Sign in to follow this  
Followers 0
M72story

diametrul pastilelor de reglaj supape

11 posts in this topic

Salut

imi poate spune cineva cat au in diametru pastilele de reglaj al supapelor, si cat de mare e diferenta intre un radiator pentru un diesel si unul pe benzina in sensul in care as monta unul be benzina pe motorul meu diesel ?

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

diferenta intre marimea radiatoarelor intre diesel si benzina nu cred ca este,daca este aceiasi serie,doar conexiunea furtunelor poate sa difere.iar cu marimea pastilelor:nu este o marime standard,sunt diferite marimi.numai un mecanic bun iti poate da marimile care iti trebuiesc tie.difera marimea de la un cilindru la altul.numai daca pui axa cu came,scaune supape,supape si ciocanelele alea noi,atunci poti avea o marime standard la pastile

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca te intereseaza inaltimea pastilelor mai mult. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

-la diesel d24 d24t cod motor se regleaza din pastilele de pe culbutori (adm.02 evacuare 0.4)

daca nu aveti pastile de reapratie se slefuieste partea de catre culbutor (nu axa cu came)

la grosimea corespunzatoare (lucru migalos) ;D ;D ;D

-radiatorul de benzina nu cred ca se potriveste la 244 nui identic ii mai mic benzinarul  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar diametrul lor ma interesa, am gasit pe net un set de pastile insa nu stie vanzatorul pentru ce motor sunt, decat ca ar fi de vw de aceea ma interesa diametrul lor, acelea au 31mm in diametru .

Share this post


Link to post
Share on other sites

maine il masor si postez  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok

iti raman dator, daca ai nevoie de ceva de pe ebay imi spui, te ajut cu cea mai mare placere atat sa ai rabdare , din USA dureaza o luna pana imi vin pentru ca nu le aduc cu posta, din germania sau Europa mai putin

Share this post


Link to post
Share on other sites

au diametrul de 31 mm

merg de vw (motorul ii de vw)

Share this post


Link to post
Share on other sites

man nu le poti pune exact cu diametrul standard,numai cind ai totul nou in chiuloasa.daca nu le ai noi,nu faci altceva decit sa mearga  mult mai rau motorul.axa cu came,supapele si ciocanelele alea au si ele o uzura anume,acum.eu am facut de citeva ori revizia la chiuloasa la fel ca a ta si stiu foarte bine ce vorbesc.trebui sa iti masoare cineva distanta intre axa cu came si ciocanele,la fiecare cilindru,pe admisie /evacuare si in functie de ce dimensiuni ai nevoie,poti comanda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-o intrebat de diametru

da se regleaza anevoios (0,4 ev ;0,2 adm)

estre set de pastile de reparitie se masoara so se pune pastila dorita cum trebuie;

daca nu se pune o pastila axa cu came daca nuare joc dai jos polizezi asa faci de 12Xn ori

seara pe la 10 gati stiu ca am facut la al meu ii munca de ocnas ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal exista un tabel cu aceste reglaje. Adica sa nu socotesti prea mult, iti da mura-n gura. Daca are de ex o pastila de 0,2 si tu ai jocul de 0,68 iti recomanda pastila cu grosimea de ... cit trebe. Se monteaza toate, se pune axa, se masoara, se da jos axa, se inlocuiesc pastilele (mai cade una pe jos si nu si citit ce scrie pe ea :D) ehe, munca de sisif dar pina la urma iese. Daca ai facut chiulasa recent, lasa supapele sa se asesze cu niste pastile mai lejere (dar nu mai mult de 0,3 cu 0,5 si apoi dupa 100 km fa-i reglajul corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0