allexino_dj_123

probleme frana v 40

21 posts in this topic

salut sunt posesor al unui v 40 1.8 i din 99 si sunt si nou pe forum.. problema e urmatoarea...dupa pornire pedala de frana ramane tot la fel de tare si sa tina frana trebuie sa apesi foarte puternic pe frana si nici atunci nu tine bine.... lichid are. E cumva actionata electric si nu porneste din ce stiu eu dupa pornire pedala de frana trebuie sa fie mai moale ....

Edited by allexino_dj_123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu, simptome asemanatoare apareau atunci cand pompa nu mai lucra asistata de catre oala de servo montata in capul pompei, spre habitaclu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa de frana e una, oala de servo lucreaza impreuna cu pompa, usurandu-ti apasarea pedalei de frana si sunt doua corpuri distincte.

Poate ai doar un furtun fisurat (ce duce la oala de servo) si aceasta nu-si mai face treaba.

Stai ca vedem ce parere au si ceilalti, mult mai avizati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms dar pompa daca nu ar mai lucra nu ar functiona deloc frana si nu se vede a pierde lichid ....eu masina asa am luat-o cu defectul asta astazi am apasat mai tare si mi-a intrat si abs.....oala aia doar usureaza pedala sau??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms adip am rezolvat era de la furtun de fapt era infundat acolo la galerie chestia aia in care vine furtunul ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur daca zici ca s-a rezolvat. Inseamna ca oala de servo isi face acuma treaba iar dupa pornirea motorului, pedala de frana este putin mai "moale" insa are eficienta.

-Cat mai multi kilometri fara probleme sa ai, si binenteles - Sarbatori Fericite !

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un volvo s40 1.9 td 1998 ia-m schimbat motorul cu unul de acelasi tip (motorul e de renaut) dupa aceasta am ramas fara servo la frina ;am luat o pompa de vacum noua si aceiasi problema pedala tare si daca apas puternic intra imediat abs-ul .nu ii dau de capat.are cineva vreo idee?

Foloseste functia cautare si posteaza unde trebuie .

Edited by Bogdan G
postat aiurea/mutat acum

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am verficat furtunele si sunt bune ; uleiul din pompa de servo a fost verificat la service si mi-au zis ca e bun ,sa-l schimb totusi? membrana nu cred ca e fisurata pt ca am tras aerul din ea cu gura si la un moment dat nu am mai putut ,se poate sa fie inversate furtunele de aer intre ele pe sistem?are cineva o poza cu tuburile de aer la sistemul de servo frina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am verficat furtunele si sunt bune ; uleiul din pompa de servo a fost verificat la service si mi-au zis ca e bun ,sa-l schimb totusi? membrana nu cred ca e fisurata pt ca am tras aerul din ea cu gura si la un moment dat nu am mai putut ,se poate sa fie inversate furtunele de aer intre ele pe sistem?are cineva o poza cu tuburile de aer la sistemul de servo frina?

aici ii o neintelegere

ce legatura are pompa servo cu frana?(ii pt directie)

pompa de vid ii pe chiuloasa ala face vidul necesr pt frana si altele(dif .ede model)

de la pompa asta intra un furtun (plastic)in servo (dupa pompa de frana)

trebuie verificat daca face vid pompa si burduful servo sa nu fie gaurit

dintre 2 ii unul +verificat traseu(furtune) daca inainte nu o facut chestia asta:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci pompa de vaccum aste noua .,burduful pompei de frina cum il pot verifica pt a fi sigur ca nu e membrana fisurata;iar daca nu e poate fi pompa de frina?(inainte de a schimba motorul era totul ok)

Share this post


Link to post
Share on other sites

atunci vezi sa nu fie vreun furtun crapat

burduful nu se poate sa se strice de la schimbare motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai asta mia fost curios cum inainte nu era nici o problema si dupa schimbarea motorului cind am luat masina de la service nu mai avea ,cindmam intors la service au zis k e pompa de vaccum , am schimbat-o e noua ,furtunele le-am verificat zic eu cas bune

se poate sa mi-le fi inversat la montare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu o stiut ce face da se poate:rolleyes:

vezi cu motorul pornit

dai jos furtunul de la servo si vezi cu degetul daca simti vidul?

pedala de frana ii moale sau tare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca pun degetul se simte k pompa de vacum trage,pedala este tare si nu cred ca asa trebue sa fie,dupa ce turez motorul 10-20 min se inmoaie pedala f putin sau deloc

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel mai bine ar fii sa vezi la cineva cu un manometru vidul

poate fii si din servo sa scape sau sa fie gaurit burduful

Share this post


Link to post
Share on other sites

am sa fac si asta ,mutumesc mult si duminica placuta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

burduful cum las putea verifica pt a fi sigur de el?

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc volvo244 ideia cu furtunul si alta masina e buna nu ma-m gindit la asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfatul meu e sa te uiti si la unitatea de ABS, sa nu ai conducte infundate (am mai intalnit problema asta la un S40 din 2001). Omul nu facuse schimbul de lichid de frana deloc, si se formase un fel de "branza", de mai frana doar cu un etrier. La fel a patit tommytza, doar ca la el nu se manifesta in pedala de frana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now