Sign in to follow this  
Followers 0
adibenny2005

Sfaturi volvo 740

8 posts in this topic

Buna  ,dupa cum vedeti sunt nou pe aici...si daca cumva mai era untopic deschis cu subiectul acesta imi cer scuze..de curand mi-am luat un Volvo 740 din 88 diesel  de 2400 cm td  (am inteles ca este motorul de pe vw LT sau T4 ceva de genu') as vrea sa stiu ce putere are motorul acesta precizez ca este td turbo diesel.Si as mai avea o intrebare...am vazut ca intre modelele americane si cele europene difera farurile, daca as gasi unele de model american credeti ca as putea sa le pun pe acelea in locul celor normale(europene)?In rest  ce pareri aveti despre masina si despre acest tip de motor,fiindca eu sunt cam nemultumit de motoarele diesel de la vw  adica de un anumit tip anume cel AAZ care mi-a dat numai batai de cap(mi-a sarit distributia de la punct de vreo 3 ori).Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul este extrem de robust. Eu il am pe un LT. L-am fiert de o gramada de ori, si merge si acum. Cu distributia la motorul asta(are 2 curele la distributie)daca e pusa la punct nu ai probleme.Usor de intretinut, si fara pretentii.Cat despre caroserie, am auzit ca e printre cele mai rezistente .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti schimba farurile cu modelul american... posibil sa iti mai trebuiasca ceva ornamente.

Am vazut puse faruri duble chiar de la LT... dar nu se imbubau chiar fericit. :)

Parca 110cp avea motorul asta.

Multa bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

is mai multe variante de d24t codul motor

ii cam de 108 eu am d24 tic care are 115 dupa cite stiu dar si aici sunt mai m variante;

aaz ii pe golf 3 si adi 80 si passat;

posibil cu distributia cauza pinioane uzate sau frezonul de la intinzator cu filetul slabit;

d24 t in general is motoare rezistente daca ii totul in regula n-ai probleme cu el trage ca un bivol;

distributia sa fie ok ca are si pompa de apa pe el daca se duce rupe axa cu came in bucati(supape);

cureau din spate sa nu fie tare intinsa ca are obiceiul sa rupa ;nu sparge nimic dar ti se opreste motorul;

in rest ulei bun consumabile schimbate si nu ai probleme cu el;

bujiile incandescente daca se duc nu vrea sa porneasca ;2 is dupa pompa de inj ii mai nasol de schimbat;

daca trebuie sa  le schimbi schimbale toate nu pe rand

cam atat ar fii in mare;

sa ai noroc de ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms mult de sfaturi,da problema cu distributia am avut-o la un golf 3 ,inca o data ms mult de sfaturi nu ma asteptam sa primesc raspunsuri asa repede.V-am salutat ,ne mai auzim pe aici,toate cele bune

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am avut 760 td automat ,

acum am 940 diesel simplu .imi place mult motorul asta .colegul 244 are perfecta dreptate ,e un motor super

trage mult si bine chiar daca arunca ulei pe ici colo ,merge mult si bine

daca te uiti pe mobile,autoscout samd ,au atins cate 4-500.000 km

numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt foarte bune motoarele astea,chiar daca nu sunt ele de fuga asa,dar merge.un ex.acum 6-7 ani cred,aveam un 740 la munca si a ajuns la 2.000.000 km si mergea inca bine,masina sa vindut pe undeva prin Deva si circula si acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0