Guest JUPAN_EMY

Va rog caracterizati S80 2.0 Ti

27 posts in this topic

VOLVO S80 2.0 Ti  -  Vreau sa va intreb pe toti ce stiti despre aceasta masina ... aceasta motorizare.... totul despre Volvo acesta  VA MULTUMESC !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da jupane la grea incercare ne pui. Atate intrebari incat cred ca unii ar trebui sa scrrie romane ca sa descrie impresiile si partile tehnice ale masinii. Sa inteleg ca nu ai mai avut volvo pana acum. Pot sa-ti spun ca daca stai sa aduni toate plusurile si minusurile acesteimasini si in general a marcii cred ca o sa ai de castigat in final.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai la o maina buna si intretinere buna  ;)

defapt totul depinde cum vrei sa o intretii. si unde. Aic pe forum o sa gasesti informtii despre servisuri bune si mai putin costisitoare, magazine de piese de schimb ieftine si colegialitate in ceea ce priveste problemele pe care le poti avea si cum sa le rezolvi ca sa te coste mai putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In general , Volvo isi cumpara cei care intr-adevar vor aceasta masina,ii caracterizeaza sau ii pasioneaza - si mai putin cei care vor sa faca o afacere din asta. Din aceasta cauza este mai greu vandabila, dupa cum vezi s-a umplut tara de passat-uri, audi-uri, bmw-uri si skode oktavia (nu mai zic de cei cu rata ca televizorul la Logan...).Crezi ca la masinile de mai sus este service-ul mai ieftin?...Bineinteles ca daca te duci ptr. orice maruntis la service o sa te rupa de bani, de aceea e bine sa mai pui si un pic de suflet in masina asta si sa-ti schimbi singur ce se poate schimba.Sfaturi si oameni care se ajuta reciproc gasesti aici pe forum, pe internet afli TOT despre piese si probleme (chiar si cum se rezolva).

Eu zic ca pretul e ok - avand in vedere marca VOLVO si toata echiparea masinii. Dupa cum vei gasi pe forum, au fost cazuri cind oamenii s-au dus sa-si ia audi sau skode si din intimplare s-au "impiedicat" de un Volvo, conducindu-l citiva km.Apoi ,dupa ce s-au urcat in ce vroiau sa-si cumpere initial si-au luat BRUSC Volvo...

Asteapta si mai multe pareri, dar cred ca majoritatea celor de aici (posesori) de Volvo NU PREA SI-AR SCHIMBA MASINILE pe altele...chiar daca fiecare are probleme (mai mici sau mau mari).

Numai bine !!!

P.s. Si mai e un motiv pentru revanzarea mai grea: Nu prea ai sa auzi din Volvo manele date la maxim...Si asta cam spune totul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In aceasi postura eram si eu acum un an. Aveam mii de intrebari legate de volvo, intretinere, reparatii fiabilitate si asa mai departe. Dar fiind un pasionat al marcii am inchis ochii la restu si am cumparat masina. Am avut ceva mici probleme dar care s-au inlaturat in scurt timp si datorita unui mecanic onest si bun cu putin bani. asa ca subscriu la ce a punctat Matrixxx unele lucruri le mai faci si singur daca ai dorinta. E drept ca e greu sa revinzi o masina marca volvo dar e drept ca te vezi tu insuti altfel, diferit de ceilalti. Si nu in ultimul rand e de mentionat faptul ca in functie de atasamentul tau fata de masina (indiferenet de marca) in functie de cum o intretii si ai grija de ea la fel te va duce si ea multi km i cazul in care ii dai cei trebuie la timp. sau reversul monedei daca iti bati joc de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In general , Volvo isi cumpara cei care intr-adevar vor aceasta masina,ii caracterizeaza sau ii pasioneaza - si mai putin cei care vor sa faca o afacere din asta. Din aceasta cauza este mai greu vandabila, dupa cum vezi s-a umplut tara de passat-uri, audi-uri, bmw-uri si skode oktavia (nu mai zic de cei cu rata ca televizorul la Logan...).Crezi ca la masinile de mai sus este service-ul mai ieftin?...Bineinteles ca daca te duci ptr. orice maruntis la service o sa te rupa de bani, de aceea e bine sa mai pui si un pic de suflet in masina asta si sa-ti schimbi singur ce se poate schimba.Sfaturi si oameni care se ajuta reciproc gasesti aici pe forum, pe internet afli TOT despre piese si probleme (chiar si cum se rezolva).

Eu zic ca pretul e ok - avand in vedere marca VOLVO si toata echiparea masinii. Dupa cum vei gasi pe forum, au fost cazuri cind oamenii s-au dus sa-si ia audi sau skode si din intimplare s-au "impiedicat" de un Volvo, conducindu-l citiva km.Apoi ,dupa ce s-au urcat in ce vroiau sa-si cumpere initial si-au luat BRUSC Volvo...

Asteapta si mai multe pareri, dar cred ca majoritatea celor de aici (posesori) de Volvo NU PREA SI-AR SCHIMBA MASINILE pe altele...chiar daca fiecare are probleme (mai mici sau mau mari).

Numai bine !!!

P.s. Si mai e un motiv pentru revanzarea mai grea: Nu prea ai sa auzi din Volvo manele date la maxim...Si asta cam spune totul.

Subscriu la tot ce spune Matrixxx. Eu sunt unul sintre cei care au avut Passat si dorind sa-l schimb m-am orientat catre un Laguna 2 mai dotat si cu mai putini km. Norocul meu ca m-am dus cu taica-meu care s-a oprit brusc si mi-a zis:"Ce zici de s60-ul asta?", m-a convins sa-l conduc, apoi m-am urcat in laguna, am mers 500 metri si mi-am rezervat  S 60-ul. Dupa o luna eram mandru proprietar, acu n-as da-o decat pe un alt Volvo, e unica si dupa 1 an jumate inca ma fascineaza (ca o completare, de Passat m-am plictisit dupa 3 luni)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi sa nu-ti ei zborul cat de curand si sa nu ajugi la soare ca te parlesti imediat ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, kadudu :)) daca deja am ajut sa fiu citat (ca din clasici) inseamna ca e groasa !  :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Sunt posesorul unui S80 Ti  (180CP) cu dotarile descrise de tine. Unii dintre forumisti cunosc masina. Iti recomand s-o achizitionezi. Eu am dat 12.000 EUR in mai 2007. Merita toti banii.

PS am avut oferte s-o dau pt. 15.000, dar le-am refuzat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Motor de 180CP care trage binisor pentru greutatea masinii.

2. 175.000 Km sunt cam multi pentru turbina ,daca e originala (model Mitsubishi TD04HL-13T). Prin urmare cat de curand va necesita o reconditionare sau schimbare ( aprox 900 euro noua).

3.Consum 8l afara 90-100km/h ,  12.5-13l oras.

4. O masina eleganta  ,f. bine antifonata  ,relaxanta in special pe distante f. lungi  ,scaune f. confortabile (mult peste VW ,Audi ,BMW ) ,cu multa personalitate (ca doar e VOLVO nu?) ,etc.

5. Problema cu relantiul e de la ETS (Electronic Throtle System) care nu se poate repara ,iar piesa completa costa vreo 700 euro cu TVA inclus. Oricum o variatie de 200 turatii e f. mult. Eu am aceeasi problema uneori si maxim 100 turatii. Se intampla la toate Volvourile de dupa 1999 care au ETS si depasesc 100.000 km. 

In general o masina buna ,dar era si mai buna daca avea in jur de 100.000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca turbina a fost corect intretinuta (adica neforjata rece si lasata usor sa se raceasca dupa forja inainte de a opri motorul) nu are de ce sa pice inaintea motorului. Adica dupa ce ai 3 in fata celorlalte 5 cifre... Normal , mai sunt si accidente, dar nu e regula. Este turbina cu geometrie fixa, twin scroll, racita cu apa, stresul mecanic e destul de mic fiind turbine mici , pentru presiuni mici. Ca la orice benzina, e vorba doar de stresul termic. Nu le compara cu cele de la turbo diesel care mor mult mai repede.

S80 e o masina pe care trebuie sa vrei sa o ai. Cere mult (benzina, casco, devalorizare) dar si ofera mult. Nu e o masina de liniute , este orientata sprecalatorii rapide in siguranta si confort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am auzit ca in S60 si in S80 nu sunt scrumiere, este adevarat???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde daca e masina de fumatori sau de nefumatori....A mea e de nefumatori si nu a fost dotata din fabrica cu scrumiere...Dar sunt care au....

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea e dotata cu scrumiera numai in spate ... Sa mor daca inteleg - daca era dotata de nefumatori nu trebuia sa aiba nici o scrumiera - daca era dotata  pentru fumzatori trebuia sa aiba scrumiera si in fata(si brichete) dar a mea e un fel de corcitura are scrumiera in spate si nu are in fata si nici brichete.

Si acum on topic : parerea mea e sa faci un drive test cu masina .... dupa ... mai discutam ... ..

Peppo

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles ca ai achizitionat masina deja, ne spui si noua ceva impresii sa stie si lumea care mai da peste topicul asta :) eu nu pot sa zic decat atat: masina asta este o rapsodie, o capodopera a zilelor noastre, si imi permit sa spun asta , nu ca sa ma laud, ci ca sa vad cat mai multe astfel de masini. Din propie experienta cand am cumparat aceasta masina S80 2.0i 180hp 2001, in orasul in care haladuiesc Slobozia mai era doar una, iar acum sunt pe numarate cel putin 7, si pe langa acestea au rasarit la S60, S40 potop, chiar si versiunile mai vechi. Cred ca Slobozia o sa ajunga cel mai sigur oras in privinta traficului daca o sa continuie procesul asta de VOLVOficare :).

Masina nu este de liniute, dar iti pot spune din experienta ca in 400 de metri lasa in fum multe, multe alte masini cu pretentii sport si o caruta de cai. BMW serie 3 si 5, Audi A4 si A6 & more just eat dust.

S80'u meu are scrumiera doar in fata langa schimbator(atat) si ala e prea mult ca e masina de nefumator :)

Volvo for life.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, asa este . Masinii nu am ce sa ii reprosez, este impecabila. Am luat-o de la cineva din familie care este unic proprietar in continuare. Nu am facut inca actele chiar daca o am de 2 luni. Volvo este masina fratilor. Totusi am pus aceasta masina la vanzare pentru ca este "prea limuzina pentru mine". TOt la masinile sport ramane sufletul meu . Masina fuge foarte bine si este impecabila cu toate optiunile posibile. Dar dupa o Omega turbo preparata , un BMW  M5 ' 93 si Golf GTi modificat.... S80 parca este prea serioasa pentru mine , prea "Smechera" pentru mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 80-ul meu am scrumiera si in fata si in spate. In fata langa schimbator, in compartimentul din mijloc iar in spate in cotiera(cred) + 2 brichete(una in fata, una in spate).

De performante: la liniute nu ma bag k o iau cam incet de pe loc cu cutie automata (nu vreau sa fortez) dar kick-downul e fantastic!!!! Am testat-o si la viteza maxima pe autobahn :245 imi arata pe bord / 223 pe GPS. Asta pt ca, sunt cam "optimiste" din fabricatie mai toate contoarele.

Confort. Aici pot s ama laud.

Manevrabilitate - 5 stele... mai greu cu parcarile...

Siguranta- ma simt in siguranta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

al meu nu are scrumierea in fata... nici bricheta ci doar mufa de "12 V" frumos mascata.  In spate in schimb are scrumiera  si 2 spatii de depozitare ca 2 sertare.  oricum in masina mea nu S-A  FUMAT NICIODATA si nici nu se va ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

my bad are si in fata si in spate, dar daca la mine in masina nu se fumeaza am uitat ca clapa aia de mahon acolo e scrumiera :) da pentru cine intereseaza are scrumiera si in spate, iar in fata am bricheta si in spate mufa de 12V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now