g.andrei

help!!!!!!!!

37 posts in this topic

salutari tuturor posesorilor de volvo din romania !

am si eu o nelamurire masina mea v40 td din 98.

am cumparat masina am facut prin tara vreo 500km si am plecat in italia, dupa ce am alimentat prima data a inceput sa nu mai traga ca inainte daca ma opream vreo jumatate de ora mergea bine pana se incalzea.

am ajuns cu ea in italia total 2500 km si nu am mai pornit masina vreo saptamana, cand am pornit-o a pornit bine si dupa vreo 15 sec a inceput sa intrerupa si sa scoata mult fum alb spre albastru nu se accelereaza numai putin si are tendinta sa se opreasca. am oprit-o dupa doua zile tot asa la o saptamana masina mergea dar parca nu avea asa viata motorul. am mers vreo 100 km apoi iarasi. mi-a facut asta de 2 ori pana acum. unul mi-a zis ca are filtru de motorina inbacsit, l-am schimbat dar fara rezultat. altul zice ca a sarit un dinte distributia...dar de cand vrea merge????

problema e ca nu pot tracta masina ca nu am cu ce si sa o duc pe platforma ma coasta numai transportul 400 euro +reparatia. astept raspunsurile voastre si daca s-ar putea si in site de unde sa dowloadez manual de reparatie. va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieselul e un pic mai pretentios. Eu zic sa incepi cu filtrul de aer, ala cand e imbacsit, masina scoate fum negru si nu mai trage. Ma gandesc ca modelul tau are pompa de injectie clasica.

Daca simptomele au aparut de la ultima alimentare, e posibil sa fie combustibilul prost.

Daca simptomele au aparut subit, e posibil sa fie si de la distributie, dar mai intai verifica si uleiul antigelul, furtune, scurgeri .vezi daca a crescut nivelul la ulei, sau daca ai ulei in vasul de expansiune. Auzi zgomote suspecte la motor?

La turbina nu ai  scurgeri de ulei? Fumul apare la turatii mai mari sau mai mici?

Uite o lista cu cateva intrebari....daca ai da mai concret detalii ..poate am da si raspunsuri  pe masura. E cam greau sa dea cineva o solutie asa pe cateva cuvinte. Asculta motorul cu atentie, verifica cat mai multi parametri, si vino cu noutati. Orice , in plus fata de ce ai scris tu poate sa fie in atentia vreunui coleg, si cine stie ...te ajutam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

am scris aici pt ca sunt nou pe forum si nu ma prea stiu.... fum apare si la turatii ridicate si la relanti si nu o poti tine  intr-o turatie comstanta urca si scade singura. dar de ce isi revine si merge cateodata? uleiul ii intre minim si maxim e schimbat recent. am alimentat inca o data dupa ce mi-a facut prima data figuri cu 40 l si tot asa. da e motor clasic cu pompa de injectie. ms mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutari tuturor posesorilor de volvo din romania !

am si eu o nelamurire masina mea v40 td din 98.

am cumparat masina am facut prin tara vreo 500km si am plecat in italia, dupa ce am alimentat prima data a inceput sa nu mai traga ca inainte daca ma opream vreo jumatate de ora mergea bine pana se incalzea.

am ajuns cu ea in italia total 2500 km si nu am mai pornit masina vreo saptamana, cand am pornit-o a pornit bine si dupa vreo 15 sec a inceput sa intrerupa si sa scoata mult fum alb spre albastru nu se accelereaza numai putin si are tendinta sa se opreasca. am oprit-o dupa doua zile tot asa la o saptamana masina mergea dar parca nu avea asa viata motorul. am mers vreo 100 km apoi iarasi. mi-a facut asta de 2 ori pana acum. unul mi-a zis ca are filtru de motorina inbacsit, l-am schimbat dar fara rezultat. altul zice ca a sarit un dinte distributia...dar de cand vrea merge?

problema e ca nu pot tracta masina ca nu am cu ce si sa o duc pe platforma ma coasta numai transportul 400 euro +reparatia. astept raspunsurile voastre si daca s-ar putea si in site de unde sa dowloadez manual de reparatie. va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul "trage?'".

Fumul alb poate fi de la motorina  prea putina sau avans mic. Fumul albastru e de la ulei, motorina nearsa, amestec prost, turbina terminata. Simptomele apar la motorul rece sau dupa ce se incalzeste. Sau tot timpul?

Cam cat ai umblat cu masina dupa ce ai cumparat-o? Nu cumva motorul e "gata" ?Daca zici ca ai umblat asa putin cu ea....Suna-l pe fostul proprietar, si intreaba-l ,spune-i care esituatia, si roaga-l sa-ti spuna daca a avut ceva probleme inainte, sa stii de unde sa te apuci.

Daca zici ca uleiul e la jumatate si e schimbat recent, nu cumva ti-l consuma?

Mai verifica si alimentarea, sa nu fie vreun furtun strangulat pe undeva, la alimentare, dar si la retur.

Din nou, verifica cat mai multe chestii la motor, orice chichita poate sa dea un indiciu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uleiul ii la normal scuze daca nu m-am exprimat bine. masina ie adusa din austria eu am inmatriculat-o. nu consuma ulei simtomele le are si la rece si la cald. are langa pompa de frana deasupra la turbo o cutie si scrie cam asa bote de comande..si langa ceva pompite care cred io ca fac vacum scrie pe ea vag in si pe alt furtun out cand am cumparat masina dupa ce oream motorul alea sunau ca un motoras cateva min acum nimic. ce sunt ce rol au?

dar acele 2 relee de pe pompa de injectie unu tot bazaie si tace....alea ce rol au?iese din ele cate un furtun care se intoarce in pompa prin care iese motorina. daca strang acel furtun brusc isi revine motoru nu mai scoate fum dar croncane foarte tare????????

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.....din cate stiu eu, fumul alb albastru e de la ulei....ar fi bine sa te uiti acolo daca nu ai probleme....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu cum se numesc fiecare daca stiam cu se numesc si ce rol au in functionarea masinii nu intrebam. asa e daca nu vezi nu iti dai seama de ce vb.... scuze un manual de reparatie de unde as putea lua?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-as putea sa-ti zic concret , posibil sa fie ceva furtune de vacuum care regleaza avansul sau debitul la pompa. Vezi daca nu e vreo fisura pe undeva; sau vreun furtun sa fie infundat. De releele de pe pompa , nu stiu ce sa-ti zic. verifica si sigurantele, contactele pe relee.

Mai asteapta si parerea colegilor cu motoare identice.

Dar din experienta, am observat ca lucrurile marunte dau cele mai mari batai de cap.probabil si la tine, e ceva infundat, rupt sau contact imperfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa mai vad eu. primul lucru schimb cureaua cat o  fi o fi sa ma asigur ca ii pus la punct motoru, daca nu merge o tarasc cumva pana la primul service pt un test. multumesc oricum

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca scoate fum alb e o problema ca poate fi garnitura de chiloasa, mai ales ca tu zici ca motorul functioneaza bine pana se incalzeste... poti sa verifici asta usor... ii dai o cheie il lasi sa se incalzeasca si dar intre timp desfaci capacul de la antigel daca iti scoate bulbuci pe acolo cu siguranta este arsa garnitura... da-mi mai multe detalii despre td-ul tau sa vorbesc cu mecanicii mei ca la activ stiu ca pe "tatal nostru" doua tipuri de motoare d4192t si d4192t2 ca au reparat la mine la ambele si sa le cer si lor o parere

Share this post


Link to post
Share on other sites

fum alb = antigel in motorina

deci garnitura de chiuloasa sau/si bloc motor (chiuloasa) fisurata.

daca si fisie tare aia e. nu merge asa cu ea c-o ia dracu'. du-o la doctor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fum alb poate fii si de la avans asa ca degeaba ne dam noi cu parerea . Diagnoza online e ca sexul virtual ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se balbaie si bate motorul daca avansul este aiurea, evident scoate fum, nu se accelereaza bine deci cam toate simptomele DAR nu pot spune 100% ca asta este fara sa vad/aud masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nush ce sa zic bogdane eu cred 99% ca e garnitura de chiloasa sa verifice daca ii face bule in borcanul de antigel si atunci poate sa ne spuna. ;)

jjjjj ....laseru'  :D

Prima si la tine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu uleiul in motor cum stai?L ai verificat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da am verificat uleiul este la normal plus treaba cu garnitura de chiuloasa.

dar de ce cand vrea el functioneaza perfect?

sa nu fie vreun senzor defect daca era distributia nu isi mai revenea.

ce rol au acele relee de pe pompa de injectie? tot bazaie

cand am cumparat masina dupa ce opream motoru se auzea cateva min asa ca un motoras electric. nu stiu cum se numeste acea pompita scrie pe ea vag in si pe celalalt furtun out. ce sunt alea????? acum nu mai suna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este desincronizata injectia, din cauza aia face problemele astea, mergi la un mester in pompe de injectie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema e ca eu sunt in italia. mi-am cumparat curea si role de distributie. cum adica e desincronizata pompa de injectie fi mai explicit te rog

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema e ca eu sunt in italia. mi-am cumparat curea si role de distributie. cum adica e desincronizata pompa de injectie fi mai explicit te rog

Probabil nu ii pusa bine la punct,nu functioneaza corect(la parametri)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vin pana aici merge bine apoi brusc nu mai merge .

fara sa ii fac nimic iarasi merge dupa 100km nu mai merge.

de ce?

nu vreau sa bag bani fara rost in ea lucrarile in service costa mult aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai mergi si fa o diagnoza / cere sfatul unui mecanic.Nu stiu tara unde sa fie "graatis" .Nu trebuie neaparat sa mergi la reprezentanta,doar sa gasesti un service cu Bosh kts (pentru diagnoza) si aici ar trebui sa iti apara niste erori ;), ca altfel e greu.Nu stiu daca ti ar putea spuune cineva exact unde/care i problema la tine.

/

POti face un filmulet,sa ne dam cu parerea daca e greu de ajuns la un service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu fie de la valva EGR. Exact asa am patit si eu cu un Renault, s-a rupt EGR-ul si s-a blocat doar pe recirculatie. Masina nu mai avea deloc vana, fum alb de nu mai vedeai nimic, motorul dadea sa moara. Tu zici cand motorul este rece merge bine. Eu stiu ca EGR-ul intra in functie doar dupa ce se incalzeste motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In timp pompa de injectie se uzeaza si injectia nu se mai face corect, se face mai devreme sau ai tarziu, de aia zic sa verifici pompa de injectie/injectoarele. Poate fii si de la un injector defect.

Cel mai simplu este sa mergi la o diagnoza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now