Patrichi_Mihai

Cateva problemute

67 posts in this topic

Va multumesc de explicatii domnii mei  ;)

Adevarul e ca ma ingrijoreaza putin faza cu dimensiunea anvelopelor desi fostul (si unicul) proprietar nu mi-a mentionat sa fi avut probleme cu ele la RAR. Adica daca ei imi obiecteaza la dimensiunea lor, eu doar le cer sa o adauge si pe respectiva ?

Acum sunt cam la vreo 200 de km de masina deci nu pot verifica ce scrie pe usita de la rezervor si nici actele nu le am la mine sa vad ce mentiuni sunt trecute in ele.

Despre frana de mana , nu am eu tendinte de "drifter" sau "racer" :D ...Doar am ramas un pic "dumbstruck" cand m-a atentionat sotia pe un ton de "nagging wife" ca "nu tine ca la Golful ei" si cautam o explicatie mai "manly" decat "uhhhhh"  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
;)) sa vezi ce ai sa razi tu, cand la Golf o sa i se uzeze simeringurile si o sa-i curga lichidul de frana  pe la etrierele de pe spate din cauza franei de mana intepata in etrier, atunci sa-i zici tu : Draga la mine la Volvo n-o sa curga niciodata lichid de frana pe la roti cand trag frana de mana  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca exagerezi, am avut 4 ani G4 si nu am patit/auzit de asa ceva, in rest iarna imi intepenea frana de mana in fiecare zi, era de vis ........

Oricum faza cu sabotii de frana la S60 este de plans/ras, nu am auzit la nici o alta masina sa se lipeasca sabotii de tambur si sa nu poti da cu spatele pt ca se blocheaza roata, asta numai la Volvo se poate intampla ;D

PS> eu nu folosesc frana de mana la nici un Volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am patit si eu la kalos. Daca dadeam 3m cu spatele se frana roata (se tarsaia). Era dezlipit un ferodou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mai întâmplă... eu am păÅ£it la Astra, dar nu m-a deranjat.  ;D

PS: Ä‚sta era Golful, Bogdane?

[attachimg=#]

post-4113-12877889906717_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala e Citi Golf produs in Africa de Sud pana in 2009 ;D

Golful meu I [attachthumb=#]arata asa in 2007, acum arata ceva mai bine .

Si la Golf 1 nu se poate dezlipi ferodoul de pe sabot pt ca are vreo 10 nituri :smile:

PS> garda la sol este ceva mai mare decat la XC70 .

post-993-12877889909807_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat cu RAR-ul, nu au fost probleme cu jantele (era trecuta dimensiunea de 225 45 r17 pe usita de la alimentare dar nu a fost nevoie de explicatii).

Continuand cu intrebarile de "rookie" :

1. imi poate explica cineva cum se foloseste/seteaza senzorul de ploaie ?

2. s60-ul nu are "door lock" automat la 10 km/h ? eu de fiecare data apas pe butonul cu cheita de pe manerul usii si se blocheaza, dar nu automat.

Frana de mana nu imi tine mai deloc....am sa merg la service sa le dau alora peste nas cu tot testul lor de frana care a iesit ok dupa schimbarea sabotilor. Daca o las pe liber si trag frana de mana intr-o panta indiferent de cat de mica e inclinatia, o ia la vale...nu mai zic ca plec de pe loc cu ea trasa fara nici o problema desi martorul din bord mi-o arata trasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca exagerezi, am avut 4 ani G4 si nu am patit/auzit de asa ceva, in rest iarna imi intepenea frana de mana in fiecare zi, era de vis ........

Oricum faza cu sabotii de frana la S60 este de plans/ras, nu am auzit la nici o alta masina sa se lipeasca sabotii de tambur si sa nu poti da cu spatele pt ca se blocheaza roata, asta numai la Volvo se poate intampla ;D

PS> eu nu folosesc frana de mana la nici un Volvo .

la 244 pot folosi linistit niciodata nu so blocat ; is cabluri originale ;sabotii de la frana de mana am schimbat cam de3 ani sa fie noi (da la drifturi nu te ajuta  ca mai are pe cablul de frana ercuri (ca arcurile de supape) care nu te lasa sa-l tragi sa se blocheze rotile  macar ii frana de stationare  ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine la s60 functioneaza frina de mina,si ma ajuta si la,,dtifturi,, volvo s60 nu are ,,door lock ,, si in fine sezorul de ploaie functioneaza [daca il a?] automat ,cred ca eu nu am. >:( sper ca nu am gresit cu senzorul!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul de ploaie se activeaza apasand butonul ce se afla pe maneta de pornire/oprire si ce functii mai are a stergatoarelor.That is the button 8).Iar de mers merge in functie de cat de multa apa pica pe parbriz si vede senzorul.Sfatul meu e sa nu va bazati 100% pe el pentru ca mai da si chix :P

Door lock ar trebui sa fie in meniul masinii undeva la setari,la mine asa e.Daca il activezi se inchid imediat ce pleci de pe loc,dar faza nasola e ca atunci cand te-ai oprit si ai oprit si motorul tot manual trebuie sa le deschizi,kind of sucks :violent1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu toate au buton de activare senzor ploaie, la cele mai vechi trebuie doar sa dai pe intermitent.

Automatic door lock este o optiune care se poate activa, necesita update soft si costa in jur de 200 ron .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihai, de ce-Å£i trebuie să Å£i se blocheze uÅŸile, în mers?  ;D

La mine aÅŸa fac ÅŸi de fiecare dată când vreau să deschid uÅŸa din spate sau portbagajul, fără să opresc mototorul, trebuie să mă întorc la portiera mea ÅŸi să le deblochez. E destul de enervant... Pe de altă parte, dacă e să Å£i se deschidă uÅŸa în mers, se deschide oricum, chiar dacă e blocată. E o prostie inutilă "auto lock"-ul ăsta. Eu chiar am vrut să mi-l dezactivez din soft. ÃŽmi amintesc motivul pentru care am renunÅ£at la idee: preÅ£ul, dar nu-mi mai amintesc cât era.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihai, de ce-Å£i trebuie să Å£i se blocheze uÅŸile, în mers?  ;D

La mine aÅŸa fac ÅŸi de fiecare dată când vreau să deschid uÅŸa din spate sau portbagajul, fără să opresc mototorul, trebuie să mă întorc la portiera mea ÅŸi să le deblochez. E destul de enervant... Pe de altă parte, dacă e să Å£i se deschidă uÅŸa în mers, se deschide oricum, chiar dacă e blocată. E o prostie inutilă "auto lock"-ul ăsta. Eu chiar am vrut să mi-l dezactivez din soft. ÃŽmi amintesc motivul pentru care am renunÅ£at la idee: preÅ£ul, dar nu-mi mai amintesc cât era.

Dar daca cineva la semafor vrea sa iti fure masina atunci ce faci? Nu este buna in caz de accident si mi se pare ca zice si in carte masini ca ingreuneaza  putin la salvarea pasagerilor dar in rest eu cred ca este buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar daca cineva la semafor vrea sa iti fure masina atunci ce faci? Nu este buna in caz de accident si mi se pare ca zice si in carte masini ca ingreuneaza  putin la salvarea pasagerilor dar in rest eu cred ca este buna

:D .. cate cazuri de furt dintrasta ca in filme ai vazut tu pe la noi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Claudios, la noi nu-i ca-n Spania... :smile: ...nimeni nu încearcă să-Å£i fure din maÅŸină la semafor, că bronzaÅ£ii ereditar au plecat de aici, la voi... hehehe  :razz:

Ce dracu'? Doar nu suntem în GTA...  ;D

Acuma, serios, mi-ar plăcea mai mult să decid singur când e cazul să mă "autosechestrez" în maÅŸină ÅŸi când nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de clarificari baieti  ;)

Bogdan are dreptate, la modelul meu din 2004 nu am acele 2 desene suplimentare ca pe maneta lui vita_fresh (care vad ca e model 2005). Adevarul e ca senzorul functioneaza, nu am probleme cu el, e o treapta inferioara sub cea de "0" pe maneta cu un desen segmentat in 3 (sau asa cred eu), dar am observat ca imi porneste sau imi mareste/micsoreaza viteza stergatoarelor in functie de cata apa incaseaza parbrizul.

Lispa auto-lockului nu il vad ca ceva deranjant sincer :D Imi e de ajuns sa ma uit in oglinzile laterale pe linia masinii si vad cat de bine e inchisa o portiera, nu mai zic de avertizarile din bord (sotia tot facea comparatii cu golful ).

Mai am o problema care ma idereaza si vad ca s-a mai discutat pe forum (am citit tot ce era legat de asta) : la ce viteza se scriu cd-urile cu muzica ?

Am de la fostul proprietar niste jafuri no name zgariate si vai de capul lor pe care le citeste din prima fara nici un moft...am facut eu Traxdata, scrise la 4x cu nero, cu sesiunea inchisa si abia mi-a citit unul din ele la a X-a incercare ca apoi cand i-am dat "next track" sa se supere pe mine si sa nu mai vrea sa-l citeasca. Am o indoiala ca fostul proprietar avea rabdarea sa le scrie la 2x sau 1x (writerul meu nici nu cunoaste vitezele alea), am mai scris unul la 16 x (no result) si ma gandesc ca poate viteza de scriere e prea mica. M-am gandit si eu la curatat lentila dar faptul ca mi le citeste pe alea uzate si vechi fara probleme iar pe cele noi nu m-a pus pe ganduri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea să ai nevoie de o curăÅ£are a lentilei.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa schimbi cd-urile. Recomand sony, philips (se zgarie mai greu ca restul si sunt mai bine lucrate)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vorba de suprafata de scriere. Unele lasere imbatrinite nu se mai inteleg cu anumite cd-uri. Incearca cu alte nuante de cd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca a obosit lentila de la HU și necesita o "revergorare" ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incep sa cred si eu ca asta ar fi singura solutie. E de ajuns un CD de curatare cum se gasesc in comert sau e vorba de alt procedeu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ÃŽn general, ce se găsesc în comerÅ£ sunt data discs ÅŸi lentila nu merge până unde sunt periuÅ£ele.

Ai ÅŸi varianta asta, dar pe propriul risc. Eu am aplicat-o la un CD-player ÅŸi n-a avut nici pe dracu'. :smile:

Cred că cel mai bine ar fi, totuÅŸi, să cureÅ£i lentila cu un "beÅ£igaÅŸ" cu vată ÅŸi alcool, dar pentru aia trebuie să demontezi HU-ul un pic.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aye Heimðallr dar eu numai mecanic nu sunt  :D

Pentru mine a demonta HU-ul sau a reconstrui Hubble-ul numai din ceolofan e cam tot aia  :D

Ma uimeste cu ce usurinta citeste vreo 10 cd-uri pe care le am in masina (vai de ele, zgariate, fara carcase, majoritatea no name) si cand ii ofer cele facute de mine nu vrea. Adevarul e ca si eu sunt pretentios, mai jos de 320 kbs (sau chiar FLAC) nu folosesc fisierele sursa (care le transforma burner-ul in CDA-uri) dar nu chiar mi-am imaginat ca asta ar fi cauza.

Mi-am amintit ca am cd original nefolosit inca cu JLo prin masina pe la nevasta-mea....am sa incerc sa vad ce zice de el (poate il respinge pe motiv de "genre" data asta )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audio (CDA), fisierele sursa sunt mp3-uri la calitate mare : Nero-ul (sau oricare alt program de inscriptionare) le transforma in CDA-uri in momentul in care ii dai "burn".

Ma gandesc sa nu fie de la calculator...orice cd audio as baga in el imi canta pana la piesa 5 dupa care nu mai vrea sa aiba de-a face cu ele (inclusiv cd-urile misterioase din masina pe care volvo-ul le canta)

Pana acum pe lista de optiuni am :

1. incercat jennifer lopez-ul original

2. incercat cu cd-uri audio scrise de pe alt pc

3. cumparat un cd cleaner de genul celor din comert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now