Sign in to follow this  
Followers 0
derutatu

o mare problema ?

37 posts in this topic

Ti-am explicat mai sus de ce ai ulei sub masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

update: aveam ulei intr-adevar sub masina, nu stiu de cand era ..am curatat tot, am mers destul de mult si destul de tare si nu scapa deloc ulei, de asemenea returul de la turbo este ok, nu avea pic de ulei pe ea.. deci totul pare in regula .. evacuarea este schimbata, am vazut 3 sonde lambda, dintre care una nu are fire ..adica le are dar au probabil 3 cm lungime si nu intra nicaieri ..cate sonde trebuie sa aibe in mod normal masina ? am inteles ca 2 .. presupun ca asta e un fel de dop, sa astupe o gaura ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun ... deci ulei nu scapa ... deci pana la urma care e problema? Ca se inroseste turbo? E normal ... trust me :)

Fa si tu un rezumat cu ce probleme mai ai in acest moment, ca sa stim si noi pe ce ne mai dam cu parerea.

Best,

V

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok .. am eroare lambda in bord.. pe traseul de evacuare am 3 sonde, dintre care una fara fire ..masina in mod normal are 2 nu ? Mi-a mai dat ulei pe la joja, i-am schimbat oringul, acum e ok. Nu se inroseste turbina, se inroseste o bucata din traseul de evacuare care pleaca din turbina, care e prinsa in 3 suruburi de restul traseului de evacuare, iar de la caldura degajata se decalesc suruburile, se desfac si sar ! (am inteles ca se poate inrosii din cauza erorii lambda, deoarece amestecul este prea sarac, adica prea exploziv).Garnitura de acolo nu mai este, dar din cauza modificarilor ce au fost aduse evacuarii, nici nu se mai etanseaza bine si scapa gaze pe acolo in compartimentul motor. De asemenea, cand o turez, la decelerare, zornaie http://www.volvoforums.org.uk/attachment.php?attachmentid=24794&d=1281354934 cea incercuita cu rosu, am inteles ca de acolo, sau de langa se regleaza presiunea in turbina ? imi e sa nu fac vreo belea daca strang ceva pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare tuturor...am citit cu atentie postu tau...Nu vreau sa iti dau vreun sfat gresit si eu am acelasi motor .....cand am cumparat masina "meseriasul" care mi-a vanduto mi-a dato cu evacuarea schimbata plus cea originala ....aia schimbata se inrosa la fel ca a ta.....aveam si lambda in bord aprinsa....am pus evacuarea originala si nu se mai inrosa ...intre timp mi-a disparut si erroarea din bord ......parerea mea ca evacuarea pe care o ai e facuta dintr-un material foarte prost.....nu stiu dc va place sa va huruie masinile ca niste tractoare mie unu mi se pare enervant mai ales la drum lung.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, nu ma intelege gresit, nu huruie deloc, este foarte tacuta, in schimb toata ideea a fost de marire in diametru a traseului, pentru a putea evacua mai multe gaze deodata

Share this post


Link to post
Share on other sites

catalizator mai ai? Posibil de aici eroarea de lambda ... sau din cauza amestecului sarac/bogat. Daca e sarac, se explica si inrosirea elementului respectiv, temperatura fiind mai mare decat la un amestec bogat sau stoichiometric. Din pacate, parerea mea este ca ai si soft pe masina de unde amestecul sarac (adica softul nu e ce trebuie). Sau ai o turbina mai mare decat cea originala, care duce exact la acelasi comportament (apropos, ai tot turbina 14T sau este alt model? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

catalizatorul este, insa nu am desfacut sa vad daca mai are miezul de ceramica. nu stiu daca este resoftata sau nu, chiar nu am idee, nu stiu cum trebuie sa se comporte in mod normal, de exemplu, la 100-100 kmph, daca schimb a 3-a si plec tare, DSA-ul imi infraneaza rotile, iar cu el scos, derapeaza ..poate va ajuta sa va dati seama daca e diferit de una stock. Turbina nu stiu daca este altceva, cred ca tot stock este .. partea proasta e ca masina a stat cam 1 an degeaba ..si s-au gripat multe chestii, s-a pus rugina pe ele ..am stat sa schimb discurile si placutele peste 12 ore, erau blocate pistonasele, toate suruburile ruginite .. nu faceau contact toate butoanele de la geamurile electrice pana nu le-am curatat cu spray contact .. si e normal ca la 240km/h sa aibe in jur de 5500 rpm si sa fie limitat acolo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si cam cat ai vrea sa mergi peste 240?  :D Parerea mea finala este ca masina ta este posesoarea unui tuning facut mai mult sau mai putin dupa ureche, care consta dupa mine in soft copy/paste, catalizator golit si evacuare facuta anapoda. T4 derapeaza lejer intr-a 3-a chiar si fara resoftare. Daca vrei sa te bucuri de ea un timp mai indelungat, trebuie sa vezi ce soft ai pe ea (din cate stiu eu, se da jos calculatorul ca sa se faca rescrierea, deci poti sa-ti dai seama daca s-a umblat la el sau nu) si cum stai cu amestecul. Erorile din calculatorul motorului se pot citi cu o interfata de 50 de euro, nu-ti trebuie nu stiu ce scula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. http://www.samsteffansson.se/ .. daca si ei fac tuning dupa ureche ...

maine plec spre Romania... vin acolo ca mi-am cam terminat jobul pe aici si am si timp, sa ma ocup de masina si mai multe posibilitati de a face mai multe treburi .. aici imi este destul de greu sa gasesc oameni care chiar isi dau interesul, care sa nu lucreze pe un morman de bani si in plus, nu am timp .. so .. keep in touch si multumesc pentru toate raspunsurile primite ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , cred ca mai bine mai stateai pe acolo si incercai sa rezolvi problemele . Ai sa constati pe pielea ta ca si aici se lucreaza tot pe un morman de bani ( eventual pe doua mormane  :D ) . Am vazut ca ai trecut in profil ca esti din Galati , slaba speranta sa gasesti pe aici vreun service care sa se si priceapa la VOLVO . Cind ajungi acasa da un telefon ( am nr. la profil)  si vedem noi ce gasim pe aici . Drive safe .

Share this post


Link to post
Share on other sites

will give a call ... oricum acasa sunt multi care pot ajuta :) .. anyway, c ya in a few days

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0