Sign in to follow this  
Followers 0
scsebby

Rotile din spate "cracanate"

7 posts in this topic

Salut, ma poate lamurii si pe mine cineva daca e normal sau nu ca rotile din spate sa fie putin "cracanate " spre exterior?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, ma poate lamurii si pe mine cineva daca e normal sau nu ca rotile din spate sa fie putin "cracanate " spre exterior?

Nu de mult timp am avut un accident, in care a fost implicata partea dreapta spate, inclusiv roata. Inainte de accident erau inclinate rotile dar dupa accident roata avariata s-a inclinat si mai mult. Cand am dus-o la reparat mi s-au facut unghiurile fata/spate si rotile de pe spate tot stau un pic de tot inclinate. Reparatia a fost la Primus, asta ca nu treazeasca suspiciuni faptul ca am facut-o la un service de cartier. I-am intrebat pe cei de acolo si au zis ca e normal sa stea un pic inclinate, asa "cica" stau la toate masinile. De exemplu la Mazda nu am sesizat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se uzeaza spre exterior odata cu "obosirea" arcurilor, la unele masini se poate regla unghiul iar la altele rezolvarea este schimbarea arcurilor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se uzeaza spre exterior odata cu "obosirea" arcurilor, la unele masini se poate regla unghiul iar la altele rezolvarea este schimbarea arcurilor .

Posibil sa fie asta cauza, am ajuns la 18ok km si nu am schimbat nimic pe partea de suspensie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unghiul de inclinare este diferit la fiecare masina.La unele modele rotile stau fix perpendicular pe asfalt, la unele formeaza un v(vezi dacia 1100)iar la altele , precum volvo seria 300, majoritatea bmw-urilor,etc unghiul este invers(un v pe dos). Pot sa iti spun ca la seria 300 unghiul este destul de pronuntat, daca totusi crezi ca este prea mare, poti merge la un atelier specializat in geometrie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La modelul asta este ceva normal, asa este construita suspensia. La ambele modele care mi-au trecut prin mana rotile de pe puntea spate stateau inclinate, acum nu stiu la tine cat de inclinate sunt.

"An unusual feature of the car's design is the geometry of the rear axle. Two degrees of negative camber on the rear de Dion axle produces a similar stabilising effect as the expensive and complex Weissach axle launched by Porsche a year after the launch of the Volvo 343. The inherent stability of this design made the car popular with caravan owners, being voted Tow Car of the Year in 1985."

http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_300_Series

ps: salut Kalyyyyyy :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru informatii.O sa merg sa fac un unghi de fuga si e rezolvata problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0