ph77bas

exista vreo diferenta intre motorul de 2.4d 163cp d5 si 2.4 d 163cp simplu

20 posts in this topic

am vazut in cartea masinii ambele versiuni 2.4d 163cp d5 si 2.4d 163cp dara d5

exista vreo diferenta intre ele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hell, yeah! ;D

ÃŽn primul rând, "non-D5" de 163 CP au norma de poluare Euro 4, în timp ce D5-ul de 163 CP sunt Euro 3 (deci, mai bine) ;D

Pe urmă consumul (oficial):

2.4 aspirat:

mixt: 7,6 l/100 km; urban: 10,7 l/100 km; extraurban: 5,8 l/100 km

D5:

mixt: 6,5 l/100 km; urban: 8,7 l/100 km; extraurban: 5,2 l/100 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt aceleasi motoare...probabil cu f mici modificari + diferenta la norma de poluare...Heimdallr...EURO3..de ce mai bine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt aceleasi motoare...probabil cu f mici modificari + diferenta la norma de poluare...Heimdallr...EURO3..de ce mai bine?

Sunt a' dracu' de scumpe filtrele de particule ÅŸi aditivii... ;D

Ar mai fi de menÅ£ionat că D5-ul e Common Rail (rampă comună) cu 5 cilindri... cum sunt ăl'lalte?... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5 s-a numit pana in 2005 si avea 163cp;incepand cu acest an s-a redenumit in 2.4D avand tot 163cp iar noul D5 are 185cp...

Aditiv+filtru la S40 euro4 da...da e cam naspa(scumpa) situatia...Dar la S60 parca stiam ca nu are deloc nevoie de aditiv iar inlocuirea filtrului mai rar...sau ma insel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5 s-a numit pana in 2005 si avea 163cp;incepand cu acest an s-a redenumit in 2.4D avand tot 163cp iar noul D5 are 185cp...

Aditiv+filtru la S40 euro4 da...da e cam naspa(scumpa) situatia...Dar la S60 parca stiam ca nu are deloc nevoie de aditiv iar inlocuirea filtrului mai rar...sau ma insel?

mercic baiti, nu credeam k o sa primesc u raspuns asa repede

faza e k au am s60 din 2002 si scrie pe el doar 2.4 si are 163 cp e diesel ssi e turbo si e comman rail

nu cred k esxista deiferenta de consum intre 2.4 diesel de 163cp si 2.4 d5 diesel de 163cp

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5 s-a numit pana in 2005 si avea 163cp;incepand cu acest an s-a redenumit in 2.4D avand tot 163cp iar noul D5 are 185cp...

Aditiv+filtru la S40 euro4 da...da e cam naspa(scumpa) situatia...Dar la S60 parca stiam ca nu are deloc nevoie de aditiv iar inlocuirea filtrului mai rar...sau ma insel?

Păi, e doar o chestie de taxonomie, dar sunt considerate motorizări diferite:

2.4D (2001–2005): 96 kW (131 PS; 129 hp) , 280 N·m (210 lb·ft) , diesel, turbo

2.4D (2006–2009): 120 kW (163 PS; 161 hp) , 340 N·m (250 lb·ft) , diesel, turbo

D5 (2001–2005): 120 kW (163 PS; 161 hp) , 340 N·m (250 lb·ft) , diesel, turbo

D5 (2006–2009): 136 kW (185 PS; 182 hp) , 400 N·m (300 lb·ft) , diesel, turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

mercic baiti, nu credeam k o sa primesc u raspuns asa repede

faza e k au am s60 din 2002 si scrie pe el doar 2.4 si are 163 cp e diesel ssi e turbo si e comman rail

nu cred k esxista deiferenta de consum intre 2.4 diesel de 163cp si 2.4 d5 diesel de 163cp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici un D5 sau derivat al lui nu are DPF care foloseste aditivi pt regenerare, regenerarea se face strict din injectie si nu necesita nici un aditiv .

Fiecare generatie are cate un motor de 120kw DAR numai prima generatie este D5:

D52244T -prima generatie

D5244T5 -a doua generatie

D5244T16- a treia generatie

Diferentele intre D5244T si D5244T5 sunt :

1. alte injectoare, 7 duze fata de 5 la modelul vechi

2. alta turbina (comandata electronic nu vacumatic)

3. admisie tip swirl

4. alt EGR (tip uscat)

5. introducerea filtrului de particule si trecerea la EURO 4

6. cilindree modificata

7. alt raport de compresie

8. interval service de 30.ooo km fata de 20.ooo km 

Tradus in romana este alt motor, iar din punctul meu de vedere este alegerea ideala pt ca se poate face foarte usor de 220 CP  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

din pacate al meu este doar D5224T k altfel il faceam imdeiat de 220cp , dar o s ama multumesc deocamdata si cu 200cp k sa fie save

dar na urmatorul o sa fie D5 de 185 cp si 6 trepte k are potential mai mare

Share this post


Link to post
Share on other sites

din pacate al meu este doar d52244t k altfel il faceam imdeiat de 220cp

dar na urmatorul o sa fie D5 de 185 cp si 6 trepte k are potential mai mare

ÃŽl poÅ£i face de 193CP, dacă vrei neapărat. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ÃŽl poÅ£i face de 193CP, dacă vrei neapărat. ;D

sau 199 RBN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare baieti

Eu am modelul decembrie 2005

Deci 2.4 D 163 caluti

Nu am filtru particule la ea

Problema a mare este remap ul

Am lasat masina la volvo in londra pentru schimbare ulei si filtre dupa care le am cerut sa faca remap prin Polestar.

Toate bune si frumoase pana primesc un telefon de la volvo si mi se spune ca la motorul nu se poate face remap

Deci mare dezamagire

La consum e diferenta enorma

Cu un rezervor plin la d5 manual, an 2002 faceam aproape 1000 km consum mixt in londra

Cu 2.4D automat fac 700-800 maxim

Deci diferenta destul de mare

Dar asta este ...!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-ai cumparat "vapor" sa consume putin? :smile: Chiar si asa etse un consum foarte bun iar diferenta intre ce ai avut si ce ai o face cutia( manula versus automata)

Cumparati ceva dupa 2010 si atunci intreaba la Polestar si sigur se va gasi ori vezi la BSR ca poate fi ceva pt. modele vechi dar nu sint sigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de ce va "infigeti" doar in Polestar. E o galagie de bani, cand puteti apela la RICA, BSR, ARD, IPD, si multi altii consacrati.

Exista si tuneri autohtoni, la diesel nu e mare inginerie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu neaparat ca ma arunc la polestar, doar ca am primit pretul bun si la altii da ma pot duce doar ca am retinere sincer.

V50saphir nu ma vait de consum doar ca mi se pare cam mult de la manual la automat.

Treaba e ca eu fac cam 2500 km pe luna si daca stai sa te gandesti se cunoaste la banuti.marea mea grija este k vreau remap... Mai vreau cativa caluti pana la 200.

Since daca ar fi sa schimb masinuta cu una de 2010 ar fi bmw 530 d modelul nou

La bani e cam la fel ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now