cristi to

trepidatie cand franez oare ce are??

37 posts in this topic

Pai si in cazul asta ce pot face?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desfacut etrierul, verificat, curatat bine (nu cu smirghel, atentie, ca face porozitate si se blocheaza si mai repede), lustruit, uns, pus la loc si facut acatiste... Mai mult decat atat e doar alt etrier...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desfacut etrierul, verificat, curatat bine (nu cu smirghel, atentie, ca face porozitate si se blocheaza si mai repede), lustruit, uns, pus la loc si facut acatiste... Mai mult decat atat e doar alt etrier...

Freaca-l cu scandura de brad ca la Dacia 1300:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema cu trepidatiile o am si eu la s60 meu(automat)...se simte numai la viteze de peste 100km , cand franez trepideaza masina......de la discuri si placute nu cred ca are cum sa fie pt ca doar ce le-am schimbat, si cu marfa originala de la volvo si care numai eu stiu cat am platit pr ea......acestea fiind spuse ,am fost cu masina la un service, nu volvo....si dupa ce le-am aratat eu cum se da jos protectia de plastic de pe motor:), au inceput sa verifice....masina fiind automata la trecerea levierului din D in R sau invers are un leganat si pogneste ceva ca si cum ar lovi fier pe fier....eu au zis ca ar fi tamponul superior de la motor dus....am vazut si eu ca, cauciucul ala din tampon era presat la maxim....au cautat baietii piesa si au zic ca a2-a zi vine si mi-l schimba ,dar: nu garanteaza ca nu mai trepideaza la franare si nici ca nu mai aud pocnitura la schimbarea vitezelor, asa ca m-am lasat pagubas.........acum intrebarea mea: se poate ca de la tamponul ala sa am vibratia la franare? de la discuri nu cred ca e ptr ca nu se simte in volan si nici in pedala....MULTUMESC ANTICIPAT

Share this post


Link to post
Share on other sites

mecanicii au zica ca daca le schimb pe toate atunci sigur nu mai face:)) ....gasisera ceva blistein, cum va suna ,sunt bune?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca zici ca nu se simte in volan si pedala e clar ca nu e de la trenul de rulare,deci acel tampon e un bun inceput.Schimba-l si vezi diferenta,oricum va trebui schimbat si acela.

L.E:Ca cele originale nu au cum sa fie,vezi care e diferenta de pret intre ele si daca merita,nici blistein nu e firma rea.

Edited by vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca cel mai bine o sa merg aici la volvo sa imi faca o constatare si sa imi zic ce si cat cost....numai cand o sa ma ceva mai mult timp....cu toate ca stiu ca o sa ma coste o groaza da bani asa cum m-au costat si discurile si placutele...preturi de austria,manopera scumpa...da si in romaniaaa imi schomba pe dibuite, o fi nu o fi,schimbam alta si tot asa pana imi schimba toata masina si tot la pretul ata ajung

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca zici ca auzi pocnitul cand schimba vitezele cel mai probabil e tamponul de la cutie/motor....undeva mai jos. nu stiu exact cum e la s60, dar cel superior nu ar trebui sa iti dea vibratii la franare si la schimbari de viteze.

mai degraba ai joc in transmisie zic eu. la plecarea de pe loc nu se aude trosnind ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cristi, problema ta am avut-o si eu. Crede-ma, rotile deformate iti dau senzatia aia de discuri ovalizate. n-am stiut asta pana nu am schimbat rotile recent cu unele originale facute de bbs, verificate, nelovite, neovalizate, echilibrate. Incearca sa pui rotile cuiva, care stii ca sunt foarte ok si apoi mai vorbim. Succes :hello: !

A propos de rugina pe care o vad pe niste butuci in pozele de mai sus, trebuie curatata bine cu peria de sarma, janta lafelpe suprafata de contact, caci altfel roata montata nu va fi perfect coplanara cu butucul (discul) si iar vei simti chestii neplacute. Asadar, toate aceste aspecte "minore" trebuie luate in serios. Daca nu te-ai plictisit de mine, iti mai spun ca strangerea piulitelor e ideal sa fie facuta cu cheia dinamometrica, sa fii sigur ca ai acea coplaneitate cat mai apropiata de perfect. Cand imbinarea nu e coplanara, e ca si cand roata ar fi putin stramba, nu crezi?

Edited by scoro2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuza-ma si eu am vrut sa cumpar ate dar costa 760 de ron si am optat pe zimerman si am dat 480discuri si placute acum nu stiu cand am sa le schimb dar ss-ar putea sa ma duc la volvo torino sa  le iausa vad si ce pret au ca sunt scumpii.multumesc

scuza-ma si eu am vrut sa cumpar ate dar costa 760 de ron si am optat pe zimerman si am dat 480discuri si placute acum nu stiu cand am sa le schimb dar ss-ar putea sa ma duc la volvo torino sa  le iausa vad si ce pret au ca sunt scumpii.multumesc

Sunt site-uri online nu neaparat in -Rom care iti vand discuri perforate la mana a doua probate bineinteles,care iti ies mai ieftine decat cele din Ro si daca le cauti bine gasesti si in oferte cu transp inclus in pret,

Desfacut etrierul, verificat, curatat bine (nu cu smirghel, atentie, ca face porozitate si se blocheaza si mai repede), lustruit, uns, pus la loc si facut acatiste... Mai mult decat atat e doar alt etrier...

Desfacut etrierul, verificat, curatat bine (nu cu smirghel, atentie, ca face porozitate si se blocheaza si mai repede), lustruit, uns, pus la loc si facut acatiste... Mai mult decat atat e doar alt etrier...

Eu cand am patit asta l-am culisat un pic (pistonasul)cu doua leviere mici sau cu doua surubelnite de cele mari.Il bagi innauntru ,apesi tu sau altcineva incet pedala si apoi refaci acelasi lucru inca  doua ori,curatat gresat si remontat si problema tre sa dispara.Gresarea eu o fac cu lichisd de frana .Daca il intretii din cand in cand si ma refer  la o data la un an macar nu ar trebui sa mai ai probleme.Probleme apar de la balti ,noroi apa sarata de la topirea zapezilorcu sare,nisip etc.

Edited by Soiman79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now