elbi

URME ULEI LA TURBO

10 posts in this topic

Fericit ca am dat de voi !!!

Am achizitionat acum 3 zile un V 40, 1,9 TD din 10/2001. cu 153.000 km.

Credeti ca e destul de grav daca are urme de ulei la turbo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

un pic de ulei au cam toate... depinde ce intelegi prin urme... Daca e balta de ulei, nu e

bine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine Ai venit!

Daca merge normal e bine,daca nu posibil sa fie un pic fisurat furtunul de la turbo ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu picura, turbo cupleaza bine, inseamna ca nu e grav.

O tin sub observatie.

Multumesc.

Ma intereseaza corpul oglinzii stanga-electric , daca stie cineva ceva....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urme de ulei (un fel de condens) la tubulatura turbo am si eu la a mea. Cel mai mult e in zona in care tubulatura ajunge langa valva egr. Mie baietii de la service-ul volvo din Debrecen mi-au spus ca e o problema comuna la s/v40 diesel ca a mea.

Treaba ii ca nu prea imi place si as vrea sa stiu si eu care e cauza reala a condensului si cum s-ar putea rezolva.

Astept raspunsuri de la cei cu diesel-uri cu motoare D4192T3

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Salut! Am avut aceeiasi problema si s-a sfarsit cam rau. Sfatul meu este sa mergi la un mecanic bun, de incredere si sincer care sa-ti faca o evaluare. Nu amana prea mult deoarece poti ajunge in situatia mea, de a "topi" turbina. Eu nu am mai avut timp sa ajung sa o repar (am inteles ca la Brasov este posibil) si a trebuit sa cumpar una noua. Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Salut! Am avut aceeiasi problema si s-a sfarsit cam rau. Sfatul meu este sa mergi la un mecanic bun, de incredere si sincer care sa-ti faca o evaluare. Nu amana prea mult deoarece poti ajunge in situatia mea, de a "topi" turbina. Eu nu am mai avut timp sa ajung sa o repar (am inteles ca la Brasov este posibil) si a trebuit sa cumpar una noua. Bafta!

Multumesc pentru raspuns insa as vrea sa fii un pic mai detaliat sa imi explici ce si cum s-a intamplat la tine si cum ai remediat problema. evaluarea pe care trebuie sa o fac la mecanic mai exact in ce consta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Salut! Evaluarea consta in stabilirea cantitatii de ulei pe care o pierde si de ce. Mecanicul care observase pierderea de ulei la turbina mea mi-a spus ca ar trebui reparata sau schimbata, dar pot sa mai merg aproximativ 10.000 de km. Bun! Dupa vreo 4000 de km, in timp ce mergeam catre Ploiesti, am auzit niste zgomote nefiresti de sub capota, iar la prima apasare de ambreiaj motorul a ramas pret de cateva secunde supraturat. M.am oprit din mers, totul revenise la normal, insa am decis sa nu mai continuui drumul si sa ma intorc la Buzau. Atat a fost, cand am accelerat sa plec de pe loc turbina s-a "rupt", a ars tot uleiul, un fum de nedescris pentru cateva minute a blocat circulatia la intrarea din Mizil. Se desprinsese elicea depe axul ei. Si asa am schimbat-o cu una noua, insa cu pretul de a desface si curata motorul, din banuiala ca particule din turbina sa se imprastiat.

  Din acest motiv ti.am sugerat sa supui turbina unui control bine facut. Economisesti timp si bani, iar VOLVO-ul tau nu va avea de suferit. Si nici tu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bogdanp, ar putea fi gaze din baia de ulei sau ar putea fi ulei de la turbo. la mine turbina fluiera. din pacate si mie mi s-a rupt axul turbinei si a trebuit s-o schimb. am pus turbina noua, insa acolo tot mai am ulei. la mine am impresia ca da si ceva ulei  unde vine galeria de admisie pe bloc. va trebui sa o dau jos s-o curat candva... sau nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu la 170xxx km am desfacut tubulatura de la turbo-intecoooler-admisie, ca sa vad cat ulei e pe acolo.  am scos maxim 100 de grame, si mecanicul mi-a zis ca e normal. 

daca desfaci furtunele alea si sunt pline de ulei si in intercooler la fel, la genul juma de kil cred ca e o problema.

p.s.  la alta masina nu avea pic de ulei si mi-a plesnit turbina in treapta a 2-a in full boost. fara nici un simptom inainte, gen zgomote urate, lag ,etc.  asa ca nu e o regula sa iti curga ulei inainte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now