuri la tinichigerie (curatat rugina pe la aripi si capota), de calitate OK la pret acceptabil? Si cam ce costuri ar implica (S40 1998)?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomand 100% pe claudiu2525

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomand 100% pe claudiu2525

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now