hunter

Supapa egr curatare help

25 posts in this topic

Am un volvo v40 1.9 td 95cp 66kw si vreau sa Ii curat egr-ul imi puteti spune care este procesul. Multumesc ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca il faci singur, bafta. Hint: eu am fost la Diesel Point din spate de la Tester si mi l-au curatat. A durat 2, 5 ore, pret 150 RON. Singur nu ma bizui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HANS tu ai modelu asta nou

hunter greu nu e,trebuie doar sa te pricepi putin

Share this post


Link to post
Share on other sites

HANS tu ai modelu asta nou

hunter greu nu e,trebuie doar sa te pricepi putin

Daca te ajuta cu ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

motivul din care vreau sa il curat este ca motorul se mai tureaza din cand in cand... eu am trait cu impresia ca e de la furtunul de vacuum care era supt. l-am schimbat si tot la fel... dar mai rar... cineva mi-a spus ca se tureaza din cauza egr-ului si de asta vroiam sa il curat... se foloseste vreun spray special?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu neaparat,dar nu stiu daca are treaba egr ul cu motorul turat.Cred ca este din alta parte,vreun senzor ceva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am curatat egr-ul singur. Ptr cei care vor sa mai curate tot ce le trebuie o cheie de 13 o surubelnita dreapta si un patent si un spray wd40. La mine efectele curatarii se vad. Sunt vizibile. Imi pare rau ca nu i-am facut poza sa vedeti cat de imbacsit era. O scot azi pe autostrada sa vedem cum se comporta pana in franta. Multumesc lika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am curatat egr-ul singur. Ptr cei care vor sa mai curate tot ce le trebuie o cheie de 13 o surubelnita dreapta si un patent si un spray wd40. La mine efectele curatarii se vad. Sunt vizibile. Imi pare rau ca nu i-am facut poza sa vedeti cat de imbacsit era. O scot azi pe autostrada sa vedem cum se comporta pana in franta. Multumesc lika

Bravo tie, hunterule, sa iti mearga bine masina. Daca o sa ai vreme si chef, poate ma inveti si pe mine: imi place sa surubaresc dar nu am deloc timp. Insa fiind ieseni poate nu o fi asa de greu sa ne intilnim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sigur hans. fara nici o problema. enc.ovidiu e id-ul meu de mess. si vorbim acolo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca nu are legatura cu asta dar totusi intreb ???

Este vreo problema daca am "sparta/fisurata" teava aia de la egr aia galbena ,nu i tare ,dar e.Daca pun acolo mana se simte,putin.

Ce rol are chestia "aia"?

Pentru ca am toate filtrele schimbate si totusi ,parca ,nu stiu cum sa zic ,dar tot nu s multumit cum trage ;D.

Trebuie sa schimb si aia? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

da lika trebuie schimbata si aia... ti-am mai zis eu pe mess ca parca e baba masina... si dupa ce am schimbat-o s-a simtit o diferenta nu era enorma ca sa zici ca nush ce dar s-a simtit ca motorul are mai multa putere. aia face ajuta la amestecul de gaze ca e direct din motor... si daca nu isi face amestecul bine e normal sa nu mearga la capacitatile lui... apropo de sambata sunt in germania undeva pe langa mannheim nush daca am scris corect pe la vreo 100km de frankfurt. poate ne vedem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vii cu V 40 ul?

Te asttept! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-ai dus, hunterule? Drum  bun. Ti-am vazut masina zilele trecute pe Arcu. De erai si tu, opream sa te salut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hans vezi ca am curatat eu egr-ul la un common rail. daca vrei iti las numarul tipului pe care l-am ajutat ca el a vazut ce am facut acolo si iti poate spune ce i-am facut si ce anume se face.Salutari din Germania

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! Astazi dupa ce am incercat sa curat si eu valva egr dupa ce am montat totul am incercat sa fac o tura cu masina si surpriza pana ajunge la 2000 de ture nu are forta. Poate avea vre-un efect negativ WD40-ul pa care l-am folosit ca sa scot si sa curat valava? pentru ca inainte de demontare motorul tragea normal. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! Astazi dupa ce am incercat sa curat si eu valva egr dupa ce am montat totul am incercat sa fac o tura cu masina si surpriza pana ajunge la 2000 de ture nu are forta. Poate avea vre-un efect negativ WD40-ul pa care l-am folosit ca sa scot si sa curat valava? pentru ca inainte de demontare motorul tragea normal. 

Pai de ce ai curatat o cu wd?Eu am folosit doar servetele  ;D si dupa a fost "luna".Acolo trebuie sa elimini mizeria/uleiul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wd-ul este perfect mai ales daca are funingine. eu am curatat cu wd si s-a vazut diferenta. are efecte foarte bune, curata si greseaza. nu e nimic gresit sa o cureti cu wd40. nu e recomandat din ce am inteles de pe la mecanici sa o cureti cu decarbusol sau ceva de genu

Share this post


Link to post
Share on other sites

wd-ul este perfect mai ales daca are funingine. eu am curatat cu wd si s-a vazut diferenta. are efecte foarte bune, curata si greseaza. nu e nimic gresit sa o cureti cu wd40. nu e recomandat din ce am inteles de pe la mecanici sa o cureti cu decarbusol sau ceva de genu

Pai si care i diferenta?Daca tot ulei ii bagi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greseala a fost ca am demontat valva cu bateria scoasa si cu contactul pus ca am uitat de el  ;D acum si-a mai revenit putin masina. Dar totusi mai am o nelamurire. Valva asta as trebui sa iasa cu tot cu partea ei mecanica sau numai bobina electrica?  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM schimbat si eu egr ul,teava aia galbejita fiind fisurata putin.Diferenta nu se simt ,doar ca nu mai scoate fum.

Stie cineva ce rol are chestia aia incercuita egrrc.th.jpg?Zicea mecanicul ca la mine ar fi blocata.El a deblocat o dar nu se stie daca merge,de aceea ar trebui schimbata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare, de piesa asta am si io nevoie nu stiu ce sa intamlat dar cipilika mi-a trimis altceva , iti amintesti lik 1999 ca ai scris pe topic ca masina mea este de 95 cp am vb si io cu el la tel si mi-a trimis dar cred ca de la alt tip de masina.. apropo a ta este de 95 cp? ce rol are tota piesa asta?la mine e crapata acolo unde sunt cercurile alea :( pe mijlocul tevei

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,are tot 95 cp.

Ce rol are egr-ul,vezi

DAca nu gasesti de Volvo,cauta la Renault,este acelasi motor :smile:. 1.9 Dti 98 cp din 1997 -2000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare pt posesorii de diesel: la reulantiu,creste consumul de pe computerul de bord sau ramane acelasi? Desigur,dupa ce resetam consumul mediu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now